home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1084 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 241312 gange)
Batigol
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #675: 30 Apr 2008, 16:40 »

Det bliver simpelthen ikke bedre for mig. Vi har trukket skriftlig engelsk - elsker engelsk - og geografi - tjoh. Så det er simpelthen perfekt. Hvis vi havde trukket tysk eller kristendom i stedet for engelsk havde jeg til gengæld været på skideren Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ZhotLog
Gæst

« Svar #676: 30 Apr 2008, 17:24 »

Vi har trukket Samfundsfag og Biologi! Det er helt perfekt, men på den anden side, alt der ikke involverede mundtlig tysk er perfekt for mig. Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #677: 30 Apr 2008, 17:38 »

Ja, så er det også vores klasses tur. Vi fik at vide, hvad vi havde "trukket" i dag. Vi trak skriftligt geografi og mundtligt samfundsfag, så jeg er meget tilfreds - jeg ville dog have foretrukket skriftligt engelsk frem for samfundsfag. Men vigtigst af alt: vi fik ikke tysk!!!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #678: 30 Apr 2008, 17:43 »

Haha, det utroligt, alle hader tysk - man burde næsten lave en underskiftindsamlin g om at tysk ikke burde være et obligatorisk fag. (Ja man kan vælge det fra, men det kræver tysk hvis man vil ind på gymnasiet bagefter, og det vil vi gerne have afskaffet - tak!) Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #679: 30 Apr 2008, 17:46 »

Haha, tænkte det samme Smiley

Jeg hadede tysk i 7. og 8., men her i 9. er jeg blevet rigtig glad for det. Kan bare ikke forestille mig en eksamen i faget, så derfor er jeg glad for ikke at komme op i det.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #680: 30 Apr 2008, 17:48 »

Haha, tænkte det samme Smiley

Jeg hadede tysk i 7. og 8., men her i 9. er jeg blevet rigtig glad for det. Kan bare ikke forestille mig en eksamen i faget, så derfor er jeg glad for ikke at komme op i det.

Har altid hadet faget, syntes det er et lorte sprog, og alt det der grammatik. Men altså, nu er jeg i gang med 4. år med tysk, næste år bliver 5. og ABSOLUT SIDSTE!!! Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #681: 30 Apr 2008, 17:54 »

Bah.. Problemet er bare, at jeg finder det en smule udfordrende at skulle holde en samtale kørende på tysk. :b Grammatik og alt det der er nu simpelt nok, synes jeg.. Smiley

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #682: 30 Apr 2008, 17:55 »

Bah.. Problemet er bare, at jeg finder det en smule udfordrende at skulle holde en samtale kørende på tysk. :b Grammatik og alt det der er nu simpelt nok, synes jeg.. Smiley

Det hele er et problem! Hvis jeg trækker tysk næste år, så er jeg færdig!  Wink

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #683: 30 Apr 2008, 18:19 »

Juhu !

Fik afvide i da, at i de fag der var til udtrak, skal min klasse op i Biologi og Samfundsfag!!!
Det vil sige at vi undgår TYSK!, dog ville jeg heller havde haft Geografi end biologi, men det er fint nok . .

Og vi var faktisk meget tæt på at få tysk, men heldigvis var det min parrallel klasse der træk det Peace

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #684: 30 Apr 2008, 20:09 »

Vi slap heldigvis også fort ysk. ret heldigt eftersom vi har fået en ny lærer i det fag og at samtale på tysk er  Ubeslutsom Ubeslutsom. Til gengæld ærgeligt at vi trak biologi. Her har vi også ny lærer(det har vi i alt) og hun har slet ikke undervist os i biologi endnu i de 2 månedere vi har haft hende, så meget af det ligger ret fjernt. Biologiprøven er også pænt meget sværere. I Geografirøven er der forholdvis mange gratis(nemme) point. Dem er der ikke mange af i Bilogi. Vi trak samfundsfag mundtligt. OK vil nok hellere have haft historie eller engelsk. I Samf. har vi et par "tunge" emner. Samfundsøkonomi: Valutapolitik, pengepolitik og forskellige modeller ticked off samt  et emne om EU

It's gonna be legendary

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #685: 01 Maj 2008, 10:51 »

Jeg har sgu ikke noget problem med tysk. Det er mere det, at det bliver lidt kompliceret at holde en samtale igang, og jeg skal alligevel ikke have det i gymnasiet.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #686: 01 Maj 2008, 13:00 »

Jeg har sgu ikke noget problem med tysk. Det er mere det, at det bliver lidt kompliceret at holde en samtale igang, og jeg skal alligevel ikke have det i gymnasiet.

Skal man ikke have tysk de første 2 år med den nye reform?

It's gonna be legendary

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #687: 02 Maj 2008, 02:46 »

Vi trak samfundsfag og biologi.
Jeg takker gud for, at vi ikke trak hverken tysk, kristendom eller historie.

Havde foretrukket skriftlig engelsk, men samfundsfag er da også ganske udmærket. Vores samfundsfagslærer er top nice, så det skal nok gå.

Biologi eller geografi kunne være det samme, for jeg er lige dårlig i begge fag, så biologi er helt fint.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #688: 07 Maj 2008, 14:40 »

Så skal man sgu til eksamen imorgen. Skal op i læsning og retstavning i dansk Wink

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #689: 07 Maj 2008, 14:42 »

Vi trak samfundsfag og biologi.
Jeg takker gud for, at vi ikke trak hverken tysk, kristendom eller historie.

Havde foretrukket skriftlig engelsk, men samfundsfag er da også ganske udmærket. Vores samfundsfagslærer er top nice, så det skal nok gå.

Biologi eller geografi kunne være det samme, for jeg er lige dårlig i begge fag, så biologi er helt fint.
Vi trak Tysk og Geografi  Skuffet

Så skal man sgu til eksamen imorgen. Skal op i læsning og retstavning i dansk Wink
Det skal jeg også.

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010