Info:Klub:Tottenham HotspurBestyrelsesformand:Daniel LevyManager:Alan ShearerMedieprognose:5. pladsStadium:White Hart Lane
Jeg kigger ind til truppen for at udpeje min start ellever.
Jeg kigger mig om, og finder hurtigt ud af at der mangler noget. Jeg ser dem træne, og finder ud af at jeg mangler 3 spillere. 1 venstre back, 1 offensiv venstre, og en offensiv midt!
Og jeg har da allerede mine tanker.
Back: Manuel Pasqual - Fiorentina.
OM V: Mikel Arteta - Everton
OM C: Alex - Fenerbahce
Og jeg skynder mig ind på kontoret og åbner penge kassen. En smule skuffet står jeg og kigger ned på 152M DKK.
Det er mange penge tænker jeg. Men ikke mange nok. Jeg må sælge spillere, desværre.
Jeg sætter Dimitar Berbatov til salg. Og 1 uge efter er han sendt til Lyon. 110M DKK.
^Berbatov^
Nu havde jeg penge nok. Og tilbudende på de 3 spillere er sendt afsted inden 30 min.
Alex - Tilbudet lyder på 62,5M DKK. Efter min mening et sikkert køb. Han har altid præsteret på højt plan i 06.
Mikel Arteta - Budet er på 100M DKK. Jeg ved ikke helt om det er nok for den spanske energiske fløjspiller. Men jeg håber
Manuel Pasqual - Han er allerede hentet for det "lille" beløb af 43M DKK. Jeg syntes ikke det er specielt meget for den stærke back fra Fiorentina.
Planerne var at hente Ribery istedet for Arteta. Men den drøm lagde jeg hurtigt fra mig
Juli måned er netop slut, og jeg er halvvejs i transfervinduet.
I løbet af måneden har jeg nået følgende:
Berbatov solgt til Lyon - 110M DKK
Manuel Pasqual blev købt fra Fiorentina - 43M Dkk.
Alex blev d. 23. købt for 62,5M DKK.
Og igår fik jeg oddset 40-1 for at vinde ligaen det vil sige en 5. plads? Men jeg satser højere.!
Jeg vandt også lige en venskabskamp mod Genk 2-0 Defoe scorede begge mål
Det var vidst alt for nu.