home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224947 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #870: 31 Maj 2013, 21:48 »

Jeg har fundet et par nye serier at tage fat på.

Først og fremmest det britiske quiz-show QI (Quite Interesting) med Stephen Fry som quizmaster og et panel af 4 skiftende deltager (bortset fra Alan Davies der er fast mand). Det handler i bund og grund om at de har gravet en masse underlig viden op, og så skal deltagerne svare på spørgsmålene. Det er rigtig sjovt og man lærer rigtig meget af det, men samtidig er det meget britisk, så man skal være habil i engelsk og den engelske kultur for at kunne følge helt med. Men sjovt er det! De gennemgår alfabetet så første sæson omhandler ting med A, anden sæson ting med B osv osv. De er vist nået til I nu. Et langvarigt projekt Wink

Ser også QI fra tid til anden, i lidt samme boldgade kan Mock the Week anbefales, det handler ikke om paratviden, men om aktuelle nyheder i England, og er dermed ikke helt så lærerigt, men giver alligevel et rimeligt indblik i hvilke nyheder, der fylder meget for den gængse englænder, derudover er det hylende morsomt og næste sæson starter lige om snart.

@Iznogood
Arrested Development tager et stykke tid at komme ind i, når man først begynder at fange humoren og de mange små detaljer i såvel sætninger som omgivelser, vil man dog elske serien mere end nogen anden komedieserie.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2013, 21:56 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #871: 03 Jun 2013, 19:42 »

Dagens Game of Thrones afsnit er nok det voldsomste jeg til dato har set på tv. Den havde man virkeligt ikke regnet med. Hold da kæft.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #872: 03 Jun 2013, 19:49 »

Er pt. nået til sæson 2 af Chuck inde på Netflix.
En helt igennem fantastisk serie der blander action, comedy og romance.

Kort fortalt handler den om nørden Chuck Bartowski, der ved at åbne en mail, får downloaded hele CIA's database til sin hjerne. Han bliver dermed CIA's vigtigste mand og får hjælp af CIA agenten Sarah Walker og NSA agenten John Casey.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #873: 03 Jun 2013, 19:50 »

Dagens Game of Thrones afsnit er nok det voldsomste jeg til dato har set på tv. Den havde man virkeligt ikke regnet med. Hold da kæft.

Er stadig rystet. Den serie er for sindssyg. Det bedste TV i mange år - hold kæft, hvor er det spændende!
Logged

former zoesuckins

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #874: 03 Jun 2013, 20:00 »

Dagens Game of Thrones afsnit er nok det voldsomste jeg til dato har set på tv. Den havde man virkeligt ikke regnet med. Hold da kæft.
Enig. Havde det ret dårligt bagefter, for jeg syntes bare at det var så uretfærdigt! ticked off Game of Thrones er vanvittig!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #875: 03 Jun 2013, 20:31 »

Dagens Game of Thrones afsnit er nok det voldsomste jeg til dato har set på tv. Den havde man virkeligt ikke regnet med. Hold da kæft.

Må man have lov at spørge hvad der skete?
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #876: 03 Jun 2013, 20:44 »

Må man have lov at spørge hvad der skete?

Ingen grund til at spoile i tråden - ville være syndt for dem, der har afsnittet til gode :-)
Logged

former zoesuckins

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #877: 03 Jun 2013, 20:44 »

Må man have lov at spørge hvad der skete?

Hvis du vil undgå at folk bliver sure, så skal du nok smide ham en PB om det i stedet for.

Men ja, lækkert afsnit af GoT!

Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #878: 03 Jun 2013, 20:45 »

Ingen grund til at spoile i tråden - ville være syndt for dem, der har afsnittet til gode :-)

Det er også rigtigt... Wink
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #879: 03 Jun 2013, 23:19 »

Efter at have set det seneste afsnit af Game of Thrones, er jeg først og fremmest total i chok.

Uden at spoile for meget, ved jeg sgu ikke hvordan de kan vende den her i sidste afsnit, og man sidder lidt med samme fornemmelse som efter afsnit 9 i sæson 1 Smiley

"Wait .. whaaaaaat..?!"
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #880: 22 Jun 2013, 20:52 »

Jeg er lige blevet færdig med at se serien Chuck og jeg må sige at det er en af de bedste serier jeg nogensinde har set.

Elsker humoren og de forskellige personer i serien, en helt igennem fantastisk serie, jeg synes man skal se.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #881: 22 Jun 2013, 22:46 »

Ved ikke om serien er nævnt her inde, men er lige begyndt at se Homeland med kæresten, den er sku god! den har virkelig mange syge twists og plots!
Kan virkelig anbefales!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #882: 22 Jun 2013, 22:49 »

Ved ikke om serien er nævnt her inde, men er lige begyndt at se Homeland med kæresten, den er sku god! den har virkelig mange syge twists og plots!
Kan virkelig anbefales!
Enig. Damien Lewis spiller rollen godt!
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #883: 22 Jun 2013, 23:01 »

Arrow, NCIS, NCIS: LA, Hawaii Five-O, CSI, The Walking Dead, Two and a half men, Supernatural, Anger Management.

Sæt i gang!
Logged

It's all, part of the plan.

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #884: 22 Jun 2013, 23:02 »

Hvor ser i serier henne?
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010