home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224938 gange)
markpipper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: How I met your mother
« Svar #855: 24 Apr 2013, 14:41 »

Nogen der har set det nye afsnit?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How I met your mother
« Svar #856: 24 Apr 2013, 17:54 »

Nogen der har set det nye afsnit?

Til How i met your mother? Ja, det har jeg. Dog kommer der er en ny sidste sæson. Ret irriterende alligevel. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #857: 26 Apr 2013, 13:20 »

Så skal dagen sgu bruges til lidt nostalgi. Huset på Christianshavn, here I come!!!! Tunge
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #858: 28 Apr 2013, 19:03 »

Er der nogle herinde der ejer Scrubs på DVD?
Man kan nemlig få alle 9 sæsoner i en samlet box til 799, hvilket jo er billigere end at købe dem hver for sig.
Jeg ved bare ikke om jeg gider eje sæson 9, da den sutter max. Men krejleren i mig siger at man lige så godt kan tage en sæson mere med, hvis man ikke skal betale extra.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #859: 23 Maj 2013, 22:05 »

Hey Freaks

Jeg er ude efter et par serier jeg kan se. Dem jeg har set  og jeg synes var fede, det må gerne være i samme stil Smiley

X-files, V, Falling skies, Prison break, Sons of anarchy, Terra nova Smiley

Er der andet i kan anbefale?? Smiley

Jo er serien The 4400 Noget ved?
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #860: 23 Maj 2013, 22:09 »

Hey Freaks

Jeg er ude efter et par serier jeg kan se. Dem jeg har set  og jeg synes var fede, det må gerne være i samme stil Smiley

X-files, V, Falling skies, Prison break, Sons of anarchy, Terra nova Smiley

Er der andet i kan anbefale?? Smiley

Jo er serien The 4400 Noget ved?


Fringe, Breaking bad, Dexter eller White Collar?  Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #861: 23 Maj 2013, 22:51 »

Jeg har fundet et par nye serier at tage fat på.

Først og fremmest det britiske quiz-show QI (Quite Interesting) med Stephen Fry som quizmaster og et panel af 4 skiftende deltager (bortset fra Alan Davies der er fast mand). Det handler i bund og grund om at de har gravet en masse underlig viden op, og så skal deltagerne svare på spørgsmålene. Det er rigtig sjovt og man lærer rigtig meget af det, men samtidig er det meget britisk, så man skal være habil i engelsk og den engelske kultur for at kunne følge helt med. Men sjovt er det! De gennemgår alfabetet så første sæson omhandler ting med A, anden sæson ting med B osv osv. De er vist nået til I nu. Et langvarigt projekt Wink

Derudover er jeg begyndt (og nu snart færdig) med at se Better Off Ted. Det er lidt svært at forklare hvad den handler om, men hovedpersonen Ted arbejder i en kæmpe global virksomhed der opfinder ting, og så følger man hans interaktioner med videnskabsmændene og chefen og en kvindelig kollega. Det er bl.a. med Portia de Rossi (kendt som den bitchy blondine i Ally) og Andrea Anders (kendt som Joeys nabo i .. Joey). Det er en komedieserie og jeg synes personligt også at den er ret så morsom. Der er dog desværre kun to sæsoner.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #862: 23 Maj 2013, 23:03 »

Jeg har fundet et par nye serier at tage fat på.

Først og fremmest det britiske quiz-show QI (Quite Interesting) med Stephen Fry som quizmaster og et panel af 4 skiftende deltager (bortset fra Alan Davies der er fast mand). Det handler i bund og grund om at de har gravet en masse underlig viden op, og så skal deltagerne svare på spørgsmålene. Det er rigtig sjovt og man lærer rigtig meget af det, men samtidig er det meget britisk, så man skal være habil i engelsk og den engelske kultur for at kunne følge helt med. Men sjovt er det! De gennemgår alfabetet så første sæson omhandler ting med A, anden sæson ting med B osv osv. De er vist nået til I nu. Et langvarigt projekt Wink

QI er alt for morsomt Opstemt Hvis du er til sådan noget britisk humor, syntes jeg næsten du skal se den serie der hedder "Black Books". Syntes selv den er helt vildt sjov og er total sort humor Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #863: 23 Maj 2013, 23:10 »

Hah Black Books har også Bill Bailey i, som også optræder på QI engang imellem. Det må jeg lige få kigget på når jeg er færdig med Better Off Ted om en 4-5 afsnit Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #864: 23 Maj 2013, 23:21 »

Arrested development er helt genial.
Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #865: 23 Maj 2013, 23:24 »

Nå ja, den er de Rossi jo også med i.. Den har bare aldrig rigtig fanget mig.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #866: 30 Maj 2013, 21:27 »

så fik jeg set den nye sæson af arrested development, hold kæft det er en klasse serie. Tak til netflix for at bringe alle de gamle skuespillere tilbage til konge comedy
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #867: 30 Maj 2013, 22:20 »

så fik jeg set den nye sæson af arrested development, hold kæft det er en klasse serie. Tak til netflix for at bringe alle de gamle skuespillere tilbage til konge comedy

Er det noget med at den er lidt langsom i opstarten? Synes ikke at kunne holde fokus på serien lige meget hvad jeg gør...
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #868: 30 Maj 2013, 22:29 »

Er det noget med at den er lidt langsom i opstarten? Synes ikke at kunne holde fokus på serien lige meget hvad jeg gør...

De første 4 afsnit lever bestemt ikke op til seriens normale niveau, men de er dog også lidt nødvendige for at blive indført i deres nuværende situation. Efter de afsnit synes jeg dog også, at den virkelig tager fart igen og kommer på niveau med de gamle afsnit. Efter at jeg blev færdig med alle afsnit, var jeg i hvert fald psyched over udsigten til en mulig ny sæson.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #869: 30 Maj 2013, 22:41 »

Ok, det kan være jeg lige skal bide tænderne sammen med hensyn til de første afsnit. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010