JKJ
Gæst
|
|
Hvis jeg starter et spil op idag, kan jeg så spille videre på det imorgen når det er blevet up-dateret til den endelige version?
Eller skal jeg begynde forefra?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Du kan bare spille videre som om intet var hændt 
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Risom
|
|
Hvis jeg starter et spil op idag, kan jeg så spille videre på det imorgen når det er blevet up-dateret til den endelige version?
Eller skal jeg begynde forefra?
Ja, du kan sagtens spille videre  Edit: Too late
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Super, takker for svarene til en gammel uviden mand som mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
matv
|
|
Er jeg den eneste der får en fejlmeddelse midt i en kamp, hver gang jeg har spillet sådan ca 3 kampe?? Den siger: Runtime Error! Program: ...iles/steam/steamapps/common/Football manager2013/fm.exe This epplication has requested the Runtime to terminate it in an unusual war. Please contact the application´s support team for more information Har prøvet på 2 forskellige computere, og der sker det samme Pisse fucking nedern.. 
|
|
« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 22:22 af matv »
|
|
|
|
|
|
Helllicht
Gæst
|
|
Ofte kan det hjælpe, hvis du går ind og sletter "Settings" mappen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Helllicht
Gæst
|
|
Og med settingsmappen mener jeg denne: - Windows Vista / Windows 7:
Computer -> Local Disk (C -> Users -> <username> -> AppData -> Roaming -> Sports Interactive -> Football Manager 2013 -> Settings
|
|
|
|
|
|
|
|
matv
|
|
Og med settingsmappen mener jeg denne: - Windows Vista / Windows 7:
Computer -> Local Disk (C -> Users -> <username> -> AppData -> Roaming -> Sports Interactive -> Football Manager 2013 -> Settings
Den mappe eksistere ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
Helllicht
Gæst
|
|
Prøv at delete Cache-files så.
"Windows Vista and Windows 7: 1. Click “Start” 2. Click your username on the start Menu 3. Click on “AppData” and then “Roaming” 4. Go into the “Sports Interactive” Folder 5. Go to the “Football Manager 2012” Folder. 6. Delete the 'cache' Folder found inside here."
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Er jeg den eneste der får en fejlmeddelse midt i en kamp, hver gang jeg har spillet sådan ca 3 kampe?? Den siger: Runtime Error! Program: ...iles/steam/steamapps/common/Football manager2013/fm.exe This epplication has requested the Runtime to terminate it in an unusual war. Please contact the application´s support team for more information Har prøvet på 2 forskellige computere, og der sker det samme Pisse fucking nedern..  Hejsa inde i indstillnger så prøv at ændre randering fra video til cpu randering.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
er det her til midnat det opdaterer?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
er det her til midnat det opdaterer?
Kl. 01.00
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Kl. 01.00
for fanden da også... Nå men godnat så. Ses 01.00 :-D!
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Hvordan får man diverse facepacks ind i spillet? Hvis det stadig er muligt i demoen..
|
|
|
|
|
|
|
|
El Cubo
|
|
Hvordan kan man tildele alle hvile? eller er det noget man skal gøre ved hver enkelte spiller?
|
|
|
|
|
|
|
|