home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 240571 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #150: 10 Maj 2006, 18:22 »

Hold op nogle dårlige emner der var til FS10..

Den første Time sad jeg bare og kiggede ud i luften.. sikkert 5-tal til mig  Græder

Hvilke emner var der Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #151: 10 Maj 2006, 18:50 »

Nej, det er skam ikke fordi, den er svær eller slem. Jeg får bare en skodkarakter Wink

Så er den da også svær eller slem. Eller også er dine evner laaangt under standart ;-)

Jeg gentager mig selv: vænd dig til det, for det bliver kun værre *er enormt gammelklog og bedrevidende*

mvh,
mathias

MeeLo
Gæst

« Svar #152: 10 Maj 2006, 18:53 »

Hvilke emner var der Rullende Øjne

Kan ikke helt huske dem alle sammen. Men et af dem var en tekst omkring nogle bombninger i Egypten, hvor man skulle skrive et debatindlæg. - Så var der et billede som man skulle bruge i en novelle. Billedet skulle være en væsentlig del af novellen. - En annonce, hvor man skulle skrive en brochure til. - En tekst af Dan Turrel, hvor man skulle skrive hvordan man forstod den og derefter et essay. Der var vist to mere, kan bare ikke huske dem.

Endte selv med novellen, og det gik ikke specielt godt. Fik kun skrevet to sider med halvanden linjeafstand.

Zone 43
Manager

« Svar #153: 10 Maj 2006, 19:00 »

Kan ikke helt huske dem alle sammen. Men et af dem var en tekst omkring nogle bombninger i Egypten, hvor man skulle skrive et debatindlæg. - Så var der et billede som man skulle bruge i en novelle. Billedet skulle være en væsentlig del af novellen. - En annonce, hvor man skulle skrive en brochure til. - En tekst af Dan Turrel, hvor man skulle skrive hvordan man forstod den og derefter et essay. Der var vist to mere, kan bare ikke huske dem.

Endte selv med novellen, og det gik ikke specielt godt. Fik kun skrevet to sider med halvanden linjeafstand.

ok. FSA enmerne lyder meget bedre Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MeeLo
Gæst

« Svar #154: 10 Maj 2006, 19:21 »

FS10 Blækregningen var også dødens pølse  Skuffet

Zone 43
Manager

« Svar #155: 10 Maj 2006, 19:25 »

FS10 Blækregningen var også dødens pølse  Skuffet

mm.. pølse.. Wink

Har prøvet en 10. klasses blækregning i løbet af dette skoleår og jeg giver dig 100% ret. FSA opgaverne er nemmere Smiley

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #156: 10 Maj 2006, 19:33 »

Så er den da også svær eller slem. Eller også er dine evner laaangt under standart ;-)

Jeg gentager mig selv: vænd dig til det, for det bliver kun værre *er enormt gammelklog og bedrevidende*

mvh,
mathias

Prøven er ikke svær, jeg er bare ualmindeligt dårlig til både biologi og fysik/kemi :-)

Dvs., hele min klasse er faktisk elendige med undtagelse af en elev Opstemt

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvad tid prøven i morgen er? Ubeslutsom

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #157: 10 Maj 2006, 20:07 »

Same here, gik meget dårligt, havde det i forvejen ikke så godt her til morges, og gik efter kun 2 timer og et kvarter, det højste jeg kan få for det jeg afleverede var nok en 8 stykker.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

MeeLo
Gæst

« Svar #158: 10 Maj 2006, 20:43 »

Same here, gik meget dårligt, havde det i forvejen ikke så godt her til morges, og gik efter kun 2 timer og et kvarter, det højste jeg kan få for det jeg afleverede var nok en 8 stykker.

Hehe, jeg har haft influenza alle tre dage, og har alle tre dage gået hjem efter -2timer. Heldigvis for mig har jeg nogle udemærkede karakterer fra 9. jeg kan vise frem, og heldigvis er jeg egnet til hhx.

Zone 43
Manager

« Svar #159: 10 Maj 2006, 20:49 »

Prøven er ikke svær, jeg er bare ualmindeligt dårlig til både biologi og fysik/kemi :-)

Kl. 9 er det vist her, ifølge den seddel jeg har fået.

Prøv at kontakt nogen fra din klasse om de ved det Smiley

- Daniel Agger.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #160: 10 Maj 2006, 20:53 »

Hehe, jeg har haft influenza alle tre dage, og har alle tre dage gået hjem efter -2timer. Heldigvis for mig har jeg nogle udemærkede karakterer fra 9. jeg kan vise frem, og heldigvis er jeg egnet til hhx.

Same here. Ren og skær dovenskab at jeg valgte 10'ende.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Gosser
Manager

« Svar #161: 10 Maj 2006, 21:22 »

Jeg skal jo somsagt først op på tirsdag, så smid lige informationer herinde i morgen, om hvad prøven handler om Thumbs Up

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #162: 10 Maj 2006, 21:36 »

Sådan er det også i min klasse. Peace Der er lige én elev som ligger på en 10-11 stykker, vi andre ligger ca. på 7.

Jeg skal op kl. 13:00 - 14:15, så det vil jeg da tro, at du også skal?

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #163: 11 Maj 2006, 13:00 »

Nogle der har haft fysik prøven idag ? og evt. kunne sige hvad den handlede om !  Thumbs Up

Raul
Gæst

« Svar #164: 11 Maj 2006, 13:47 »

Nogle der har haft fysik prøven idag ? og evt. kunne sige hvad den handlede om !  Thumbs Up

Der er lige så mange forskellige prøver, som prøvetidspunkter, så ingen mulighed for snyd  Cool

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010