home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1191 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 225055 gange)
fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #930: 12 Aug 2013, 20:49 »

Har "opdaget" Chuck på netflix, faktisk en super genial serie hvis man lige se et par afsnit.
Er der nogen der har set Haven, har set de første 3 afsnit, men synes den er noget sløv at komme igang med, bliver den bedre ?
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #931: 12 Aug 2013, 20:58 »

Hvis du synes Chuck er fantastisk efter et par afsnit, så glæd dig til du når langt ind i sæson 2 og 3 Wink
Logged

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #932: 12 Aug 2013, 23:48 »

Jeg leder efter en ny serie, da det efterhånden er et stykke tid siden jeg sidst har fulgt med i en.

Af serier jeg har set so far:
24 Timer
Walking Dead
Breaking Bad
Prison Break
Homeland

Det har alle været serier jeg syntes har været super fede. Så en ny serie må godt være i samme genre som førnævnte  Thumbs Up

House of cards er samme genre!
Hvis jeg anbefalde en uden for denne genre, synes jeg er at 'How I meet your mother' er en fantastisk sjov serie med en rød tråd. Den kan dog være lidt tynd på nogle punkter, men alt i alt en god serie
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #933: 13 Aug 2013, 00:02 »

Jeg leder efter en ny serie, da det efterhånden er et stykke tid siden jeg sidst har fulgt med i en.

Af serier jeg har set so far:
24 Timer
Walking Dead
Breaking Bad
Prison Break
Homeland

Det har alle været serier jeg syntes har været super fede. Så en ny serie må godt være i samme genre som førnævnte  Thumbs Up

Samme genre? Syntes ikke umiddelbart dem du nævner hører under samme genre, alle er dog gode - det måske det.  Thumbs Up

Suits, Boardwalk Empire, Lost, House of Cards eller måske Dexter er nogle bud på serier du straks burde  gå i gang med. Alle er på hver deres måde fede!

----
Diskussionen omkring OZ:
Jeg syntes du skal gi den en chance ekstra, den er virkelig fed og skuespilleriet er bestemt ikke sløjt.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2013, 00:04 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #934: 13 Aug 2013, 00:18 »

Jeg leder efter en ny serie, da det efterhånden er et stykke tid siden jeg sidst har fulgt med i en.

Af serier jeg har set so far:
24 Timer
Walking Dead
Breaking Bad
Prison Break
Homeland

Det har alle været serier jeg syntes har været super fede. Så en ny serie må godt være i samme genre som førnævnte  Thumbs Up

Jeg kører selv en combo af Dexter og Breaking Bad for tiden.

Dexter er den første serie jeg nogensinde er blevet hooked på, Breaking bad er også ved at give mig blod på tanden. Det jeg vil frem til er at jeg normalt ikke er den store serie type, men Dexter er sku noget for sig selv. Jeg elsker den der "taget i røven" følelse du sidder med, hvor alt tager en drejning som man slet ikke venter.. Plus hele historien bare er utrolig gennemført og tankevækkende.
Så Dexter bliver mit forslag til dig! Smiley

Redigering: Den serie som Dexter nok minder mest om på din liste, er Prison Break, ikke historie mæssigt.. Men selve måden den er bygget op på Peace
« Seneste Redigering: 13 Aug 2013, 00:22 af Unknown » Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #935: 13 Aug 2013, 00:53 »

Tusind tak for jeres svar - Vil helt sikkert tage et kig på Dexter!  Thumbs Up
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #936: 13 Aug 2013, 01:13 »

Jeg leder efter en ny serie, da det efterhånden er et stykke tid siden jeg sidst har fulgt med i en.

Af serier jeg har set so far:
24 Timer
Walking Dead
Breaking Bad
Prison Break
Homeland

Det har alle været serier jeg syntes har været super fede. Så en ny serie må godt være i samme genre som førnævnte  Thumbs Up

Jeg vil nok engang anbefale serien White Collar, som virkelig er en fed serie.
Se den, du vil ikke blive skuffet!  Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #937: 13 Aug 2013, 01:22 »

Du kunne også prøve Blue Bloods.
En god serie der handler om en familie af betjente og deres opgaver.
Plus så har serien Tom Selleck!
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #938: 13 Aug 2013, 09:51 »

Du kunne også prøve Blue Bloods.
En god serie der handler om en familie af betjente og deres opgaver.
Plus så har serien Tom Selleck!
+1

Det er en fremragende serie og med nogle skuespillere der gør det rigtig godt, i særdeleshed Tom Selleck. Forhistorien er ikke så kompleks, så man kan nemt "komme ind" i serien og tilmed fange de fleste vigtige detajler, selvom man ikke har set hele sæsonen - ikke desto mindre en anbefaling her fra!
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #939: 13 Aug 2013, 10:22 »

Har først nu opdaget Prison Break. Hold nu fast man, hvor er det en vanvittig fed serie! Har snart afsluttet første sæson på 3 dage, kan slet ikke få hold på det Smiley
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #940: 13 Aug 2013, 11:19 »

Breaking Bad er ca. 5000 klasser over Prison Break..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAAH!!!!!!

Der sker intet i hele 1. sæson af BB, hvorfor man er nødsaget til at stoppe med at se den, mens at PB er fyldt med handling i alle fire sæsoner.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #941: 13 Aug 2013, 16:00 »

+1

Det er en fremragende serie og med nogle skuespillere der gør det rigtig godt, i særdeleshed Tom Selleck. Forhistorien er ikke så kompleks, så man kan nemt "komme ind" i serien og tilmed fange de fleste vigtige detajler, selvom man ikke har set hele sæsonen - ikke desto mindre en anbefaling her fra!

Jeg er enig - en fremragende serie! Jeg er dog mest af alt imponeret af Donnie Wahlberg, jeg synes han gør det helt forrygende som Danny. En fed karakter, som serien dog også trækker meget på.
Logged

former zoesuckins

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #942: 13 Aug 2013, 16:24 »

Citat
Hvis jeg anbefalde en uden for denne genre, synes jeg er at 'How I meet your mother' er en fantastisk sjov serie med en rød tråd. Den kan dog være lidt tynd på nogle punkter, men alt i alt en god serie

Synes godt nok at den røde tråd er usynlig til tider. Er ved 5. sæson, og selvom det hele handler om Teds søgen på en kvinde, så synes jeg også tit at man kommer fra det igen. Der er ikke så meget handling som der fx. er i "Venner", som jeg klart synes er bedre end HIMYM. HIMYM er dog også sjovt, og jeg er godt underholdt, men synes allligevel "Venner" er bedre.. I "Venner" følger du de fleste karakters liv, og ikke kun en enkelt (Teds). Synes der sker meget mere ved siden af i Venner, samtidig med at det er sjovt Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #943: 30 Sep 2013, 20:40 »

Andre end mig som har gennemført Breaking Bad? Sidste afsnit blev vist i USA igår Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #944: 30 Sep 2013, 20:44 »

Andre end mig som har gennemført Breaking Bad? Sidste afsnit blev vist i USA igår Smiley

Ja. Den perfekte afslutning, kan ikke forestille mig en mere perfekt afslutning. Rammer mig fuldstændig som Forest Gump.
Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010