home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 958 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224552 gange)
Søgaard
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #525: 11 Aug 2011, 21:35 »

Nogen der ved, hvornår 7. sæson af How I Met Your Mother? Fik lige kværnet 6 sæsoner på 2 uger, virkeligt en fed serie. Robin <3

Og The Wire ser spændende ud. Den tror jeg, at jeg vil prøve!
7. sæson starter her i september i USA Smiley

Edit: Helt præcis d. 19 september.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #526: 11 Aug 2011, 21:35 »

The Wire er en af de bedste, hvis ikke den bedste, serie nogensinde. Især sæson 1 er fremragende!

IMDB giver dig i hvert fald ret. 9,7 er vanvittigt. Kunne være det var noget man skulle tage et kig på. Det ser spændende ud.

Nogen der ved, hvornår 7. sæson af How I Met Your Mother? Fik lige kværnet 6 sæsoner på 2 uger, virkeligt en fed serie. Robin <3

Sæson 7 begynder d. 19 september i USA.
Logged

former zoesuckins

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #527: 12 Aug 2011, 00:43 »

IMDB giver dig i hvert fald ret. 9,7 er vanvittigt. Kunne være det var noget man skulle tage et kig på. Det ser spændende ud.


Do it!
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #528: 12 Aug 2011, 01:24 »

IMDB giver dig i hvert fald ret. 9,7 er vanvittigt. Kunne være det var noget man skulle tage et kig på. Det ser spændende ud.

Sæson 7 begynder d. 19 september i USA.
Ubetinget den bedste ikke-comedy serie jeg har set. Er man forvænt til uptempo amerikanske CSI spinoffs bliver man dog skuffet. The Wire tager sin tid og bliver drevet frem af personerne, det gør den tilgengæld også med en dybde og realisme som sjældent før set. Seriens søtrste force er dog at den er karakterdrevet, det er svært at forklare, men al fremdrift i historien er baseret på de forskellige karakterers behov, ønsker og beslutninger.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #529: 16 Aug 2011, 19:36 »

1.Boston Legal
2.Friends
3.HIMYM
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #530: 17 Aug 2011, 00:33 »

Jeg går ud fra at jeg ikke er den eneste, der har set Kongerne af Marienlyst, det er Kanal 5 der tilsyneladende har købt Jersey Shore konceptet og nu bruger det med en flok spejlblanke festaber fra provinsen, et program man bliver dummere af at se. Jeg er klar fan, programmet er svært underholdende, og der er nu ingen tvivl om hvad de næste mange mandag aftener skal bruges på.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #531: 17 Aug 2011, 12:46 »

Jeg går ud fra at jeg ikke er den eneste, der har set Kongerne af Marienlyst, det er Kanal 5 der tilsyneladende har købt Jersey Shore konceptet og nu bruger det med en flok spejlblanke festaber fra provinsen, et program man bliver dummere af at se. Jeg er klar fan, programmet er svært underholdende, og der er nu ingen tvivl om hvad de næste mange mandag aftener skal bruges på.

Jeg springer bare over, jeg bryder mig heller ikke om Jersey Shore og er generelt imod reality tv af den slags.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #532: 17 Aug 2011, 14:10 »

Ku være man skulle kigge lidt på The Wire.

Jeg har også hørt at det der Kongerne af Marienlyst skulle være fuldstændig blæste mennesker - Paradise Hotel x100 .. Jeg har dog ikke lige fået set det endnu..

Tilgengæld må jeg indrømme at jeg er ved at blive lidt fan af Gary Unmarried... Synes det er en rigtig fed humor der er i den, især hvordan han og hans ekskone bare kan fyre de sjoveste svinere af Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #533: 17 Aug 2011, 15:53 »

Jeg har næsten lige set de første 2 sæsoner af den engelske serie Misfits, om nogle unge kriminelle der under deres "community service",hva fanden er det nu på dansk, tvangsarbejde lyder forkert, blir ramt af en storm der giver dem superkræfter, men til forskel fra andre helte serier er de her på ingen måde helte, de kommer dog ud for en hel masse ting de ska forsøge at redde sig ud af på forskellig vis, den er ganske underholdene og sproget er bestemt ik for børn

http://www.imdb.com/title/tt1548850/
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #534: 17 Aug 2011, 15:56 »

Jeg har næsten lige set de første 2 sæsoner af den engelske serie Misfits, om nogle unge kriminelle der under deres "community service",hva fanden er det nu på dansk, tvangsarbejde lyder forkert, blir ramt af en storm der giver dem superkræfter, men til forskel fra andre helte serier er de her på ingen måde helte, de kommer dog ud for en hel masse ting de ska forsøge at redde sig ud af på forskellig vis, den er ganske underholdene og sproget er bestemt ik for børn

http://www.imdb.com/title/tt1548850/

Samfundstjeneste? Smiley

Nu har jeg ikke selv set serien, og umiddelbart tænkte jeg 'nå, endnu en superkræftefilm", men så kom tvistet - dog ikke noget der kunne friste mig umiddelbart.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #535: 17 Aug 2011, 22:03 »

Ja tak, samfundstjeneste er nok det præcise ord
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #536: 20 Aug 2011, 20:46 »

Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan finde andet end sæson 1 med danske undertekster af Curb Your Enthusiasm?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #537: 20 Aug 2011, 21:02 »

Nej? Har da set dem i TP så sent som idag.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #538: 20 Aug 2011, 22:50 »

Nej? Har da set dem i TP så sent som idag.

Hm, det må jeg lige se på. Er dog ikke overbevist om, at det skulle være danske udgivelser - det er de i hvert fald ikke på deres hjemmeside.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #539: 21 Aug 2011, 22:00 »

Den nylige snak om The Wire fik mig til at gå i gang med at gense sæson 1. Kan godt til tider glemme hvor fantastisk den serie er, har stjålet størstedelen af min weekend. Mon ikke jeg ender med at gense hele serien nu.

I den grad en serie man kan gense, især afsnit 10 & 11 var sgu stærke. Men generelt set er der bare mange detaljer i fortællingen man bedre fanger i anden omgang.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 22:27 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010