home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Alan Shearer - Tottenham.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Alan Shearer - Tottenham.  (Læst 9256 gange)
hamdenrare
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #15: 25 Okt 2006, 20:25 »

Kig dog efter en fløj der er lidt hurtigere end Arteta.. Kun 9 i pace.. :S

Det burde være muligt at få en glimrende fløj, uden at sku bruge 100 mill Smiley

Men held og lykke med det..
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #16: 25 Okt 2006, 20:32 »

en venstre wing mere kan anbefales
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #17: 25 Okt 2006, 20:32 »

Kig dog efter en fløj der er lidt hurtigere end Arteta.. Kun 9 i pace.. :S


Der kommer en update senere.. Hvor der også står at jeg har droppet Arteta Wink
Logged

Practise makes Perfect!

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #18: 25 Okt 2006, 22:09 »

Kamp mod Newcastle


Første kamp i Premier Division var mod Newcastle.

Opstilling:
MM: P.Robinson
FH:P.Chimbonda
FC: M.Dawson
FC: L.King
FV: M.Pasqual
MH: S.Malbranque
MC: D.Zokora
MC: J.Jenas
OM C: Alex
OM V: R.Ziegler
BO: R.Keane

I første halveg spillede vi mildest talt af lort.! Men til mit held har vi jo super keeper Robinson så der stod stadig 0-0 ved pausen. Efter 60 min. blir J.Defoe skiftet ind. Og efter 2 min. fører jeg 1-0 efter et fantastisk solo løb af Defoe. Resten af kampen skete der intet nævneværdigt. Kampen ender 1-0.


Kamp mod Reading


Opstilling:
MM: P.Robinson
FH:P.Chimbonda
FC: M.Dawson
FC: L.King
FV: M.Pasqual
MH: S.Malbranque
MC: D.Zokora
MC: J.Jenas
OM C: Alex
OM V: R.Ziegler
BO: J.Defoe

Jeg havde store forventninger da jeg stillede med de bedste spillere i min trup til start. Men mine drømme om 3-0 sejr, skulle ikke opnåes. Ingen mål på vores chancer - dem var der så heller ikke så mange af -, men meget godt spil af min defensive del af truppen.


Arteta skiftet ud!


Okay, okay, Arteta var ikke spilleren der skulle færdiggøre min trup, da de skulle have 180M DKK for ham  Huh
For meget for mig, ALT FOR MEGET! så vi smuttede lige 100M DKK ned i pris, og købte Schalkes OMC Lincoln. Og så rykker jeg Alex ud på den venstre fløj. 72,5M DKK skulle jeg slippe for at få Lincoln, det syntes jeg er en meget fair pris, og jeg tror han bliver en god spiller for mig Smiley


^Lincoln^




Blackburn


Opstilling:
MM: P.Robinson
FH:P.Chimbonda
FC: M.Dawson
FC: L.King
FV: M.Pasqual
MH: S.Malbranque
MC: D.Zokora
MC: J.Jenas
OM C: Lincoln
OM V: Alex
BO: J.Defoe

De store forventninger var der ikke denne gang, efter sidste skuffelse. Mit angreb virker håbløst lige nu, de kan ikke skabe nogle ordentlige chancer. Men til gengæld kan mit forsvar! Da Dawson efter 37 minutter slår til og bringer mig foran 1-0. Og det blir så det eneste mål i denne kamp :/ Jeg giver min "italien-taktik" et par kampe mere. Og derefter tror jeg at jeg blir nød til at foretage nogle ændringer.!


Talent til Spurs!


Det var med stor glæde at jeg kunne præsenterer Nicolas Millan! Og den unge stjerne vil højst sandsynligvis få et par førsteholdoptrædend er, da jeg ikke kunne skaffe mig en ekstra boksspiller her i slutningen af Transfer-vinduet, lidt ærgeligt, men så har jeg de penge i vinter pausen.


^Millan^


Logged

Practise makes Perfect!

Benja91
Gæst
 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #19: 26 Okt 2006, 14:55 »

Sygt talent, du har fået købt der Peace
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #20: 26 Okt 2006, 14:59 »

Jeg forstår ikke helt. Når jeg har kigget på Millán i mine spil så er han slet ikke lige så god og har kun 3 i afslutninger.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

DelPiero
Gæst
 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #21: 26 Okt 2006, 15:00 »

Jeg forstår ikke helt. Når jeg har kigget på Millán i mine spil så er han slet ikke lige så god og har kun 3 i afslutninger.

Han er vidst en heldig kartoffel. Overpowered talent  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #22: 26 Okt 2006, 15:05 »

Jeg forstår ikke helt. Når jeg har kigget på Millán i mine spil så er han slet ikke lige så god og har kun 3 i afslutninger.

Jeg tror bare at du har været uheldig. I mit Brøndby-spil bomber han for vildt på både 2. holdet og U-holdet  Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #23: 26 Okt 2006, 15:07 »

Jeg forstår ikke helt. Når jeg har kigget på Millán i mine spil så er han slet ikke lige så god og har kun 3 i afslutninger.

Jeg tror bare at du har været uheldig. I mit Brøndby-spil bomber han for vildt på både 2. holdet og U-holdet  Smiley

Præcis! Hos mig har han endnu ikke fået arbejdstilladelse, ligesom Medo, men han har også de syge stats, og her snakker vi i mit Manchester United-spil. I mit Tottenham er han også forholdsvis voldsom, men han har ikke rigtigt fået spillet sig ind i det engelske endnu.

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #24: 26 Okt 2006, 15:17 »

Jeg tror bare at du har været uheldig. I mit Brøndby-spil bomber han for vildt på både 2. holdet og U-holdet  Smiley

Hvordan kan man være "uheldig" mht. en spillers stats. Burde de ikke altid være de samme?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #25: 26 Okt 2006, 15:21 »

Jo, det burde de vel, men det er de ikke altid. 
De kan godt være forskellige når man starter et nyt spil op.

Jeg husker især en spiller som Serge Makofo i CM4.  Han spillede i Wimbledon, og jeg SKULLE bare ha' ham med på mit hold hver gang jeg startede et nyt spil.  Han var som regel midtbanespiller/angriber med 20 i driblinger/teknik og hurtighed. Men jeg har også oplevet at starte et spil, hvor han var målmand  Skuffet   (Har dog ikke oplevet at spillerne ændrer position i hverken FM06 eller FM07)

Men det kan være meget forskelligt med statsene...
« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 15:49 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #26: 26 Okt 2006, 22:11 »

Man Utd - Tottenham


Måneden startede med en kamp jeg så frem til med både en smule angst og spænding.
Kampen starter stille og roligt. Vi kontrolerer første halveg uden de store chancer.
Anden halveg starter med et angreb fra Man Utd og jeg tænkte med det samme "FUCK, nu kommer jeg bagud" men hvorfor gør jeg det? Det forstår jeg ik nu. Jeg har jo STJERNE målmand Poul Robinson og Rooneys skud bliver redet med klasse. Og bolden bliver hurtigt skudt ud til Alex og en aflevering til Defoe der er omringet af 4 spillere, men smutter uden om med et par finter, drejer højre om Ferdinand og Defoe skyder KASSE!!KASSE!!! Der sidder den, med et pragtfuld kontroleret skud bringer Defoe os foran. Vi presser Man Utd resten af kampen og vi vinder Man Utd 0-1 TOTTENHAM


Men jeg må indrømme jeg er efter hånden en smule bekymret omkring vores smalle sejre. Vi har spillet 4kampeog scoret 3 mål :/ Det er ikke acceptabelt.


H. Tel-Aviv - Tottenham


Første UEFA CUP kamp. Den SKAL vindes, især da det er imod Tel-Aviv!
Og kampen starter også stille og roligt. Efter 3 min kommer første chance da også, Defoe løber med bolden ind i feltet og skal til at afslutte da En Tel-Aviv man kommer "flyvende" og nedlægger min angriber. STRAFFE!! Og Alex "stjerneskytte" skal jo skyde, han lægger den an, og han skyder MÅÅÅL!!!
3 min efter er der frispark til mig, lige uden for feltet. Lincoln skal skyde, han løfter bolden over forsvaret, MÅÅÅL!!! Lincoln scorer!!!!
Der går godt 25 min uden at der sker noget spændende, indtil HELE mit forsvar trækker bolden op ad banen. Med en god aflevering til Pasqaul der står ved hjørnet i venstre side, lægges bolden ind over og Defoe header og MÅÅÅL!!! Defoe scorer!!!
Bolden når at blive givet op, og så trækker Chimbonda bolden op ved højre fløjen, aflevering til Malbranque og ind over feltet med bolden, DEFOE HEADER, men målmanden slår den væk, den ligger ud til O'Hara, HAN SKYDER MÅÅÅL!!! O'Hara Scorer!!
Resten af kampen får jeg mine chancer, men ikke flere mål i denne kamp.
H. Tel-Aviv 0-4 Tottenham


Everton - Tottenham


Hjem til Premier Division og hjem til de smalle sejre.
Det går som jeg forventer, kampen starter kedeligt. Men i 12. minut blir der straffe til mig. Alex skal skyde, han tager tilløb og skyder MÅÅÅL!!!
Det må så være kampens højdepunkt :/ 1-0 sejre er ikke nogen jeg er stolte over når det ikke er store hold.


Bolton - Tottenham


Nu kom turen til Bolton, og begge hold pressede hinanden meget fra start. Men i 33. minut. blev der straffe til mig!!! Keane skal sparke, han placerer bolden, tager tilløb og SKYDER! Og jeg tænker med det samme "MÅÅÅL!!!", men teksten skriver REDET!! NEEEEEEEEEJ, Keane din idiot!!! :/
Kampen fortsætter, ingen chancer ingen mål indtil i 73. minut hvor Nicolas Anelka ligger et placeret skud i MIT net.
0-1 til Bolton, og sådan ender kampen. Mit første nederlag, og det første mål imod mig :/


H. Tel-Aviv - Tottenham


Nu skulle Tel-Aviv have revance, men jeg havde jo allerede så godt som vundet, så jeg satsede på ny taktik. Jeg tænkte jo at en almindelig 4-4-2 ville være god. Men så tænkte jeg at jeg ville have en OMC (Lincoln), så det var jo en diamant jeg skulle have!


Nå, men kampen starter og det går nemt, vi presser dem meget og de får ikke en chance, i 23. minut for vi frispark lige uden for feltet, Alex skal skyde, han tager tilløb, han skyder, MÅÅÅL!!! Alex scorer på et fantastisk skud i venstre trekant. Næste mål kommer i 51. minut. Alex skal skyde frispark, han tager tilløb, han skyder, HAN RAMMER STOLPEN.. "NEEEEEEEEEEEEEJ" tænker jeg! Men den ryger ud til Defoe, han aflevere til Zokora, der står lige uden for feltet, han skyder MÅÅÅL!!! Zokora skyder!!
I 85. minut blir der endnu et frispark til mig, Chimbonda skal skyde. Han skyder, han lægger den ind over. Mido header, Mido rammer stolpen MÅÅÅL!!! STOLPE IND!!!
De sidste 7 minutter af kampen sker der intet. Så jeg vinder en flot 3-0 sejr.

Logged

Practise makes Perfect!

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #27: 26 Okt 2006, 22:30 »

Lincoln roxx Opstemt
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #28: 29 Okt 2006, 21:31 »

Jeg må desværre falde fra med denne blog. Det er for kedeligt at skrive den, det bruger man halvdelen af sin tid på. Desværre.
Logged

Practise makes Perfect!

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alan Shearer - Tottenham.
« Svar #29: 29 Okt 2006, 22:50 »

Jeg må desværre falde fra med denne blog. Det er for kedeligt at skrive den, det bruger man halvdelen af sin tid på. Desværre.

Trist, ellers sjovt at læse en blog med ens yndlingshold. Kan være jeg selv engang starter en med Spurs, men har pt gang i en hvor jeg er 1½ sæson henne, så nok for sent at starte med at skrive om den  Opstemt
Logged

Long Live Spurs!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010