home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 137498 gange)
Onlymyself
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #180: 16 Dec 2012, 14:56 »

Jeg har prøvet mange gange selv at vælge, men har aldrig kunne få den pågældende klub som samarbejdsklub. Så jeg lader altid bestyrelsen gøre det nu.
Tak for svaret. Det prøver jeg næste gang, for jeg fik heller ikke den klub jeg ville have. Problemet er bare at nu har jeg i tre forskellige saves prøvet at få en rugekasseklub, alle gange uden held.

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #181: 19 Dec 2012, 12:06 »

Prøver engang til..
Søger en mega facepack.. der skal gerne være billeder til alle de store ligaer.. Hjælp

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #182: 19 Dec 2012, 12:07 »

Prøver engang til..
Søger en mega facepack.. der skal gerne være billeder til alle de store ligaer.. Hjælp
http://sortitoutsi.net/graphics/style/1/cut-out-player-faces der Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #183: 20 Dec 2012, 10:44 »

Får i andre også det, når i tilbyder en spiller, at der er EN klub der siger nej, og så kommer den ingen tilbud ?

Hvad er det for noget ?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #184: 23 Dec 2012, 03:26 »

Jeg tumler med nogle spillere der har problemer med sprogbarrieren i forhold til deres holdkammerater, og derfor tænkte jeg på, hvor længe plejer sådan et problem at vare ved? og kan man eventuelt gøre noget for at fremme deres sproglige kundskaber? For det har altså en indflydelse på hvor godt taktikken virker for tiden.

Håber der er nogen der kan gør mig klogere på dette...

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #185: 23 Dec 2012, 03:40 »

Altså hvad jeg ved af tager det 1 år for en spiller at lære sproget og igen så vidt jeg ved kan du ikke rigtig gøre noget, man kan ikke sende dem på aftenskole eller lign. Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #186: 23 Dec 2012, 15:12 »

Altså hvad jeg ved af tager det 1 år for en spiller at lære sproget og igen så vidt jeg ved kan du ikke rigtig gøre noget, man kan ikke sende dem på aftenskole eller lign. Wink

Okay, et år er vel ikke helt urealistisk for at lære et sprog. Og portugisisk er nok heller ikke det nemmeste for en serber og en senegaleser, desvær spiller de nogle ret centrale roller i taktikken.

Men på den anden side så er et år ret så skidt, for er igang med en mindre challenge i et kapløb med TripleX9, så hurtig succes er et must Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #187: 23 Dec 2012, 15:55 »

Okay, et år er vel ikke helt urealistisk for at lære et sprog. Og portugisisk er nok heller ikke det nemmeste for en serber og en senegaleser, desvær spiller de nogle ret centrale roller i taktikken.

Men på den anden side så er et år ret så skidt, for er igang med en mindre challenge i et kapløb med TripleX9, så hurtig succes er et must Opstemt

Tag du dig bare god tid Wink.... Er tilbage på 1.pladsen med 7 kampe igen Smiley Er i kvartfinalen i CHL, så der er stadig chancer for undertegnede, selvom det ikke rigtigt kører alt for godt lige pt Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #188: 23 Dec 2012, 18:40 »

Tag du dig bare god tid Wink.... Er tilbage på 1.pladsen med 7 kampe igen Smiley Er i kvartfinalen i CHL, så der er stadig chancer for undertegnede, selvom det ikke rigtigt kører alt for godt lige pt Opstemt

Damn U! Smiley

Ligger dog også fint i ligaen, har 6 point til Benfica her i Januar. I Chl gruppen fik jeg klø af Juve, men de slog også City i sidste runde, så sneg mig med på et enkelt point mere end City. Skal møde A.C. Milan i første runde.

Er endelig ved at lave en masse mål. Mit angreb spiller, så er ikke unormalt at jeg laver 4-5 kasser i en kamp. Tak for rådet om at bruge angriberne på den måde Smiley

Men er lidt irriteret over at Kwueke og Lazovic begge har problemer med kommunikationen, de er begge garant for mål Opstemt

Nickmik
Landsholdsspiller

« Svar #189: 24 Dec 2012, 16:16 »

I de tidligere udgaver af FM´s kunne man som manager give sig selv et øgenavn, men kan man gøre det i FM 2013 og hvor?

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Pearl
Lilleputspiller
*

« Svar #190: 29 Dec 2012, 16:16 »

Hey folkens. HAr lige fået mit football manager 2013. Kan det stadig betale sig at lave træningsskeamer til enkelte spillere, forskellige et skema, der fokusere på fart og boldkontrol til en spiller som Raheem Sterling ?

Dopedog
Lilleputspiller
*

« Svar #191: 29 Dec 2012, 18:17 »

Edit: nvm, fandt ud af det..
« Seneste Redigering: 29 Dec 2012, 18:25 af Dopedog » Logged

Pearl
Lilleputspiller
*

« Svar #192: 30 Dec 2012, 15:34 »

Er der nogle der kan smide et Screenshot op ad, hvor man kan lave individuelle træningsprogrammer op til spillere ? Har ledt og ledt, men kan ikke finde nogle steder inde i spillet, hvor jeg rent faktisk kan lave et program til dem hver især, så jeg kan få det rette fokus til dem. Mange tak på forhånd :-)

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #193: 30 Dec 2012, 16:14 »

Er der nogle der kan smide et Screenshot op ad, hvor man kan lave individuelle træningsprogrammer op til spillere ? Har ledt og ledt, men kan ikke finde nogle steder inde i spillet, hvor jeg rent faktisk kan lave et program til dem hver især, så jeg kan få det rette fokus til dem. Mange tak på forhånd :-)
Det er nyt træningssystem, så du kan ikke bygge træning op som i de foregående versioner. Men hvis du går ind under træning, så er der 3 faneblade (hvis du kører standard skin) Den ene er forsiden, 2= Individuelle, 3= træner opgaver. Under individuelle kan du rette din spiller til at træne noget specielt

Gustav holm
Lilleputspiller
*

« Svar #194: 31 Dec 2012, 16:15 »

Hvordan smider jeg en taktik op som jer andre freaks kan downloade..?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010