home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 242652 gange)
The Frog Princess
Gæst

Sv: Eksamen
« Svar #1845: 05 Maj 2009, 14:20 »

Jeg har virkelig dummet mig i diktaten og læseprøven. Min årskarakter ligger på 10-taller, men jeg får ikke mere end 4 eller syv. Kunne se på det indsendte link i denne tråd, at jeg havde utallige "dumme-fejl" Ak ja, godt man er kommet ind på gymnasiet.

Matematik var alt for let. Hvis jeg ikke får tolv i begge, sætter jeg mig til at tude.

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #1846: 05 Maj 2009, 14:22 »

Jeg har også siddet og kigget jeres i indlæg igennem, og jeg vil altså give bobogol ret ... I har allesammen lavet a(a+2b)-ab forkert, hvis I har fået den til a^2+2ab ... I glemmer jo at minus ab til sidst?
Resultatet kan IMO ikke være andet end a^2+ab med lidt hurtigt hovedregning?

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #1847: 05 Maj 2009, 14:23 »

Alene over Atlanten var IMO et dårligt stiloplæg, men fik da 10 for den. Håber bare på et novelle oplæg som Skumring, skulle jeg mene den hed, og Begravelse
Jeg skev sgu om Skumring til min eksamen sidste år Peace
Det resultaterede godt nok "kun" til et 10-tal, men når man skriver om Voodoo, kan man vel ikke forvente andet ? Peace

alek9000
Manager

« Svar #1848: 05 Maj 2009, 14:26 »

Jeg skev sgu om Skumring til min eksamen sidste år Peace
Det resultaterede godt nok "kun" til et 10-tal, men når man skriver om Voodoo, kan man vel ikke forvente andet ? Peace
Jeg fik 12 for den til terminsprøven, dog med 4 pil nedad i orden  crazy

En fra min parallel klasse havde skrevet om en ring af skum  funny

søgaard
Gæst

« Svar #1849: 05 Maj 2009, 14:28 »

På mandag står den på eksamen i skriftlig matematik og i morgen klokken 13 får vi at vide, hvilke mundtlige eksamener, at vi skal op i.
Af mundtlige bliver der trukket to ud fra psykologi, tysk og matematik.. Jeg håber på, at psykologi bliver den ene, mens jeg er lidt ligeglad om det bliver tysk eller matematik, da jeg ikke vil forvente den bedste karakter i nogen af dem!

Pepe
Gæst

« Svar #1850: 05 Maj 2009, 14:28 »

Ja, det virker jo logisk nok, når man ser sådan på det Grin
kan ikke huske hvad jeg svarede til prøven, det var bare lige det jeg fik nu da jeg regnede på det, men det er vel forkert.. Håber ikke jeg har svaret det samme til prøven.
Skrev miljøtalen til terminsprøverne, hvilket resulterede i et solid 12-tal, og jeg fik at vide, jeg havde skrevet den bedste stil på min årgang (100 elever) Thumbs Up Man har vel lov til at blære sig lidt?

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #1851: 05 Maj 2009, 14:31 »

På mandag står den på eksamen i skriftlig matematik og i morgen klokken 13 får vi at vide, hvilke mundtlige eksamener, at vi skal op i.
Af mundtlige bliver der trukket to ud fra psykologi, tysk og matematik.. Jeg håber på, at psykologi bliver den ene, mens jeg er lidt ligeglad om det bliver tysk eller matematik, da jeg ikke vil forvente den bedste karakter i nogen af dem!

Gymnasie så vidt jeg lige kan regne ud, eller hvordan? Smiley

alek9000
Manager

« Svar #1852: 05 Maj 2009, 14:31 »

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/05/05/05092224.htm

TV 2 har ringet, og URBAN har ringet.

Alt sammen på grund af denne Facebook gruppe, der har fået over 5000 medlemmer på 1 dag, hvor jeg er medstifter Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #1853: 05 Maj 2009, 14:31 »

Gymnasie så vidt jeg lige kan regne ud, eller hvordan? Smiley
Ja, 2.g Smiley

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #1854: 05 Maj 2009, 14:32 »

Ja, det virker jo logisk nok, når man ser sådan på det Grin
kan ikke huske hvad jeg svarede til prøven, det var bare lige det jeg fik nu da jeg regnede på det, men det er vel forkert.. Håber ikke jeg har svaret det samme til prøven.
Skrev miljøtalen til terminsprøverne, hvilket resulterede i et solid 12-tal, og jeg fik at vide, jeg havde skrevet den bedste stil på min årgang (100 elever) Thumbs Up Man har vel lov til at blære sig lidt?
Selvfølgelig er det iorden at vise det, hvis man er god til noget og klare sig godt. Personligt kan jeg slet ikke se, hvorfor nogen skulle være i mod det, og det ikke skulle være i orden? Wink

Pepe
Gæst

« Svar #1855: 05 Maj 2009, 14:33 »

Alt sammen på grund af denne Facebook gruppe, der har fået over 5000 medlemmer på 1 dag, hvor jeg er medstifter Opstemt

Haha, vidste ikke du var medstifter Wink Men sejt nok, det viser jo bare, at man faktisk kan gøre en forskel Smiley

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #1856: 05 Maj 2009, 14:35 »

Ja, 2.g Smiley
Nice, så er det værste år jo snart overstået for dig så vidt jeg kan forstå Peace

Jeg glæder mig sgu også lidt til at få min første eksamen på gymnasieniveau offentlig gjort i morgen, så jeg kan begynde at forberede mig. Muligheder står mellem mediefag og biologi. Som sådan er jeg lidt splittet i, hvad jeg helst vil op i. Jeg tror uden tvivl, jeg får den bedste årskarakter i biologi og det er nok ligeledes det fag, jeg vil klare bedst til en eksamen. På den anden side kunne det jo være fedt, hvis jeg kunne forbedre årskarakteren i mediefag ved at imponere til eksamen?  Huh

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1857: 05 Maj 2009, 14:35 »

Bør man så ikke samtidig klage over, at matematik-eksamen er for nem?

Danske folkeskoleelever i dagens Danmark er squ for forkælede...

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #1858: 05 Maj 2009, 14:37 »

Bør man så ikke samtidig klage over, at matematik-eksamen er for nem?

Danske folkeskoleelever i dagens Danmark er squ for forkælede...
Jeg tvivler på, der er ret mange, der vil klage over at sværhedsgraden til en eksamen er for lav? Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #1859: 05 Maj 2009, 14:40 »

Nice, så er det værste år jo snart overstået for dig så vidt jeg kan forstå Peace

Jeg glæder mig sgu også lidt til at få min første eksamen på gymnasieniveau offentlig gjort i morgen, så jeg kan begynde at forberede mig. Muligheder står mellem mediefag og biologi. Som sådan er jeg lidt splittet i, hvad jeg helst vil op i. Jeg tror uden tvivl, jeg får den bedste årskarakter i biologi og det er nok ligeledes det fag, jeg vil klare bedst til en eksamen. På den anden side kunne det jo være fedt, hvis jeg kunne forbedre årskarakteren i mediefag ved at imponere til eksamen?  Huh
Jeg ved ikke om det snart er overstået.. I 3.g har man trods alt stadig SRP og AT11 tilbage, som trækker tænder ud!.

Jeg afsluttede også både biologi og mediefag sidste år, hvor jeg desværre ikke kom op i mediefag. Hvis jeg havde gjort det ville jeg sikkert have fået 10 eller 12, da man jo blot skal forsvare sin egen film og se et lille filmklip på et par minutter og forklare dette. Så længe man har styr på de forskellige klippemåder og genrér osv så skulle det være forholdvis nemt at få 10 eller 12.

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010