|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Jeg spiller altid med en 4-2-3-1 den har jeg vundet alt med. Jeg synes det er den bedste taktik i FM
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mathiasnh
|
|
Jeg spiller altid med en 4-2-3-1 den har jeg vundet alt med. Jeg synes det er den bedste taktik i FM
Kan jeg få et SS af den 4-2-3-1? Jeg kan nemlig slet ikke få den til at fungere. 
|
|
|
|
|
|
Neal Caffrey!
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Kan jeg få et SS af den 4-2-3-1? Jeg kan nemlig slet ikke få den til at fungere.  var lige ved at spørge også spiller ALTID 4-4-2(4-2-4) kan ik få andet til køre og slet ikk 4-2-3-1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
SS af den!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Skal lige have fri fra arbejde, så smider jeg et op af den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Nogen der ved hvilken taktik man kan spille med, hvis man er i Europa League med Vestsjælland f.eks. i 2. sæson efter at have vundet pokal? - Nåede til slutspillet, og tabte mod Sevilla..
|
|
|
|
|
|
 Tak til RCD For Et Skønt Signatur
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Michaelpaw: ville du ikk lave et S'S af din taktik:)? Og er der en der vil give en god taktik med 4-3-3 (altså 1dm 2 cm 2 wing en skarpretter Skal wingenr være wings eller indvendig angribere? Jeg kan aldrig få de 2 formationer til køre er træt af 4-4-2 Har også læst at folk har svært ved at få en COM til at fungere:)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Michaelpaw: ville du ikk lave et S'S af din taktik:)? Og er der en der vil give en god taktik med 4-3-3 (altså 1dm 2 cm 2 wing en skarpretter Skal wingenr være wings eller indvendig angribere? Jeg kan aldrig få de 2 formationer til køre er træt af 4-4-2 Har også læst at folk har svært ved at få en COM til at fungere:)?
Ups jeg glemte det i går. skal nok smide et op når jeg har fri fra job 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Hej folkens  - ville lige hører hvad folk har er erfaring med hensyn til angrebet  hvilke spillerolle vil i have ved siden af en skarpretter? 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Tusind tak kunne være en stor hjælp:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Gode resultater, det må jeg sige! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Gode resultater, det må jeg sige!  Tak tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magn
|
|
Hvad sætter i instrukserne til, når i skal forsvare et hjørnespark? Jeg lukker på en sæson mindst 10 mål ind vis hjørnespark, selvom jeg tit træner defensive standardsituationer .
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|