|
Nodiem
|
|
Det er der, de er bare ikke Hardcoded - så filmen er uden undertekster men der kan lægges engelske og danske på
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
dissing10
|
|
Det er der, de er bare ikke Hardcoded - så filmen er uden undertekster men der kan lægges engelske og danske på
Så det er bare som alle andre engelsksprogede film, hvor jeg kan vælge dansk som mulighed? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Lige præcis - faste tekster ville være eks.vis. engelsk tekst som ikke kunne fjernes og alle andre tekster ville stå ind over
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
dissing10
|
|
Fantastisk! Tusind tak for hjælpen! :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Synes lige jeg har set sæson 9 til 300 på CDON. 
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Okay. Jeg er tydeligvis ikke lige så imponeret over det nye afsnit af TWD som resten af verden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Er det værd at begynde på The Walking Dead?  JA!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Blue Bloods. Stadig en fantastisk serie, og nu er sæson 3 lige blevet ledig på Netflix. Mangler pt. 3 episoder af sæson 1, og jeg ser frem til de næste to.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sarcas
|
|
Okay. Jeg er tydeligvis ikke lige så imponeret over det nye afsnit af TWD som resten af verden.
Hvor ser du season 5 henne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
The Flash og Arrow når nye højder når de arbejder sammen! 2 fantastiske cross-over afsnit! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Dec 2014, 14:03 af Caviezel »
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
|
Bradley Beal
Gæst
|
|
Ja, det var to rigtigt gode afsnit. Jeg er så edderspændt på næste uges to midseason-finaler - både den gule og djævlen mand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper