home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 251723 gange)
bettepjevs
Førsteholdsspiller

Sv: Eksamen
« Svar #2790: 25 Jun 2010, 08:55 »

Så var jeg til translokation på HG i går, hvor jeg fik flidspræmie for andet år i træk. Min lærer fik desuden hele salen til at klappe da han fremhævede at jeg havde et fremmøde på 100%. Har desuden fået papir på at jeg har bestået en Cambridge eksamen i iværksætteri og papir på at jeg har haft en iværksætter virksomhed.

Her er de karakterer som var på translokations karaktererne.

Erhvervsøkonomi C: 10
Informationsteknolo gi D: 10
Iværk og innovation: 10
Midtvejsprojekt: 12
Salg og service: 12
Samfundsfag: 12
Tysk C: 7
Dansk: 10
Engelsk: 10

Gennemsnit: 10,33

Er dog skuffet over at de ikke har gidet at opdatere den med mit 12tal i Afsætning B og mit 12tal i tværfaglig.

Her er alle karaktererne fra HG2
Afsætning B 12
Erhvervsøkonomi C 10
Finansiering (gruppearbejde) 7
Grafisk fremstilling (gruppe) 10
Informationsteknolo gi 10
Iværksætteri og innovation 10
Midvejsprojekt 12
Privatøkonomi 7
Salg og service 12
Samfundsfag 12
SIMU world 12
Tysk 7
Tværfaglig 12

Gennemsnit 10,23

Er især stolt over mit 12tal i Afsætning B da jeg kun har haft det i et halvt år.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2791: 25 Jun 2010, 12:58 »

Tillykke!.. For filan da.. Hvorfor tog du ikke en HH? Det ville du jo godt kunne klare med de karakterer?

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #2792: 25 Jun 2010, 13:38 »

Tog HG fordi min søster tog 1 år på et år og lærte meget af det og hun blev også mere moden samt fik mere selvtillid. Men studievejleder og lærer sagde også at jeg ville forsvinde i en gymnasie klasse fordi jeg ikke siger så meget.

Derfor tog jeg en HG for at blive mere moden og få mere selvtillid, jeg kan desuden godt lide at være foran andre da det er lidt federe at være bedre end andre fra dag 1 i stedet for at side og fatte ingenting. Fandt dog hurtigt ud af at jeg var meget modnere end de andre drenge og nogle af pigerne i klassen selv om jeg er minimm et år yngre end de fleste.

Mine lærer sagde også første år hvad jeg lavede på HG. Skal dog på HH efter sommerferien, og går dermed efter at blive den yngste student i familien.
« Seneste Redigering: 25 Jun 2010, 13:52 af bettepjevs » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2793: 29 Jun 2010, 17:37 »

Min lærer fik desuden hele salen til at klappe da han fremhævede at jeg havde et fremmøde på 100%.
Jeg har virkelig ondt af dig. Tænk på alle de torsdags-øl og -byture du ikke har fået. Skuffet

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2794: 29 Jun 2010, 17:38 »

Skriftlige:
Dansk læsning: 12
Dansk dikat: 12
Dansk stil: 10
Biologi: 12 ( Grin )
Matematik problemregning: 10
Matematik færdighedsregning: 10

Mundtlige:
Dansk: 12
Fysik: 10
Engelsk: 12
Tysk 10

Projekt: 12

Gennemsnit uden projekt: 11 (11-et-eller-andet med)

Ved godt, det ikke tæller alverden i folkeskolen, men det er nu alligevel dejligt at gå ud med gode karakterer Smiley

Dansk læsning? Hvad fanden er det for et fag/eksamen/??

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2795: 29 Jun 2010, 18:01 »

Dansk læsning? Hvad fanden er det for et fag/eksamen/??
Læseprøve  Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2796: 17 Maj 2011, 17:36 »

Hej drenge!

Jeg går i 10. klasse, og afventer/forbereder eksamen til den nærmeste fremtid. Jeg har trukket "Menneskelige relationer" som fordybelsesområdet i dansk, og deraf har jeg valgt at arbejde med novellesamlingen "Pilen i hjertet og andre noveller" som jeg efterlyser. Det nærliggende bibliotek har ikke bogen/novellesamlingen hjemme, og derfor vil jeg hører om nogle evt. kender en kilde, link e.l. hvor selve teksten er, så jeg ikke behøver transportere mig rundt til forskellige biblioteker for, at hente samlingen.

Tak for hjælpen på forhånd. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2797: 17 Maj 2011, 18:01 »

Nogle der kan hjælpe mig? Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2798: 18 Maj 2011, 13:47 »

Hej drenge!

Jeg går i 10. klasse, og afventer/forbereder eksamen til den nærmeste fremtid. Jeg har trukket "Menneskelige relationer" som fordybelsesområdet i dansk, og deraf har jeg valgt at arbejde med novellesamlingen "Pilen i hjertet og andre noveller" som jeg efterlyser. Det nærliggende bibliotek har ikke bogen/novellesamlingen hjemme, og derfor vil jeg hører om nogle evt. kender en kilde, link e.l. hvor selve teksten er, så jeg ikke behøver transportere mig rundt til forskellige biblioteker for, at hente samlingen.

Tak for hjælpen på forhånd. Smiley

Prøver igen.  Peace

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2799: 18 Maj 2011, 13:51 »

Er det din lærer der har introduceret dig til "Pilen i hjertet og andre noveller", eller hvordan har du fået kendskab til den?
Under alle omstændigheder ville jeg spørge mig lærer hvor jeg kunne få fat i den. Ellers kan du vel bestille novellesamlingen hjem til dit lokale bibliotek fra andre biblioteker. Det gjorde jeg i hvert fald da jeg skrev SRP og AT Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2800: 18 Maj 2011, 13:57 »

Er det din lærer der har introduceret dig til "Pilen i hjertet og andre noveller", eller hvordan har du fået kendskab til den?
Under alle omstændigheder ville jeg spørge mig lærer hvor jeg kunne få fat i den. Ellers kan du vel bestille novellesamlingen hjem til dit lokale bibliotek fra andre biblioteker. Det gjorde jeg i hvert fald da jeg skrev SRP og AT Smiley

Har selv researched og dermed fundet frem til netop denne novellesamling.

Kan ikke vente på at de sender den, da den først vil være fremme på mandag. Grunden til at jeg efterspørger den her på sitet er ren og skær dovenskab, da jeg kunne tage toget til Roskilde og hente den på biblioteket, hvilket jeg også gøre, hvis ingen kan henvise mig til en hjemmeside e.l. Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2801: 18 Maj 2011, 14:04 »

Okay. Hvis jeg var dig ville jeg nok lige forhøre mig ved min lærer. De har alt muligt liggende som de plukker lidt ud fra til undervisning. Men ellers må du på en lille tur Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2802: 18 Maj 2011, 14:38 »

Okay. Hvis jeg var dig ville jeg nok lige forhøre mig ved min lærer. De har alt muligt liggende som de plukker lidt ud fra til undervisning. Men ellers må du på en lille tur Wink

Har konverseret lidt med min lærer, hvilket desværre ikke hjalp, da skolen ikke har den liggende.

Hvis ikke der er nogle, som har et link er jeg nok nødsaget til at transportere mig til Roskilde.  Skuffet

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #2803: 18 Maj 2011, 15:54 »

Er virkelig glad for at skriftlig dansk er overstået! Jeg plejer at lave nogle gode danske stile, men ved sidste terminsprøve gik det ikke godt, så håber virkelig at det gik godt idag!
Jeg skrev nr. 2 - Moderne talentshows, kronikken. Jeg har i de sidste to år kun skrevet kronikken. Litterær artikel og essays duer jeg bare ikke til! Men fik da skrevet 1500 ord, og kom godt omkring, så det er fint! Håber på 7-10!, men har hørt at det er svært at score en god karakter i skriftlig dansk eksamen.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Kyllingen
Ynglingespiller

« Svar #2804: 18 Maj 2011, 17:54 »

Jeg fik i går at vide, at jeg skal op i samfundsfag og engelsk. Sidstnævnte er dog kun årsprøve, så jeg har ferie den 6. juni crazy

You Don't Mess with the Chicken

Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010