home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224440 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #435: 01 Maj 2011, 20:33 »

Kan det passe at det er The Pacific bare i Europa?  Tunge
Har ikke selv set den  Wink
Det er søster-serien til The Pacific, hvor man bare følger amerikanske tropper i Europa i stedet for i Stillehavet.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #436: 01 Maj 2011, 20:34 »

Kan det passe at det er The Pacific bare i Europa?  Tunge
Har ikke selv set den  Wink
Band of Brothers er langt langt bedre, men bortset fra det er svaret ja. Samme koncept og samme instruktører (Spielberg og Hanks)
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #437: 01 Maj 2011, 22:14 »

The Pacific og Band Of Brothers har den forskel at i BoB følger man et kompani imens at i The Pacific følger man flere  personer i forskellige kompanier, men ja jeg synes ogs BoB er lidt bedre men har kun set The pacific 2 gange
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #438: 02 Maj 2011, 18:15 »

Har, hvor pinligt det end lyder, ikke set nogle af serierne. Så første afsnit af The Pacific og var meget positiv. Glemte dog hurtigt at se 2. og 3. afsnit, hvilket betød, at det gik lidt i fisk. Hvis jeg skal se serierne, så skal det sgu være 100%.

Så 1. afsnit af BOB igår og det var som jeg forventede. Skide god underholdning. Må dog indrømme, jeg ikke rigtig kunne identificere med med David Schwimmers rolle som hård løjtnant. For mig vil han altid være Ross fra Venner, så det virkede ikke realitisk overhovedet. Ikke at han spiller dårligt, det fungerer bare ikke for mig i den her forbindelse. Det virker dog også til, han er ude af resten af serien.

Glæder mig til næste afsnit og jeg håber satme, jeg husker det.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #439: 02 Maj 2011, 20:26 »

Når du når længere hen i serien er det ikke nødvendigvis kun god underholdning men til tider også let rørende. Jeg husker 1. afsnit som værende det svageste, men omvendt også nødvendigt for at starte serien op.

Morede mig også lidt over Schwimmer, synes faktisk han gjorde det ok i rollen, men har man set meget Friends vil det være næsten umuligt at abstrahere fra hans tidligere rolle. Kan forestille mig han har prøvet at finde noget så langt væk fra sin vanlige rolle som muligt.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #440: 02 Maj 2011, 22:27 »

Har selv lige investeret i de første 3 sæsoner af Dexter, så de skal self ses her om snart.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #441: 02 Maj 2011, 22:42 »

Har selv lige investeret i de første 3 sæsoner af Dexter, så de skal self ses her om snart.

Satser du på at sæson 4 er kommet på tilbud, når du er færdig i overmorgen? Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #442: 02 Maj 2011, 23:30 »

en serie der ka anbefales er Game Of Thrones, en fantasy serie med Sean Bean og vores allesammens Nicolai Coster Waldau
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #443: 03 Maj 2011, 00:01 »

en serie der ka anbefales er Game Of Thrones, en fantasy serie med Sean Bean og vores allesammens Nicolai Coster Waldau

Det vrimler med gode nye serier for tiden. Tjek også Camelot og The Borgias ud.
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #444: 03 Maj 2011, 00:46 »

en serie der ka anbefales er Game Of Thrones, en fantasy serie med Sean Bean og vores allesammens Nicolai Coster Waldau
Er også gået igang med den, første to afsnit har været lovende. Glæder mig til at følge den fremover, eneste ulempe ved at følge nye serier er at man skal vente på hvert afsnit Smiley
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #445: 03 Maj 2011, 10:18 »

Er lige begyndt på anden sæson af White Collar.. Det er sku en rigtig god serie. Kan klart anbefales Smiley
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #446: 03 Maj 2011, 12:39 »

er også lige begyndt på første sæson af en tv-serie, som hedder The Big Bang Theory. Serien er en Sitecom. Lidt kort fortalt handler den om nogen Nørder, som bor over for en lækker pige. Serien kan klart anbefales
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #447: 05 Maj 2011, 16:27 »

Er der nogen der ved om Modern Family sæson 2 er begyndt at sende i DK eller om der er planer om det ? Har set sæson 1.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #448: 05 Maj 2011, 21:12 »

Hvor sendte de sæson 1?

Er netop gået i gang med at gense sæson 1, må indrømme at jeg er blevet utroligt glad for serien, dejligt manuskript med en god del humor uden punchlines og karakterer der er karikerede uden at det kammer over.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #449: 05 Maj 2011, 21:17 »

Tv2 sendte starten af sæson 1, men stoppede den så rimelig hurtigt igen. Vel for få seere. Sendetiden blev i hvert fald ændret, men siden har Zulu haft den med i deres Søndags Box, hvor hele sæson 1 blev sendt.
Logged

former zoesuckins

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010