home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Dansk ligaudvidelse til Serie 3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dansk ligaudvidelse til Serie 3  (Læst 2129 gange)
NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« : 05 Maj 2013, 14:27 »

Hej freaks.
Nogen der ved hvad man skal gøre i editoren får at det kan virke???  Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #1: 05 Maj 2013, 14:52 »

Når du starter dit save op, vil jeg mene du kan krydse det til et sted Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #2: 05 Maj 2013, 14:53 »

ja men så står der 4 hold ykker op og 70 ned hvad skal jeg gøre
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #3: 05 Maj 2013, 14:54 »

Så må der være ændret på ligastrukturen?

De 70 hold der rykker ned, kunne måske være hold der var før, men som ikke var med i en turnering, altså nogle af holdene i DKS og serie 1 osv. Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #4: 05 Maj 2013, 17:53 »

Så må der være ændret på ligastrukturen?

De 70 hold der rykker ned, kunne måske være hold der var før, men som ikke var med i en turnering, altså nogle af holdene i DKS og serie 1 osv. Peace
Men hvad skal jeg gøre?? Thumbs Up
Logged

MBR
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #5: 05 Maj 2013, 20:21 »

Jeg citerer fra JuulDK, da jeg gjorde det samme, og nu virker mit fint. Håber at det er hjælp nok  Thumbs Up

25 December, 2012 - 19:30   
JuulDK

Har været igang med at arbejde lidt på den, men det store problem ligger i at der i serie 3 er 49 underrækker. Og af én eller anden grund så kan serie 3 kun afgøres ved slutspil, og dér skal tallet af deltagende hold for det første gå op i 49, og dernæst skal antallet af oprykkere være det samme som antallet af nedrykkere fra serie 2.

Så jeg har gjort det således at der i puljerne i serie 2, kun rykker ét holds ud fra hver pulje, hvilket er 25 hold. Og så er der slutspil i serie 3 med ét hold fra alle rækkens 49 underrækker med, og så går der 25 videre (som jo må betyde at ét hold automatisk går videre, imens de resterende 48 hold spiller om det).
Logged

COYG <3

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #6: 05 Maj 2013, 21:46 »

Jeg citerer fra JuulDK, da jeg gjorde det samme, og nu virker mit fint. Håber at det er hjælp nok  Thumbs Up

25 December, 2012 - 19:30   
JuulDK

Har været igang med at arbejde lidt på den, men det store problem ligger i at der i serie 3 er 49 underrækker. Og af én eller anden grund så kan serie 3 kun afgøres ved slutspil, og dér skal tallet af deltagende hold for det første gå op i 49, og dernæst skal antallet af oprykkere være det samme som antallet af nedrykkere fra serie 2.

Så jeg har gjort det således at der i puljerne i serie 2, kun rykker ét holds ud fra hver pulje, hvilket er 25 hold. Og så er der slutspil i serie 3 med ét hold fra alle rækkens 49 underrækker med, og så går der 25 videre (som jo må betyde at ét hold automatisk går videre, imens de resterende 48 hold spiller om det).
Har læst det men stadig forstår jeg ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal gøre det henne  Smiley
Logged

rudolphdinho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #7: 06 Maj 2013, 07:38 »

Jeg citerer fra JuulDK, da jeg gjorde det samme, og nu virker mit fint. Håber at det er hjælp nok  Thumbs Up

25 December, 2012 - 19:30   
JuulDK

Har været igang med at arbejde lidt på den, men det store problem ligger i at der i serie 3 er 49 underrækker. Og af én eller anden grund så kan serie 3 kun afgøres ved slutspil, og dér skal tallet af deltagende hold for det første gå op i 49, og dernæst skal antallet af oprykkere være det samme som antallet af nedrykkere fra serie 2.

Så jeg har gjort det således at der i puljerne i serie 2, kun rykker ét holds ud fra hver pulje, hvilket er 25 hold. Og så er der slutspil i serie 3 med ét hold fra alle rækkens 49 underrækker med, og så går der 25 videre (som jo må betyde at ét hold automatisk går videre, imens de resterende 48 hold spiller om det).

Kan du ikke uploade hvad du har lavet?? Smiley
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #8: 06 Maj 2013, 13:22 »

Har ikke lavet noget for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre kan ikke finde det sted hvor man kan ændre det Smiley
Logged

kenneth85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #9: 12 Maj 2013, 22:13 »

Nogen der ved hvor man kan hente en dansk ligaudvidelse til serie 3 når man har fm12?
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse til Serie 3
« Svar #10: 12 Maj 2013, 22:39 »

Hej freaks.
Nogen der ved hvad man skal gøre i editoren får at det kan virke???  Wink

Jeg spurte Ymer om præcis det samme, og han havde lavet de fleste af fejlene http://gratisupload.dk/vis/694839
Dog rykker man ikke op i de rigtig serier (at et hold på fyn kan ende i en Jyllands serie pulje men det går vel). og så er der måske lidt problemer med pokaltuneringen, dog har der ikke været det i mit spil.
Logged

Brøndby IF!!!!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010