home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1162 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224877 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #795: 27 Mar 2013, 15:12 »

Hvor mange episoder er det der er, i 3 sæson af The Walking Dead? Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #796: 27 Mar 2013, 15:31 »

Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #797: 29 Mar 2013, 16:50 »

AFSLØRINGER - SPOILER

Hvor jeg dog hader at The Walking dead hænger SÅ meget i at de skal lede efter den forbandede pige! Kom dog videre!!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #798: 29 Mar 2013, 17:04 »

*spoiler?*

Bare vent. Du er kun nået til starten af anti-klimaxet .. TWD er gået ned af bakke lige siden de nåede til den gård.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #799: 29 Mar 2013, 17:08 »

*spoiler?*

Bare vent. Du er kun nået til starten af anti-klimaxet .. TWD er gået ned af bakke lige siden de nåede til den gård.

Der var så meget potentiale i den serie ellers :/
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #800: 29 Mar 2013, 17:09 »

Hvor mange episoder er det der er, i 3 sæson af The Walking Dead? Smiley

Der er sæsonfinale på Sæson 3 på søndag.
Og ja, der er 16 afsnit i Sæson 3.
« Seneste Redigering: 29 Mar 2013, 17:11 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #801: 30 Mar 2013, 22:04 »

Hvis man kan li' nudity og rå action, så kan jeg anbefale serien Banshee Smiley

Nå, ja. Så er Ulrich Thomsen forresten også med.

http://www.imdb.com/title/tt2017109/
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #802: 31 Mar 2013, 15:38 »

Er igang med at se Cowboy Bebop. Nogle der har set den serie? Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #803: 31 Mar 2013, 15:41 »

Der var så meget potentiale i den serie ellers :/

Ja, lige præcis. Første sæson var rigtig spændende og actionpacked, som en god zombiefilm der bare blev ved og ved. Nu er det gået hen og blevet en chick flick.

Men i det mindste begynder den nye sæson af Game of Thrones i aften, så der er en god serie man kan hygge sig med.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #804: 31 Mar 2013, 15:46 »

Sæson 2 af TWD er pisse kedelig! Men sæson 3 er nu actionpacked og er imo. på samme niveau, som sæson 1. Jeg syntes i hvert fald, man går glip af noget, hvis man stopper efter sæson 2.

Glæder mig i hvert fald til sæsonafslutningen af TWD, som bliver vist i aften (amerikansk tid).
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #805: 31 Mar 2013, 17:08 »

Er lige startet på sæson 7 af Dexter. Den serie har godt nok fanget mig utrolig meget, og synes da næsten det er nu den peaker. Hvad synes andre om den?
Logged

Manchester United

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #806: 31 Mar 2013, 18:08 »

* The Walking Dead spoiler *

Første sæson fangede mig med det samme. Konceptet omkring at en mand skulle finde sin familie i en zombie-verden gik rent ind! Især billederne af de tomme efterladte byer var prangende! Han fandt dog sin familie rimeligt hurtigt, og det var da også fint nok, for nu kunne de begynde at lede efter en ny civilisation osv osv... Men for fanden... Det er en forholdvis stor gruppe, og hvergang nogen dør er det jo realistisk nok at de skal sørge så længe over det, men det bliver virkeligt trættende synes jeg. Og da pigen så forsvinder, fordi hun ikke bare fucking kunne gøre hvad han sagde, eskalerer det hele.. Jeg HADER at de skulle bruge SÅ FUCKING lang tid på at lede efter den ligegyldige pige, når det så viser sig at hun bare har været inde i den lade. Jeg blev da overrasket, men hold kæft hvor kunne jeg godt have været det foruden!

Generelt synes jeg der er nogle underlige handlinger engang i mellem. Jeg kan godt følge at vi bliver sat overfor en masse dilemmaer hvor det enten handler om at være koldblodig eller om at være human. Men fx der hvor Carl (sønnen) bliver skudt. Totalt urealistisk, og det er udelukkende af den grund at de ender på den der gård. Utroligt opfindsomt - nej. Og hvor er det dog irriterende - for jeg kan ikke lide læge-serier, så igen skulle der bruges en masse tid på det. Desuden er det også typisk at hun lige er blevet gravid, for igen kommer det bare til at sænke tempoet i deres rejse. Det VAR hvert fald en rejse, nu handler det hele bare om intriger og personlige forhold. Jeg ville nærmest ønske det bare var Rick, konen, Glenn, Andrea, Daryl og T-Dog der sammen løste de problemer der end måtte opstå.

Jeg er lige kommet dertil hvor Shane bliver slået ihjel af Rick og Carl, og håber VIRKELIG at der kommer mere ACTION! Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #807: 31 Mar 2013, 18:29 »

Er der en der kan anbefale eller ikke anbefale serien LOST.. Jeg syntes der er et eller andet ved handlingen (har kun læst om den, ikke set) der lyder meget spændende?? Smiley
Logged


MichaelPaw
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #808: 31 Mar 2013, 18:46 »

Er der en der kan anbefale eller ikke anbefale serien LOST.. Jeg syntes der er et eller andet ved handlingen (har kun læst om den, ikke set) der lyder meget spændende?? Smiley
Har set første sæson, super fed  Thumbs Up Anden sæson var ikke så god igen så har aldrig set LOST færdig...
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #809: 31 Mar 2013, 18:47 »

Er der en der kan anbefale eller ikke anbefale serien LOST.. Jeg syntes der er et eller andet ved handlingen (har kun læst om den, ikke set) der lyder meget spændende?? Smiley

Hvis du kan li' en serie der bare besvarer spørgsmål med nye spørgsmål og aldrig giver et endegyldigt svar, så er det en serie for dig Smiley
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010