home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Toujours avec champagne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Toujours avec champagne  (Læst 8337 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #15: 16 Maj 2013, 22:30 »

Vælger at følge med, kan godt lide du har valgt samme stil som Jakob. Håber dog du putter mere FM ind i din blog end det var tilfældet i hans. Fin længde på updatesne når nu de ikke handler om FM (endnu)
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #16: 16 Maj 2013, 22:38 »

Udemærket, velskrevet indledning. Det er lidt svært at bedømme historien endnu, da meget handler om hvordan, du får det hele strikket sammen - men lovende start so far. Jeg kan bedre lide lidt længere updates end bare et par linjer, men til den skrivestil du har valgt, passer det vel egentligt udemærket...? Jeg følger spændt med videre, og KUTGW! Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #17: 17 Maj 2013, 15:38 »

Vælger at følge med, kan godt lide du har valgt samme stil som Jakob. Håber dog du putter mere FM ind i din blog end det var tilfældet i hans. Fin længde på updatesne når nu de ikke handler om FM (endnu)


Sådan bliver det desværre ikke, men jeg håber, at du vil følge med alligevel!

Udemærket, velskrevet indledning. Det er lidt svært at bedømme historien endnu, da meget handler om hvordan, du får det hele strikket sammen - men lovende start so far. Jeg kan bedre lide lidt længere updates end bare et par linjer, men til den skrivestil du har valgt, passer det vel egentligt udemærket...? Jeg følger spændt med videre, og KUTGW! Smiley

Først og fremmest, tak!

Updatesne bliver muligvis en tand længere på et senere tidspunkt, men indtil videre synes jeg godt, at jeg kan få nogle vigtige ting med trods den korte længde. Dejligt at du stadig følger Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #18: 19 Maj 2013, 15:51 »



Toujours avec champagne
Mine forældre forsøgte at overtale mig adskillige gange, men de kunne ikke ændre på den beslutning, jeg havde truffet. Jeg havde fundet en lejlighed i det indre Reims, hvor jeg nu skulle flytte ind. Byen kendte jeg ikke særlig godt. Skolen, jeg gik på som barn, lå nogle kilometer fra byen. Mine forældre tog mig heller ikke med herind. Alt foregik på gården.

Da flyttebilen var pakket, gik jeg en sidste tur i huset. Forfulgt af trægulvets knirken, gik jeg fra etage til etage. Beslutningen ærgrede mig nu for første gang. Hvert eneste rum rummede hundredvis af minder. Jeg trådte ind i mit tomme værelse. Vinduet stod åbent som altid. Som det altid havde gjort, da jeg som barn stod og spejdede efter Nicolas og ventede på, at han kunne lege. Nicolas havde jeg ikke set i flere år. Måske var han også flyttet fra sine forældres gård.

Pludselig dyttede flyttebilen. Jeg skyndte mig ned ad trapperne, ud igennem hoveddøren, og ind på bilens forsæde. Der blev ingen afsked med mine forældre. De ville ikke have noget med mig at gøre.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #19: 22 Maj 2013, 20:03 »



Toujours avec champagne
Toppen af byens katedral kunne ses over de andre bygninger, da vi nærmede os byen. Reims var ikke nogen moderne by. Mange af husene lignede konstruktioner fra 1800-tallet. Vi snoede os igennem de smalle gader, og kort efter var vi ved min lejlighed. Beliggenheden var fantastisk. Helt inde ved den brostensbelagte gågade. Med fuld udsigt til den imponerende katedral.

Uden udsigten havde lejligheden intet været. Møblerne var gamle og støvede, vandet i toilettes vandhane virkede ikke, og den store kasse af et fjernsyn ville ikke tænde. Så jeg placerede flyttekasserne i hjørnet af stuen, og skyndte mig ned af de mange trappetrin. Nu kunne jeg endelig opleve byen.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #20: 22 Maj 2013, 20:12 »

Bravo  Thumbs Up

Følger forsat med! Synes historien er god, og længden på updatesne er gode.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #21: 22 Maj 2013, 20:32 »

Bravo  Thumbs Up

Følger forsat med! Synes historien er god, og længden på updatesne er gode.
Tak, mange tak! Dejlig at du stadig læser med Thumbs Up
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #22: 26 Maj 2013, 19:02 »



Toujours avec champagne
Vejret var ikke fantastisk, men okay. Selvom skyerne var over alt på himlen, var temperaturen lun. Jeg tog først et kig på katedralen, som var velbesøgt denne dag. Jeg kunne ikke opleve dens skønheder fra tæt hold, men helhedsindtrykket var stadig fantastisk. Jeg gik videre og beundrede de mange cafeer, der prydede gaderne. De var alle for fine til mig, så jeg købte et baguette og en pakke skinke i Carrefour. Det holdte mig kørende for en stund.

Carrefours baguette og skinke blev også et foretrukket måltid. Mere rakte SU’en ikke til. Så jeg besluttede for at lede efter et arbejde. Det var ikke nogen lang proces, og efter få dage havde jeg allerede fået et job som tjener på Le Parvis. Jeg serverede om aftenen, når jeg var færdig med skole. Det gav en ekstra lille skilling, der blev brugt på et ordentligt fjernsyn og nogle andre praktiske ting.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #23: 02 Jun 2013, 19:40 »



Toujours avec champagne
Restauranten var overraskende tom. Nogle pensionister havde fundet vej til Le Parvis, men ellers var det en trist aften. Mens jeg serverede vores delikate kiks og champagnen, hørte jeg nogle højlydte råb. Jaja, det er lørdag aften, tænkte jeg. Der lå et diskotek nogle hundrede meter herfra, så de festende havde nok bare fået noget indenbords. Men råbene kom nærmere. Da alle vores gæster alligevel var fuldt optagede af deres mad, besluttede jeg mig for at gå ud.

En stor gruppe af mænd i røde trøjer kom gående imod mig. Det lignede en demonstration med alle de flag, bannere og råbende mænd. Men netop det faktum, at der kun var mænd tilstede, undrede mig lidt. Inden forsamlingen kom for nær mig, gik jeg tilbage i restauranten. Jeg forhørte mig hos en anden tjener. Han kiggede underligt på mig, som om alle vidste, hvad der foregik. ”Nå, du er måske ikke fodboldinteresseret?,” spurgte han. ”Byens fodboldhold spiller i aften.”
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #24: 02 Jun 2013, 23:32 »

Fedt. Mere af samme skuffe. Det er rigtig flot skrevet. Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #25: 03 Jun 2013, 15:28 »

Fedt. Mere af samme skuffe. Det er rigtig flot skrevet. Smiley
Mange tak for kommentaren og de flotte ord, Iznogood! Vil forsøge at fortsætte Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #26: 03 Jun 2013, 15:36 »

Du skriver endnu engang flot, Roche. Smiley Jeg foretrækker dog blogs med mere FM, men jeg vil da kigge forbi fra tid til anden.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #27: 03 Jun 2013, 16:35 »

Du skriver endnu engang flot, Roche. Smiley Jeg foretrækker dog blogs med mere FM, men jeg vil da kigge forbi fra tid til anden.
Tak Risom! Smiley Måske vil jeg prøve mig med en blog med mere FM næste gang Cool
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #28: 14 Jun 2013, 15:50 »



Toujours avec champagne
Fodbold var ikke noget, jeg kendte meget til. Jeg spillede lidt med de andre drenge i skolegården, da jeg var mindre, men jeg havde hverken set eller rørt en fodbold i flere år. På universitetet havde jeg også hørt nogle af mine venner snakke om nogle resultater. Før i går vidste jeg ikke, hvad de mente med f.eks.: ”klasse sejr i går” og ”kæft man, Marseille fik tæsk.” På dette punkt var jeg ude af gruppen.

Det behagede mig ikke voldsomt, så jeg begyndte at se nogle kampe på min nye fladskærm. Og jeg kunne faktisk godt lide det. Reims blev favoritholdet. Det var en selvfølge.

I starten fulgte jeg kun med på TV, men da vennerne snakkede om at tage på stadion, slog jeg til. Indtil da havde jeg holdt den nye interesse lidt hemmelig, så de kiggede undrende på mig, da jeg spurgte. ”Ser du fodbold?,” spurgte Franck. ”Det har jeg da gjort i lang tid,” svarede jeg flabet. De troede ikke på mig, så de begyndte at teste mig. Og jeg kunne, overraskende for dem, svare på næsten alle spørgsmål. De var imponerede.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Toujours avec champagne
« Svar #29: 14 Jun 2013, 17:09 »

Glimrende update men som Risom skriver, ser jeg gerne lidt mere FM, men mon ikke det snart kommer?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010