home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1169 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224931 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #825: 11 Apr 2013, 13:55 »

Dexter
Veronica Mars
Californication

Af ren interesse, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan Veronica Mars havnede inde i mellem to gode serier?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #826: 11 Apr 2013, 14:43 »

Har lige sat mig til et se Prison Break. Fandme en klasse serie!  Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #827: 11 Apr 2013, 14:43 »

En af de bedste tv-serier jeg har set, er helt klart Blue Mountain State! Den er helt klart et forsøg værd, hvis man ikke har set den Smiley
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #828: 11 Apr 2013, 16:20 »

DR2 sender for tiden "Pind og Holdt i USA", som jeg syntes er et ganske udemærket program. Søren Pind og Jacob Holdt - to personer med to vidt forskellige politiske holdninger - tager fat i nogle nøgleelementer, der er med til at skabe en bedre forståelse for den amerikanske kultur. Programmet kan ses på dr.tv. Så hvis man er fascineret og/eller foraget af USA, kan det anbefales at tjekke programmet ud. 
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #829: 11 Apr 2013, 16:30 »

DR2 sender for tiden "Pind og Holdt i USA", som jeg syntes er et ganske udemærket program. Søren Pind og Jacob Holdt - to personer med to vidt forskellige politiske holdninger - tager fat i nogle nøgleelementer, der er med til at skabe en bedre forståelse for den amerikanske kultur. Programmet kan ses på dr.tv. Så hvis man er fascineret og/eller foraget af USA, kan det anbefales at tjekke programmet ud. 
Jacob Holdt var for nyligt oppe på mit gymnasium for at forklare om hans liv. Han fortalte blandt andet om alle hans Ku Klux Klan-venner, hans medlemsskab i klanen, hvordan han spurgte den kvindelig leder, hvis mand sad i fængsel på livstid, om de skulle giftes og om at samle to mordere op på gaden (ikke fanget på daværende tidspunkt), som stod at blaffede.

Det var en meget speciel oplevelse, og jeg står et sted i mellem at være dybt forarget, mens jeg samtidig i dybt imponeret. Det var vanvittige historier, som nok ikke kan beskrives ret godt herinde.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #830: 11 Apr 2013, 17:57 »

Nogle der har nogle gode idéer til en sjov komedie serie? Mig og damen søger lidt sjovt at se på om aftenen. Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #831: 11 Apr 2013, 22:32 »

I rækkefølge efter lettilgængelighed i humoren, Arrested Development tager lidt tid helt at fange, men er til gengæld også den bedste.

It's Always Sunny in Philadelphia
How Not to Live Your Life (Start med sæson 2, tag sæson 1 bagefter).
Modern Family
Arrested Development

Alternativt har Fresh Meat og The IT Crowd også en vis charme, hvis man, som jeg, er til engelske serier.
« Seneste Redigering: 12 Apr 2013, 07:04 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #832: 11 Apr 2013, 23:27 »

I rækkefølge efter lettilgængelighed i humoren, Arrested Development tager lidt tid helt at fange, men er til gengæld også den bedste.

It's Always Sunny in Philadelphia
How Not to Live Your Life
Modern Family
Arrested Development

Alternativt har Fresh Meat og The IT Crowd også en vis charme, hvis man, som jeg, er til engelske serier.

Ok, tak. De vil blive kigget på snareligt. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #833: 12 Apr 2013, 06:14 »

Nogle der har nogle gode idéer til en sjov komedie serie? Mig og damen søger lidt sjovt at se på om aftenen. Smiley

Scrubs
Chuck

Begge serier er dog blandet med lidt "ikke-komik". Scrubs med drama og Chuck med action.
Men begge serier kan stærkt anbefales.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #834: 12 Apr 2013, 08:50 »

Nogle der har nogle gode idéer til en sjov komedie serie? Mig og damen søger lidt sjovt at se på om aftenen. Smiley

Jeg har sikkert gjort det før, men hvis I ikke har set The Big Bang Theory, så vil jeg da godt slå endnu et slag for den.
Logged



Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #835: 12 Apr 2013, 11:36 »

Jeg har sikkert gjort det før, men hvis I ikke har set The Big Bang Theory, så vil jeg da godt slå endnu et slag for den.

Bing Bang Theory er sgu også en fantastisk serie!

Ellers kan jeg anbefale Men at Work. Der er dog kun lavet en sæson indtil videre, men jeg synes den er rigtig sjov!

edit: Sæson 2 er lige startet i USA kan jeg se Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #836: 12 Apr 2013, 16:53 »

Heheh, Bing Bang Theory. Det lyder sgu næsten bedre  Tunge

Har set Scrubs og vi er igang med BBT, men der er ikke kommet nye afsnit!  Sur
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #837: 13 Apr 2013, 14:50 »

Nogle der har nogle gode idéer til en sjov komedie serie? Mig og damen søger lidt sjovt at se på om aftenen. Smiley

Udover dem som Krookdale nævner du skal se, og som jeg er stærkt enig i, så kan Childrens Hospital, 30 Rock og/eller Workaholics også varmt anbefales.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #838: 13 Apr 2013, 15:18 »

Udover dem som Krookdale nævner du skal se, og som jeg er stærkt enig i, så kan Childrens Hospital, 30 Rock og/eller Workaholics også varmt anbefales.

Har ikke hørt om Workaholics, men vil lige tage et kig på serien. Smiley
Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #839: 21 Apr 2013, 21:00 »

Hvis man virkelig skal se en tv-serie, der sparker røv, så skal man se "Band of Brothers". Det er et rent mesterværk! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010