home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 251076 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Eksamen
« Svar #240: 31 Maj 2006, 15:50 »

Så fik man sit 9-tal til tysk mundtlig Opstemt. Trak en tekst om landeskunde  Shockeret

Landeskunde Huh Hva' sørensen er det?

Men tillykke med nitallet Thumbs Up

Jeg har mundtlig tysk fredag Smiley

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #241: 31 Maj 2006, 15:56 »

Selvom vores mudtlige dansk-prøver blev forsinket 1 time, blev det alligevel til et 10-tal for mit vedkommende...

Ganske tilfredsstillende Cool

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #242: 01 Jun 2006, 00:49 »

Jeg orker ikke lige at læse de foregående 17 sider så bær over med mig Wink

Jeg er i øjeblikket i gang med min første af 3 eksaminer denne sommer. Jeg læser forresten dansk på Aalborg Uni.
Denne eksamen foregår som en opgave jeg blev stillet tirsdag formiddag og som skal besvares på tirsdag inden middag. Det er i medieanalyse, og min opgave er at analysere et website. Det lyder vel altsammen fedt nok, jeg tilbringer jo dagligt 20 timer online i forvejen Wink
Men det frustrerende er, at det website de har valgt at jeg skal analysere er dette. Jubii's website om fuckin heste. Jeg skal skrive omkring en 17-20 sider om det. Grusomt, grusomt!

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager

« Svar #243: 01 Jun 2006, 10:57 »

@SaneSoul
funny

Jeg fik selv et 10 tal hjem i mundtligmatematik her for en times tid siden. Fik også min skriftlige karakter afvide, det var så ment også 10  Cool

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #244: 01 Jun 2006, 11:05 »

Jeg orker ikke lige at læse de foregående 17 sider så bær over med mig Wink

Jeg er i øjeblikket i gang med min første af 3 eksaminer denne sommer. Jeg læser forresten dansk på Aalborg Uni.
Denne eksamen foregår som en opgave jeg blev stillet tirsdag formiddag og som skal besvares på tirsdag inden middag. Det er i medieanalyse, og min opgave er at analysere et website. Det lyder vel altsammen fedt nok, jeg tilbringer jo dagligt 20 timer online i forvejen Wink
Men det frustrerende er, at det website de har valgt at jeg skal analysere er dette. Jubii's website om fuckin heste. Jeg skal skrive omkring en 17-20 sider om det. Grusomt, grusomt!

Ren ondskab!  Shockeret

Gosser
Manager

« Svar #245: 01 Jun 2006, 12:41 »

I dag var det Biologi/Fysik/Kemi jeg skulle tl mundtlig eksamen i, og det gik ganske godt; fik 8, det er jeg meget tilfreds med, når jeg oven i købet ikke skal bruge det på mit videre studie Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #246: 01 Jun 2006, 12:43 »

I dag var det Biologi/Fysik/Kemi jeg skulle tl mundtlig eksamen i, og det gik ganske godt; fik 8, det er jeg meget tilfreds med, når jeg oven i købet ikke skal bruge det på mit videre studie Smiley

Najs, det lyder lækkert. Jeg er sgu godt nok glad for, at jeg slap for biologi - phew!

Hvad skal du efter? HHx?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Karla
Ynglingespiller

« Svar #247: 01 Jun 2006, 12:46 »

Landeskunde Huh Hva' sørensen er det?

Men tillykke med nitallet Thumbs Up

Jeg har mundtlig tysk fredag Smiley

Det må du sgu da vide, når du skal op i tysk på fredag Smiley. Det er en tekst om landets opbygning og infrastruktur og alt sådan noget.

Gosser
Manager

« Svar #248: 01 Jun 2006, 12:48 »

Najs, det lyder lækkert. Jeg er sgu godt nok glad for, at jeg slap for biologi - phew!

Hvad skal du efter? HHx?

Ja, det er rart Wink

Jep, jeg skal på IBC Kolding hvor jeg tager en HHX Smiley

Welling
Gæst

« Svar #249: 01 Jun 2006, 13:06 »

Hej! Er det ikke kun skriftligt, at Biologi og Fysik/kemi hører sammen? Eller var det bare to forskellige eksaminer (eller hvordan det staves i flertal) på en dag?

Jeg skal i øvrigt op i Fysik/kemi mundtligt i morgen. Jeg går efter 6, men får højst sandsynligt 5. Har ellers overvejet at læse lidt, men jeg kom heldigvis hurtigt til fornuft igen.

Gosser
Manager

« Svar #250: 01 Jun 2006, 13:13 »

Hej! Er det ikke kun skriftligt, at Biologi og Fysik/kemi hører sammen? Eller var det bare to forskellige eksaminer (eller hvordan det staves i flertal) på en dag?

Jeg skal i øvrigt op i Fysik/kemi mundtligt i morgen. Jeg går efter 6, men får højst sandsynligt 5. Har ellers overvejet at læse lidt, men jeg kom heldigvis hurtigt til fornuft igen.

Kan se du er fra Kolding, hvilken skole går du på?

På min skole skulle man i alle fagene på én gang, i én eksamen. Det fungerede sådan at man havde en time til det spørgsmål man trak i Biologi, og en tim det til Fysik eller Kemi spørgsmål man trak.

Men det er vidst forskelligt mange steder, jeg ved fx at United-styrer skal have en såkaldt 24-timers eksamen i de(t) fag!

Welling
Gæst

« Svar #251: 01 Jun 2006, 13:20 »

Kan se du er fra Kolding, hvilken skole går du på?

På min skole skulle man i alle fagene på én gang, i én eksamen. Det fungerede sådan at man havde en time til det spørgsmål man trak i Biologi, og en tim det til Fysik eller Kemi spørgsmål man trak.

Men det er vidst forskelligt mange steder, jeg ved fx at United-styrer skal have en såkaldt 24-timers eksamen i de(t) fag!

Okay, sådan er det ikke på min skole. Jeg går på Brændkjær.

Gosser
Manager

« Svar #252: 01 Jun 2006, 13:34 »

Okay, sådan er det ikke på min skole. Jeg går på Brændkjær.

Okay, alle vores censorer er fra Brændkjær Opstemt

blomvikings
Manager

« Svar #253: 01 Jun 2006, 14:00 »

nogen der har været oppe i dag? personligt var jeg oppe i mundt. dansk. gik ganske fint fik scoret mig et 10 tal  Thumbs Up

Welling
Gæst

« Svar #254: 01 Jun 2006, 14:02 »

Okay, alle vores censorer er fra Brændkjær Opstemt

Virkelig? Hvem har du så haft indtil videre?

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010