home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 225946 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3300: 24 Jun 2013, 14:12 »

Præcis ligesom ingen af jer, så skuffede jeg voldsomt i næsten alle mundtlige prøver, taget mit normale niveau i betragtning. 7 i dansk(ligger klart til 12 normalt), 7 i engelsk(Ligger til 10 normalt) 10 i Kristendom(Tilfredsstillende) 10 i matematik(Tilfredsstillende), 7 i Fysik(Ligger til 10 normalt)

Jeg er glad for at have overstået folkeskolen, men er noget skuffet over min afslutning... Nu glæder jeg mig bare til gymnasiet, som helt sikkert bliver meget bedre!  Opstemt
Logged

Neal Caffrey!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Eksamen
« Svar #3301: 24 Jun 2013, 14:49 »

Skal op i engelsk imorgen, som er min sidste eksamen. Så er jeg student!  Smiley
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3302: 24 Jun 2013, 14:51 »

Skal op i engelsk imorgen, som er min sidste eksamen. Så er jeg student!  Smiley

Same. Glæder mig til at det hele er færdigt!
Logged

Simply Arsenal.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Eksamen
« Svar #3303: 24 Jun 2013, 15:40 »

.. og jeg kan slet ikke tage mig sammen til at lave noget. Jeg ved ikke hvorfor. Har andre det også sådan??
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3304: 24 Jun 2013, 15:52 »

.. og jeg kan slet ikke tage mig sammen til at lave noget. Jeg ved ikke hvorfor. Har andre det også sådan??

Haha. Har det på præcis samme måde! Skal bare ha det overstået og få sat den hue på min skal!  Tunge
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Eksamen
« Svar #3305: 24 Jun 2013, 16:04 »

Præcis, YOLO!!  Opstemt
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3306: 24 Jun 2013, 16:18 »

Tager den på gefühlen. Er det ikke dét, man plejer at sige?  Wink
Logged

Simply Arsenal.

Korzika
Gæst
 
Sv: Eksamen
« Svar #3307: 24 Jun 2013, 17:53 »

Mine timeline på Facebook er fyldt med folk, der er blevet student..

Personligt er jeg selv i gang med min 24-timers eksamen i historie. Trak kl. 8, og er allerede lidt halvtræt i hovedet efter at have lavet i historie i snart 8 timer. Det tager på en eller anden måde kræfter at forberede sig til historie.. Er dog ganske optimistisk omkring eksaminationen i morgen, da jeg syntes jeg har fået et fint emne og nogle overskuelige kilder.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3308: 24 Jun 2013, 18:00 »

Er fint tilfreds med, at AT er den sidste eksamen. Burde hvertfald kunne hive et 7-tal på rutinen. Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Eksamen
« Svar #3309: 24 Jun 2013, 18:19 »

Mine timeline på Facebook er fyldt med folk, der er blevet student..

Personligt er jeg selv i gang med min 24-timers eksamen i historie. Trak kl. 8, og er allerede lidt halvtræt i hovedet efter at have lavet i historie i snart 8 timer. Det tager på en eller anden måde kræfter at forberede sig til historie.. Er dog ganske optimistisk omkring eksaminationen i morgen, da jeg syntes jeg har fået et fint emne og nogle overskuelige kilder.
Hvad har du trukket?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3310: 24 Jun 2013, 18:54 »

Er der ikke en regel om, at læreren skal have rettet samtlige rapporter og givet dem til eleven, hvis man skal til eksamen i faget? Står nemlig i den situation, at min lærer i kemi mangler at udlevere rettelser til flere af rapporterne, hvilket ikke er særlig heldigt, da vi skal inddrage rapporterne.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Korzika
Gæst
 
Sv: Eksamen
« Svar #3311: 24 Jun 2013, 19:19 »

Hvad har du trukket?
Mit emne hedder "Europa og verden", hvor mine bilag handler om de Colombus' opdagelsesrejse til Amerika, og hvilket menneskesyn man mødte de lokale indianere med. Altså noget om den daværende europæiske selvopfattelse sat i relation til fremmedhad, racisme osv.

Så har jeg også noget Valladolid-processen, og hvordan dette har påvirket menneskerettigheder ne på længere sigt. 

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3312: 24 Jun 2013, 20:35 »

Så blev jeg student i dag, og det var da en stor dag for mig, hvor jeg dog lidt skuffende sluttede af med karakteren 4 i AT. Jeg havde håbet på en 7'er.

Mit potentiale i disse tre år har været stor, men jeg har på ingen måde indfriet dem. Det er selvfølgelig udelukkende selvforskyldt, og jeg har også prioriteret andre ting rigtig højt. Derfor er mit snit langt fra prangende. Jeg har dog lært, at jeg på min videregående uddannelse skal være mere ambitiøs, for jeg har som sagt gode muligheder. De er bare ikke grebet. Men sådan bliver man klogere!

Det bliver en stor og fantastisk uge. Held og lykke til alle der skal op de kommende dage og stort tillykke til dem der blev student i dag ligesom mig.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3313: 24 Jun 2013, 20:42 »

Tillykke med det Jakob. Gør nu ikke noget jeg ikke ville have gjort den kommende uge!
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eksamen
« Svar #3314: 24 Jun 2013, 20:48 »

Så blev jeg student i dag, og det var da en stor dag for mig, hvor jeg dog lidt skuffende sluttede af med karakteren 4 i AT. Jeg havde håbet på en 7'er.

Mit potentiale i disse tre år har været stor, men jeg har på ingen måde indfriet dem. Det er selvfølgelig udelukkende selvforskyldt, og jeg har også prioriteret andre ting rigtig højt. Derfor er mit snit langt fra prangende. Jeg har dog lært, at jeg på min videregående uddannelse skal være mere ambitiøs, for jeg har som sagt gode muligheder. De er bare ikke grebet. Men sådan bliver man klogere!

Det bliver en stor og fantastisk uge. Held og lykke til alle der skal op de kommende dage og stort tillykke til dem der blev student i dag ligesom mig.

Tillykke med det. Det må være dejligt at få det overstået, og nu kan se frem mod en fantastisk uge og nyde sommerferien.

Jeg ville blive glad, hvis jeg kan slutte af med 4 i mundtlig engelsk i morgen, da jeg ikke er super skarp til de emner, som vi kan trække. Man vil selvfølgelig gøre det bedste, man kan, og har lært, men jeg tænker mere på friheden efter, det er forbi, end på min karakter. Den ændrer ikke så meget i det samlede regnskab alligevel, nu hvor jeg også har resultatet af de skriftlige eksamener.
Logged

Simply Arsenal.

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010