home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 251416 gange)
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

Sv: Eksamen
« Svar #2880: 01 Jun 2012, 14:31 »

Al mit piveri over AT i går var åbenbart ikke andet end tomme ord. Ja, jeg fik 12... I FUCKING AT!!!!!!!

Build Me Up Buttercup!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2881: 01 Jun 2012, 14:32 »

Al mit piveri over AT i går var åbenbart ikke andet end tomme ord. Ja, jeg fik 12... I FUCKING AT!!!!!!!

Awesome. Tillykke med det!

Manchester United

Enged
Gæst

« Svar #2882: 01 Jun 2012, 14:39 »

Så havde jeg måske overvejet selvmord. Jeg ville op i alle andre eksaminer, end netop spansk. Virkelig, jeg kan kun standard sætninger som hvad jeg hedder. Og så AT som den sidste, og som den første der er oppe. Det er virkelig surt. Jeg fik den overstået i dag med et 7 tal, så det var fint Smiley.

Hvad har du ellers trukket? Jeg trak Dansk, Engelsk, Oldtidskundskab og Naturgeografi. Så det er ok.
Ja det er sgu ikke for sjov. Jeg ville også op i alt andet end spansk. Der var seriøst folk, der græd da vi fik offentliggjort de mundtlige. Jeg tror, at alle på min skole, der har spansk skal op både mundtligt og skriftligt.
Jeg har også trukket psykologi og NG.

Tillykke Fitzpatrick. Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2883: 01 Jun 2012, 14:40 »

Ja det er sgu ikke for sjov. Jeg ville også op i alt andet end spansk. Der var seriøst folk, der græd da vi fik offentliggjort de mundtlige. Jeg tror, at alle på min skole, der har spansk skal op både mundtligt og skriftligt.
Jeg har også trukket psykologi og NG.

Tillykke Fitzpatrick. Smiley

Jeg føler virkelig med dig. Jeg ville seriøst have gået ind til eksamen og sagt "No hablo español" og så gået..

Manchester United

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2884: 01 Jun 2012, 18:10 »

Español no es nada difícil Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2885: 01 Jun 2012, 19:07 »

Jeg føler virkelig med dig. Jeg ville seriøst have gået ind til eksamen og sagt "No hablo español" og så gået..

Jeg havde sagt no hablamos español for at understrege, hvor dårlig jeg var  Opstemt

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #2886: 01 Jun 2012, 22:07 »

Tillykke! Smiley

Hvor meget fokus havde du så på metoder? Og kunne du give bare sådan lidt tips generelt? Wink

FC Barcelona

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2887: 02 Jun 2012, 00:17 »

Tillykke! Smiley

Hvor meget fokus havde du så på metoder? Og kunne du give bare sådan lidt tips generelt? Wink

Det vigtigste tip: Hav styr på dine metoder. Vid hvad du snakker om, når du bliver spurgt. Jeg talte ikke ret meget om metode i min fremlæggelse, men jeg inddragede modeller og statistik, som på den måde bragte metoden ind i selve fremlæggelsen om mit emne.

Hvis de spørger om noget til dit emne, som du ikke ved, men som sådan heller ikke har noget med selve AT-delen at gøre (nemlig den metodiske fremgang og tværfagligheden), så lad være med at blive slået ud. Det første spørgsmål jeg modtog fra censor, omhandlede corioleskraften, som jeg havde snakket kort om i min fremlæggelse. Sandt at sige, anede jeg ikke ret meget andet end at kraften opstår som følge af jordens rotation, hvorfor jeg også gik helt i baglås og overhovedet ikke var i stand til at svare, men i sidste ende var censor bare skuffet over, at jeg ikke vidste det, uden at det trak synderligt ned åbenbart.

Build Me Up Buttercup!

alek9000
Manager

« Svar #2888: 02 Jun 2012, 00:31 »

Det vigtigste tip: Hav styr på dine metoder. Vid hvad du snakker om, når du bliver spurgt. Jeg talte ikke ret meget om metode i min fremlæggelse, men jeg inddragede modeller og statistik, som på den måde bragte metoden ind i selve fremlæggelsen om mit emne.

Hvis de spørger om noget til dit emne, som du ikke ved, men som sådan heller ikke har noget med selve AT-delen at gøre (nemlig den metodiske fremgang og tværfagligheden), så lad være med at blive slået ud. Det første spørgsmål jeg modtog fra censor, omhandlede corioleskraften, som jeg havde snakket kort om i min fremlæggelse. Sandt at sige, anede jeg ikke ret meget andet end at kraften opstår som følge af jordens rotation, hvorfor jeg også gik helt i baglås og overhovedet ikke var i stand til at svare, men i sidste ende var censor bare skuffet over, at jeg ikke vidste det, uden at det trak synderligt ned åbenbart.
Kan høre du havde NG; hvilke metoder var du inde over, og hvilket emne havde du? Smiley

Og tillykke

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #2889: 02 Jun 2012, 08:46 »

Super tak Smiley

FC Barcelona

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2890: 02 Jun 2012, 12:55 »

Jeg havde sagt no hablamos español for at understrege, hvor dårlig jeg var  Opstemt

Nu ved jeg heller ikke om det jeg siger rigtigt Grin

Manchester United

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #2891: 05 Jun 2012, 11:44 »

Jer der har AT i Engelsk og Historie.. Hvilke metoder har i brugt?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2892: 05 Jun 2012, 11:48 »

Jer der har AT i Engelsk og Historie.. Hvilke metoder har i brugt?

I engelsk brugte jeg metoden analyse, hvor jeg benyttede mig af de 3 appelformer. I historie er det jo kildekritik Smiley.

http://www.hasseris-gym.dk/studiemiljoe/metode_i_fagene/

Manchester United

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #2893: 05 Jun 2012, 11:53 »

Og hvad sagde du så til præsentationen?

Var det noget a la: For at finde frem til denne delkonklusion  analyserede jeg denne tale vha tre appelformer....?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2894: 05 Jun 2012, 12:16 »

Og hvad sagde du så til præsentationen?

Var det noget a la: For at finde frem til denne delkonklusion  analyserede jeg denne tale vha tre appelformer....?

Ja det kan du godt sige. Jeg løb mine 3 delkonklusioner igennem, og under analyse fortalte jeg indholdet af talen, og jeg havde brugt de 3 appelformer for at se hvilke virkemidler han brugte. osv. osv.

Manchester United

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010