home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 934 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224577 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #555: 21 Okt 2011, 15:13 »

Andre her der ser Archer? Det er virkelig genialt. Det handler i korte træk om den 'hemmelige' agent, Sterling Archer, hvis mor tilfældigvis er chef for ISIS (International Secret Intelligence Service). Det er i hvert fald lige min form for humor. Her er en smagsprøve: http://youtu.be/Qjay_8dfgW0
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #556: 21 Okt 2011, 15:18 »

Er der nogen som ved om der er nogle steder i DK hvor man kan købe The Cleveland show?
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #557: 18 Nov 2011, 05:10 »

Nu hvor jeg endelig har set Prison Break færdig og jeg ikke kan vente på Dexter sæson 6, så leder jeg efter en ny serie at begynde på. Det skal være drama/action ligesom førnævnte. Nogle forslag?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #558: 18 Nov 2011, 07:38 »

Nu hvor jeg endelig har set Prison Break færdig og jeg ikke kan vente på Dexter sæson 6, så leder jeg efter en ny serie at begynde på. Det skal være drama/action ligesom førnævnte. Nogle forslag?

Heh, kæresten og jeg er i gang med at se alle Prison Break episoderne og er lige blevet færdige med sæson 3. Jeg har af g00n fået anbefalet serien Oz som den bedste non-comedy serie, så det kan vi at du skal kigge lidt på den Smiley Er dog selv i gang med The Big Bang Theory og er ca. halvvejs i sæson 3
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #559: 18 Nov 2011, 08:55 »

Kan kun anbefale Spartacus...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #560: 18 Nov 2011, 09:39 »

Nu hvor jeg endelig har set Prison Break færdig og jeg ikke kan vente på Dexter sæson 6, så leder jeg efter en ny serie at begynde på. Det skal være drama/action ligesom førnævnte. Nogle forslag?

Som Gazl siger, kan Oz anbefales. Og ellers så tjek Breaking bad og Sons Of Anarchy ud, to af de bedste drama/action serier der kører lige pt.
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #561: 18 Nov 2011, 09:41 »

Nu hvor jeg endelig har set Prison Break færdig og jeg ikke kan vente på Dexter sæson 6, så leder jeg efter en ny serie at begynde på. Det skal være drama/action ligesom førnævnte. Nogle forslag?

BREAKING BAD!!!!!!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #562: 18 Nov 2011, 11:52 »

Oz skulle være helt fantastisk, har dog ikke selv fået set den, men det siger min omgangskreds.

Ellers skal du gå for Breaking Bad! Virkelig fed serie. Er selv nået til sæson 3, og kan slet ikke vente med at komme igang. Derudover er den også sjov - ikke som i dåselatter og haha-sjov, men den har sine øjeblikke.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #563: 22 Nov 2011, 22:03 »

 Thumbs Up Falling Skies er perfekt til at slappe af fra den virkelig verdens problemer...eller på en dag hvor Brøndby har tabt igen...

Strike back kan også anbefales - vær dog opmærksom på at den indeholder øh.... stærk umoralske scener  Wink
Har lige gennemlevet 2 sæsoner  Opstemt

Boardwalk Empire er den næste serie jeg skal i gang med.... vil lige gense sæson 1 også venter sæson 2.

Hvis I ikke har set the wire.... så kon i gang.... den rummer alt super serie  Thumbs Up

Nå ja så er der jo weeds....den skal ses
Logged

YNWA

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #564: 22 Nov 2011, 22:15 »

Zulu Boxen om søndagen er noget af det bedste, når de altså sender noget seværdigt.

I søndags sendte de "White Collar", men gik desværre glip af meget af det i søndags. Har dog set meget af sæson 1 tidligere, og den kan anbefales. Lige pt. er jeg kun i gang med at se den nye sæson af HIMYM og Two and a half men. Vil dog gerne snart i gang med at se It's Always Sunny in Philadelphia, som jeg kun har set enkelte afsnit af ud på natten, når de blev sendt på Tv3. Og selvfølgelig Big Bang Theory, hvor jeg pt. har set til og med sæson 3.

The Wire lyder interessant og har fået flotte anmeldelser. Smiley

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #565: 22 Nov 2011, 22:22 »

The Wire er genial, og kan kun anbefales. Absolut.

Selv er jeg i gang med Freaks and Geeks (igen), og samtidigt forsøger jeg også at følge lidt med i The League. Sidstnævnte er relativt god, men svær at få fat i på fx Amazon og lignende.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #566: 22 Nov 2011, 22:37 »

The Wire er genial, og kan kun anbefales. Absolut.

Selv er jeg i gang med Freaks and Geeks (igen), og samtidigt forsøger jeg også at følge lidt med i The League. Sidstnævnte er relativt god, men svær at få fat i på fx Amazon og lignende.

Hvor har du fået fat i Freaks and Geeks henne?

Føler jeg har søgt über alles
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #567: 22 Nov 2011, 22:39 »

Nåede aldrig længere end afsnit 3 i Freaks & Geeks, synes det var for stereotypt og generisk.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #568: 22 Nov 2011, 22:41 »

Hvor har du fået fat i Freaks and Geeks henne?

Føler jeg har søgt über alles

Jeg købte det på amazon.co.uk for et stykke tid siden, men den kan vist ikke købes derinde mere. Det er dog et stykke tid siden, jeg købte den.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #569: 22 Nov 2011, 22:44 »

The Wire er genial, og kan kun anbefales. Absolut.

Selv er jeg i gang med Freaks and Geeks (igen), og samtidigt forsøger jeg også at følge lidt med i The League. Sidstnævnte er relativt god, men svær at få fat i på fx Amazon og lignende.

 Thumbs Up

De to første sæsoner er klasse, mens den har taget et dyk her i sæson tre desværre.

Logged


Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010