home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 251322 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #2940: 19 Jun 2012, 21:28 »

Nogen der har været oppe i Samfundsfag? Som har nogle gode råd til ting man skal huske, for at kunne bestå Wink?

Erzael
Manager

« Svar #2941: 19 Jun 2012, 21:38 »

Så blev sommerferien skudt i gang med 12 i både NF og mundtligt matematik Wink Så venter vi bare på de skriftlige Wink

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #2942: 19 Jun 2012, 21:50 »

Jeg har været oppe i engelsk skriftlig, matematik skriftlig og samfundsfag mundtlig. Jeg mangler kun matematik mundtlig på onsdag i næste uge, og så har jeg sommerferie! Har fået svar på matematik skriftlig og samfundsfags mundtlig og der er det endt med to 12-taller, så det er jo perfekt! Opstemt

Skal lige siges at alle disse fire er årsprøver og ikke eksamener, og det er 1.g STX! Opstemt

Det lyder godt nok som om, at der er mange skarpe hoveder herinde!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2943: 19 Jun 2012, 21:59 »

Jeg har en masse noter du kan få fra Matematik B, så må du se hvor meget du kan bruge af det hvis det er?

http://www.speedyshare.com/Zr5h8/matematik.rar
Du skal have et stort tak, men jeg er lidt i tvivl om de er brugbare i mit tilfælde, desværre.

Mine emner hedder jo bl.a. lineære og esponentielle funktioner, hvor nogle af dine dokumenter omhandler væksten. Så er det vel ikke brugbart, eller er jeg forkert på den.

Efterlyser stadigvæk hjælp til nogle noter, men stort tak til dig, MS.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2944: 19 Jun 2012, 22:02 »

Du skal have et stort tak, men jeg er lidt i tvivl om de er brugbare i mit tilfælde, desværre.

Mine emner hedder jo bl.a. lineære og esponentielle funktioner, hvor nogle af dine dokumenter omhandler væksten. Så er det vel ikke brugbart, eller er jeg forkert på den.

Efterlyser stadigvæk hjælp til nogle noter, men stort tak til dig, MS.

Hehe, jeg ved det ikke. Er elendig til matematik, så det aner jeg sgu ikke. Men velbekomme Smiley

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2945: 19 Jun 2012, 22:10 »

Hehe, jeg ved det ikke. Er elendig til matematik, så det aner jeg sgu ikke. Men velbekomme Smiley
Så er vi i hvert fald to. Tror sgu, at jeg får et par briller i morgen (karakter-slang) Tunge

Tager dem i hvert fald med, man kan aldrig have for mange noter, og så downloader jeg noget random om de emner på studienet, og så må man bare på det bedste.

Enged
Gæst

« Svar #2946: 20 Jun 2012, 00:15 »

Så fik jeg sgu de sidste skriftlige karakterer.
10 i engelsk og dansk. Jeg havde håbet på 7 og 12, men 10 og 10 er bedre. Derudover betyder det, at jeg har revet Russell Brand rundt, fordi min skriftlige grammatik på engelsk er i hvert fald ikke til 10, og slet ikke med den grammatikprøve, der var. Den koksede jeg big time i.

Det bedste er dog, at jeg har fået et vanvittigt 7 tal i skriftlig spansk.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2947: 20 Jun 2012, 00:31 »

Så fik jeg sgu de sidste skriftlige karakterer.
10 i engelsk og dansk. Jeg havde håbet på 7 og 12, men 10 og 10 er bedre. Derudover betyder det, at jeg har revet Russell Brand rundt, fordi min skriftlige grammatik på engelsk er i hvert fald ikke til 10, og slet ikke med den grammatikprøve, der var. Den koksede jeg big time i.

Det bedste er dog, at jeg har fået et vanvittigt 7 tal i skriftlig spansk.

Hold da op. Det er sgu flot. Håber bare jeg kan få 4, 4 og så 02 i spansk. Skal bare bestå det lort. Smiley

Manchester United

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #2948: 20 Jun 2012, 00:35 »

tillykke med det know Opstemt

Hehe tak du  Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2949: 20 Jun 2012, 01:02 »

Altså selve spørgsmålene?
http://www65.zippyshare.com/v/54956892/file.html

Og tillykke Riis!

Skal selv op i old i morgen.. Har du nogle tips til skulpturanalyserne? Der føler jeg mig lidt lost.

Mange tak! Har desværre først set den her nu, så jeg kan nok ikke mere til megen hjælp. Kan se MS har linket noget skulptur - med de rette noter skulle det ikke være noget problem.. Hvis du dog ser det ville mig råd være at være meget tekstnær, når du analyserer samtidig med at vise forståelse for de forskellige tidsperioder og værker, som I har gennemgået, selvom du nødvendig ikke har trukket netop det. Det bliver de våde i buksen af.

Enged
Gæst

« Svar #2950: 20 Jun 2012, 01:06 »

Hold da op. Det er sgu flot. Håber bare jeg kan få 4, 4 og så 02 i spansk. Skal bare bestå det lort. Smiley
Dansk var det forventet fra min egen side af. Engelsk havde jeg en forfærdelig følelse efter, derfor er jeg virkelig tilfreds med den.
Spansk har jeg hax til. Wink

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #2951: 20 Jun 2012, 07:42 »

Har ramt et 12-tal i Mediefag C, hvilket er den eneste karakter, som jeg har fået indtil videre. Jeg har været oppe i skriftlig matematik, men vi har endnu ikke fået karakteren - Forventer dog højst 02!

Skal så op i NF i dag (Kemi, Geografi og Biologi på én gang), og her frygter jeg virkelig et -3... Hvis bare jeg får 00, kan jeg faktisk tillade mig, at få -3 i mine to resterende eksamener, og så er jeg videre fra 1. HF. Dog er jeg ikke det mindste forberedt, og tager derop uden nogen form for baggrundsviden - Så det skal nok blive pinligt og særdeles ubehageligt! Wink

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #2952: 20 Jun 2012, 09:32 »

Fik 4 i historie...Nogen der har råd til hvordan man cheer up efter en lorte eksamen ?

FC Barcelona

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #2953: 20 Jun 2012, 09:39 »

Fik 4 i historie...Nogen der har råd til hvordan man cheer up efter en lorte eksamen ?

hvis du er sur så er et skydespil altid godt ! en løbetur virker også :p men et spil hvor det gælder om at smadre så meget så muligt.. meningsløs vold! Opstemt

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #2954: 20 Jun 2012, 09:42 »

Tja kan vel altid tage en runde i GTA

FC Barcelona

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010