home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 254462 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Eksamen
« Svar #1860: 05 Maj 2009, 14:42 »

Bør man så ikke samtidig klage over, at matematik-eksamen er for nem?

Danske folkeskoleelever i dagens Danmark er squ for forkælede...

Saa sandt som det er skrevet.

Jeg synes, det er pinligt, at danske elever er saa forkaelede, at dét at blive udfordret for os til at tude. At blive udfordret burde ske LANGT oftere i det danske uddannelsessystem end det er tilfaeldet.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Pepe
Gæst

« Svar #1861: 05 Maj 2009, 14:45 »

Bør man så ikke samtidig klage over, at matematik-eksamen er for nem?

Danske folkeskoleelever i dagens Danmark er squ for forkælede...

Man kunne godt sætte sværhedsgraden på færdighedsregningen op, den var heller ikke sværere end at jeg - som er en af de bedste til matematik i min klasse - ligger på en 5-6 fejl, tror jeg. Jeg synes bestemt, at problemregningen lå på et acceptabelt niveau.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1862: 05 Maj 2009, 14:47 »

Saa sandt som det er skrevet.

Jeg synes, det er pinligt, at danske elever er saa forkaelede, at dét at blive udfordret for os til at tude. At blive udfordret burde ske LANGT oftere i det danske uddannelsessystem end det er tilfaeldet.

Sjovt nok er der ingen der tuder på universiteterne, når over halvdelen af de studerende dumper en eksamen..

MSS
Ynglingespiller

« Svar #1863: 05 Maj 2009, 14:48 »

Synes det er latterligt dem der går og piver over vores læseprøve, altså der var lidt ufordring i, og det var det, manglede også selv en halv opgave, men det er jo ens for alle i landet (:

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #1864: 05 Maj 2009, 14:49 »

Jeg synes nu ikke læseprøven var så svær endda, jo man skulle da lige kigge en ekstra gang på teksten end man plejer, men så var det vist heller ikke være, jeg nåede da at blive færdig med hele prøven, da der stadig var nogle minutter igen. Synes bare det er piveri det med den er for svær!

alek9000
Manager

« Svar #1865: 05 Maj 2009, 14:58 »

Synes det er latterligt dem der går og piver over vores læseprøve, altså der var lidt ufordring i, og det var det, manglede også selv en halv opgave, men det er jo ens for alle i landet (:
Så du synes, det er i orden, at både diktat og matematik, indtil videre, har været så langt fra læseprøve niveauet? Der skal jo være en linje i det.

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1866: 05 Maj 2009, 14:59 »

Enig Thumbs Up

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1867: 05 Maj 2009, 15:05 »

Så du synes, det er i orden, at både diktat og matematik, indtil videre, har været så langt fra læseprøve niveauet? Der skal jo være en linje i det.
Og derfor bør i vel i jeres facebook-gruppe skrive, at I også klager over, at matematik-prøven var for nem?

Eller er det bare mig der er helt galt på den?

alek9000
Manager

« Svar #1868: 05 Maj 2009, 15:10 »

Og derfor bør i vel i jeres facebook-gruppe skrive, at I også klager over, at matematik-prøven var for nem?

Eller er det bare mig der er helt galt på den?

Hvorfor det, når vi ikke ser det som et problem? De har været på nogenlunde niveau med de færdighedsregningss æt, vi har haft i løbet af året, måske lidt under niveau, men ikke noget drastisk. Læseprøven ligger så langt fra, hvad vi har øvet på, så det er berettiget at klage over.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #1869: 05 Maj 2009, 15:10 »

Du har da ret i at niveauet skal være det samme på alle tingene. Det eneste jeg skriver er bare at det er klamt at se og høre på, hvor meget folk brokker sig over den læseprøve, det er en afgangsprøve ffs, det er jo ikke en prøve, der skal være let!

og jeg synes også matematik prøven var langt under niveau, i forhold til terminsprøven.
Men stadig kom over det, så var den vist heller ikke værre, den læseprøve..

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1870: 05 Maj 2009, 15:12 »

Jeg synes sgu ikke læseprøven var så svær som den er blæst op til..
Jeg var færdig, og nåede også at rette nogle af opgaver inden tiden var gået.

alek9000
Manager

« Svar #1871: 05 Maj 2009, 15:12 »

Du har da ret i at niveauet skal være det samme på alle tingene. Det eneste jeg skriver er bare at det er klamt at se og høre på, hvor meget folk brokker sig over den læseprøve, det er en afgangsprøve ffs, det er jo ikke en prøve, der skal være let!

og jeg synes også matematik prøven var langt under niveau, i forhold til terminsprøven.
Men stadig kom over det, så var den vist heller ikke værre, den læseprøve..
Det er vel lidt paradoksalt? Det er jo klart, folk brokker sig, når niveauet først og fremmest ikke passer til det, vi har øvet på og heller ikke resten af de skriftlige prøver indtil videre.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #1872: 05 Maj 2009, 15:12 »

Læseprøven var for svær!
Lærere og elever har begge givet mening for at den var for svær og at den var MEGET sværere end de seneste par år.

Vores lære (som er en rigtig god læser) skulle prøve den og hun nåede lige at blive færdig før tiden var gået! 1 fra vores klassen nået det, mens resten måtte gætte på hele sidste side.

Matematik prøven var til gengæld alt for let (ihvertfald færdighedsprøven)
Det ærger mig lidt det ikke var omvendt at læseprøven og diktaten var nem og matematiken svær, da jeg har rimelig nemt ved matematik.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1873: 05 Maj 2009, 15:16 »

Læseprøven var for svær!
Lærere og elever har begge givet mening for at den var for svær og at den var MEGET sværere end de seneste par år.

Vores lære (som er en rigtig god læser) skulle prøve den og hun nåede lige at blive færdig før tiden var gået! 1 fra vores klassen nået det, mens resten måtte gætte på hele sidste side.

Matematik prøven var til gengæld alt for let (ihvertfald færdighedsprøven)
Det ærger mig lidt det ikke var omvendt at læseprøven og diktaten var nem og matematiken svær, da jeg har rimelig nemt ved matematik.
Jeg vil give dig helt ret, har samme mening om prøverne! Smiley

Derudover håber jeg der kommer nogle gode stiloplæg i morgen, gerne nogle hvor man har mulighed for at forholde sig til noget fagligt, gerne et emne der er oppe i medierne.
Hader at skulle skriver stil om noget skønlitteret, har ingen fantasi Tunge

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #1874: 05 Maj 2009, 15:18 »

Derudover håber jeg der kommer nogle gode stiloplæg i morgen, gerne nogle hvor man har mulighed for at forholde sig til noget fagligt, gerne et emne der er oppe i medierne.
Hader at skulle skriver stil om noget skønlitteret, har ingen fantasi Tunge

Der vil jeg gerne erklære mig enig, jeg har heller ingen fantasi overhovedet, er helt blank hvad sådan noget angår crazy

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010