home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224508 gange)
Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #495: 07 Jul 2011, 01:35 »

Big Bang Theory er ganske morsom.
Jeg er personligt flere gange faldet om på jorden af grin over serien Modern Family!
Personligt skal jeg til at gå igang med Episodes som efter sigende også skulle være ganske underholdende! Smiley

God jagt!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #496: 07 Jul 2011, 01:42 »

Community - Abed & Troy - La Biblioteca
The Middle - Amen, Sue, Brick og Axel. Især Brick Heck er en fornøjelse.
Hard Times of RJ Berger - Babes!
Malcolm in the Middle - Kult
Boston Legal - Denny Crane!
Everybody hates Chris - Det er Chris Rock!
Family Guy - Stewie Griffin og Glen Quagmire
The Cleveland Show - En af de sejeste fra Family Guy i sit eget show, Cleveland Brown

Jeg kan ikke fremhæve en eller to af disse serier, men skrev, hvorfor du skulle se dem.  
Mange tak. Hælder lige nu mest til The Middle, men vil da lige tage et kig på resten
,
Big Bang Theory er ganske morsom.
Jeg er personligt flere gange faldet om på jorden af grin over serien Modern Family!
Personligt skal jeg til at gå igang med Episodes som efter sigende også skulle være ganske underholdende! Smiley

God jagt!
Lige nu ligner det et køb af Big bang theory! Opstemt

http://cdon.dk/film/big_bang_theory_-_sæson_1-3_(3_disc)(import)-11945647
Hvorfor er den så billig på Cdon.com, men på moviezoo koster alene sæson 1, lige så meget som de 3 serier på cdon til sammen?
Bare utrolig godt tilbud, eller? Smiley
Tager den lige med herom, da jeg håber på et svar..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #497: 07 Jul 2011, 01:45 »

Mange tak. Hælder lige nu mest til The Middle, men vil da lige tage et kig på resten
,Lige nu ligner det et køb af Big bang theory! Opstemt
Tager den lige med herom, da jeg håber på et svar..


Skidegodt tilbud og skidefed serie.. har selv lige set fra sæson 1 til 3 som er købt på cdon.. buy buy buy Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #498: 07 Jul 2011, 01:46 »

Skidegodt tilbud og skidefed serie.. har selv lige set fra sæson 1 til 3 som er købt på cdon.. buy buy buy Thumbs Up Thumbs Up
Mange tak Jimmy. Den bliver hermed købt ! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #499: 07 Jul 2011, 02:19 »

Mange tak Jimmy. Den bliver hermed købt ! Smiley
Community er en fantatisk serie og lige så snart jeg er færdig med HIMYM så bliver det den, specielt senor Chang elsker jeg! Opstemt

Lige for at understrege det hele Wink

<a href="http://www.youtube.com/v/jtguFAQuu8A?version=3&amp;amp;hl=en_US&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/jtguFAQuu8A?version=3&amp;amp;hl=en_US&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/jtguFAQuu8A?version=3&amp;amp;hl=en_US</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;560&quot; height=&quot;349&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jtguFAQuu8A?version=3&amp;amp;hl=en_US&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/jtguFAQuu8A?version=3&amp;amp;hl=en_US" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jtguFAQuu8A?version=3&amp;amp;hl=en_US</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;560&quot; height=&quot;349&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 02:24 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #500: 08 Jul 2011, 19:18 »

Er gået i gang med Battlestar Galactica.

Nogle som kan knytte kommentarer til den serie, da jeg er relativ ukendt i sci-fi universet, fik bare lyst til at prøve en ny serie her i sommeren. Arbejder meget nat, så skal have noget at lave på mine fri nætter hvor tiden ikke går med FM Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #501: 08 Jul 2011, 19:35 »

ville lige anbefale alle, som ikke har set tv-serien Lost at se den. Det er en super tv-serie som forløber over 6 sæsoner.
Den handler om en gruppe mennesker, som er styrtet ned på en ø, som umiddelbart virker som en normal øde ø, men øen gemmer på en del overraskelser. Opstemt 
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #502: 08 Jul 2011, 22:00 »

Er gået i gang med Battlestar Galactica.

Nogle som kan knytte kommentarer til den serie, da jeg er relativ ukendt i sci-fi universet, fik bare lyst til at prøve en ny serie her i sommeren. Arbejder meget nat, så skal have noget at lave på mine fri nætter hvor tiden ikke går med FM Smiley

Du skal nok kunne værdsætte et sci-fi univers for at se den. Men hvis du ender med at falde for sci-fi, så er Battlestar Galactica fuldt ud anbefalelsesværdigt  Thumbs Up
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #503: 18 Jul 2011, 13:19 »

Til de interesserede vil jeg lige bringe en gammel nyhed. Blue Mountain State fortsætter med en sæson 3. Det er ikke ligefrem en serie, der får en en til at tænke over livet eller noget i den dur. Det er bare 20 minutters tom underholdning med en masse damer, men hold da kæft det er sjovt alligevel.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #504: 18 Jul 2011, 13:38 »

Til de interesserede vil jeg lige bringe en gammel nyhed. Blue Mountain State fortsætter med en sæson 3. Det er ikke ligefrem en serie, der får en en til at tænke over livet eller noget i den dur. Det er bare 20 minutters tom underholdning med en masse damer, men hold da kæft det er sjovt alligevel.

NICE!  Thumbs Up
Logged

19-18!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #505: 18 Jul 2011, 13:40 »

Til de interesserede vil jeg lige bringe en gammel nyhed. Blue Mountain State fortsætter med en sæson 3. Det er ikke ligefrem en serie, der får en en til at tænke over livet eller noget i den dur. Det er bare 20 minutters tom underholdning med en masse damer, men hold da kæft det er sjovt alligevel.
Awesome! Jeg er næsten halvvejs med 2. sæson nu, så det bliver godt. Ærgrer mig stadigvæk over, at Craig Shilo blev skrevet ud efter første sæson pga. hans privatliv i virkeligheden. Forlegen
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #506: 19 Jul 2011, 17:00 »

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #507: 19 Jul 2011, 17:09 »

Can't wait. (savle-smiley)
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #508: 19 Jul 2011, 17:20 »

Can't wait. (savle-smiley)
Samme her. Ser ud til at blive en meget underholdende sæson.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #509: 20 Jul 2011, 21:53 »

Fedt.
Jeg kan heller ikke vente på det/den.
Jeg har dog kun set de 2 første sæsoner af Jersey  Shore.
Nogen/nogle, som ved om man kan købe Jersey Shore på dvd for så skal jeg da ha dem og ha set sæson 3 og genset de 2 første.

Her for nyligt er jeg begyndt at se Weeds og det er en klasse serie...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 20 Jul 2011, 22:25 af Blackstone » Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010