home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1238 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 241036 gange)
Welling
Gæst

Sv: Eksamen
« Svar #435: 19 Jun 2006, 12:45 »

Jeg skulle lige op på min skole i dag, og kunne i den anledning lige så godt få min skriftlige matematik karakter. Så går mig og to andre fra min klasse ind i en klasse, hvor min matematiklærer er. Så beder vi om vores karakter, men den nægter han så at give mig, men han giver den til de to andre. Så begynder han at ævle om, at jeg var pinlig til den mundtlige eksamen, og at han fortrød han ikke svinede mig helt vildt.

Så ender det hele selvfølgelig med, at jeg står og sviner ham helt vildt, men jeg må allievel ikke få min karakter. Så jeg blev nødt til at vente 15 minutter til han gik over på kontoret med den, hvor jeg kunne få den efter en mindre snak med skolens souschef. Hun var heldigvis ikke så dum som min matematiklærer, så jeg formåede lige at holde den sobre tone. Men jeg endte med, at få 10, hvilket er ok.

Sir Birdsong
Gæst

« Svar #436: 19 Jun 2006, 12:46 »

JA, og der er nogle der mangler 4 dage inden de kan holde ferie!! Sur

KF
Landsholdsspiller

« Svar #437: 19 Jun 2006, 13:04 »

Jeg skulle lige op på min skole i dag, og kunne i den anledning lige så godt få min skriftlige matematik karakter. Så går mig og to andre fra min klasse ind i en klasse, hvor min matematiklærer er. Så beder vi om vores karakter, men den nægter han så at give mig, men han giver den til de to andre. Så begynder han at ævle om, at jeg var pinlig til den mundtlige eksamen, og at han fortrød han ikke svinede mig helt vildt.

Så ender det hele selvfølgelig med, at jeg står og sviner ham helt vildt, men jeg må allievel ikke få min karakter. Så jeg blev nødt til at vente 15 minutter til han gik over på kontoret med den, hvor jeg kunne få den efter en mindre snak med skolens souschef. Hun var heldigvis ikke så dum som min matematiklærer, så jeg formåede lige at holde den sobre tone. Men jeg endte med, at få 10, hvilket er ok.

Du kunne ellers ikke bruge 10-taller til noget, Hr. Welling! crazy

- men det lyder da ellers som en herlig matematiklærer, du har dig der.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Welling
Gæst

« Svar #438: 19 Jun 2006, 13:20 »

Du kunne ellers ikke bruge 10-taller til noget, Hr. Welling! crazy

- men det lyder da ellers som en herlig matematiklærer, du har dig der.

Hihi, du har tydeligvis en anden definition af 'ok' end jeg har Smiley Jeg synes det var okay, men det var da slet ikke prangende. Men jeg havde alligevel ikke regnet med mere, da det ikke gik så godt, og 10 er jo bedre end 9.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #439: 19 Jun 2006, 13:22 »

Hihi, du har tydeligvis en anden definition af 'ok' end jeg har Smiley Jeg synes det var okay, men det var da slet ikke prangende. Men jeg havde alligevel ikke regnet med mere, da det ikke gik så godt, og 10 er jo bedre end 9.

Tja, jeg definerer bare 'ok' som "suk, det var hvad, jeg forventede" eller "suk, jeg er åbenbart ikke bedre".

10-taller sucks - især i matematik :-)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Welling
Gæst

« Svar #440: 19 Jun 2006, 13:25 »

Tja, jeg definerer bare 'ok' som "suk, det var hvad, jeg forventede" eller "suk, jeg er åbenbart ikke bedre".

10-taller sucks - især i matematik :-)

Javel ja. Min definition af ok er snarere; 'jeg ved jeg ikke præsterede noget specielt, så jeg regnede naturligvis kun med 10, og det var så hvad jeg fik, så jeg er hverken sur eller skuffet'. Som du måske kan se, så svinger mine definitioner på diverse ord ganske meget fra situation til situation.

United-styrer
Gæst

« Svar #441: 19 Jun 2006, 19:55 »

Så fik jeg rundet eksamenerne af med et tital i fysik. Fuldstændig latterligt, at jeg kan få en tocifret karakter i det fag, men de er åbenbart gavmilde. Fik så syv i den skriftlige, men det er ligegyldigt, bare lækkert at være færdig :-)

Jep-Jep
Juniorspiller
**

« Svar #442: 19 Jun 2006, 21:58 »

Blev også lige færdig i dag med et 10-tal i engelsk - Og et gennemsnit for de 5 prøver på 10,4 må vel være at betegne som "udemærket"  Cool

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #443: 19 Jun 2006, 22:07 »

Efter 11 eksaminer både mundtlige og skriftlige kom jeg ud med et snit på 10,1, hvilket jeg også er ganske tilfreds med:D

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Zone 43
Manager

« Svar #444: 19 Jun 2006, 22:09 »

Så fik jeg rundet eksamenerne af med et tital i fysik. Fuldstændig latterligt, at jeg kan få en tocifret karakter i det fag, men de er åbenbart gavmilde. Fik så syv i den skriftlige, men det er ligegyldigt, bare lækkert at være færdig :-)

Wonderboy they call you Tunge

Blev også lige færdig i dag med et 10-tal i engelsk - Og et gennemsnit for de 5 prøver på 10,4 må vel være at betegne som "udemærket" Cool

Thumbs Up

Efter 11 eksaminer både mundtlige og skriftlige kom jeg ud med et snit på 10,1, hvilket jeg også er ganske tilfreds med:D

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Maj 2007, 21:24 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #445: 23 Jun 2006, 10:21 »

Så fik jeg mine sidste karakterer, og det blev til ti i skriftlig dansk, 11 i retstavning, otte i dansk orden og ti i skriftlig matematik.

mazda14
Juniorspiller
**

Eksamen
« Svar #446: 22 Maj 2007, 14:01 »

Davs  Wink

Ville bare lige høre om der var andre end mig,
der var til eksamen i dag?

Synes ikke den var så slem som jeg frygtede.
Regnede med at der ville være nogle flere åndssvage opgaver,
som der var i "prøve"eksamen. F.eks nogle med sten eller måleapparater  Huh

Hvad synes i andre til den ?

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #447: 22 Maj 2007, 14:04 »

Jeg var. Var oppe i biologi, og den var nem. Men var du oppe i geografi?

Arsenal!

mazda14
Juniorspiller
**

« Svar #448: 22 Maj 2007, 14:07 »

Ja vores klasse trak det heldigvis Peace stinker til biologi..

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #449: 22 Maj 2007, 14:07 »

jeg syntes eksamenopgaven var pisse let... tog mig ca 30 minutter, at få den afleveret... skal dog sige at det nok ikke var den samme... Hvem ved egentlig hvilken eksamen du snakker om ?

Ville jo nok have været lidt lettere, hvis du beskrev hvad det var for en eksamen du var oppe i ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010