home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1075 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224591 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #570: 22 Nov 2011, 22:47 »

Jeg købte det på amazon.co.uk for et stykke tid siden, men den kan vist ikke købes derinde mere. Det er dog et stykke tid siden, jeg købte den.

OK. Kiggede nemlig også på alle de forskellige internet-sider, jeg kender der handler DVD'er.

Har prøvet at se det lovligt på nettet, men kvaliteten i afsnit 4/5 gjorde, at jeg droppede det.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #571: 22 Nov 2011, 22:51 »

Lige startet på 2. sæson af Psych. Fin serie.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #572: 22 Nov 2011, 23:03 »

OK. Kiggede nemlig også på alle de forskellige internet-sider, jeg kender der handler DVD'er.

Har prøvet at se det lovligt på nettet, men kvaliteten i afsnit 4/5 gjorde, at jeg droppede det.

http://www.amazon.com/Freaks-Geeks-Complete-Linda-Cardellini/dp/B0001EQHXO ?
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #573: 22 Nov 2011, 23:11 »


Mange tak Smiley Godt nok også et stykke tid siden jeg har kigget efter den, men nu ryger den da helt sikkert på ønskesedlen til jul Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #574: 22 Nov 2011, 23:14 »

Mange tak Smiley Godt nok også et stykke tid siden jeg har kigget efter den, men nu ryger den da helt sikkert på ønskesedlen til jul Smiley

God idé, det er også en herlig serie  Smiley
Logged


Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #575: 23 Nov 2011, 10:10 »

Terra Nova, Person of Interest og The Secret Circle Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #576: 20 Apr 2012, 19:40 »

The Big Bang Theory: Sæson 1
Jeg har set nogle afsnit hist og pist på Kanal5 og her forleden besluttede jeg mig for at se serien fra begyndelsen af. Jeg har nu set hele 1 sæson og hold kæft hvor har jeg aldrig set noget så sjovt før. Det er jo genialt fundet på at tage 4 vidt forskellige nørder og placerer en lækker tøs overfor! Før denne serie var min favorit komedie serie venner. Hvis vi siger venner er sjovt, så er det her 3 gange så sjovt. Jeg griner personligt nok mindst hvert 4-5 minut i i hvert afsnit. Jeg har lige taget huld på 2 sæson og jeg er ikke i tvivl om det ikke bliver kedeligt. 4 nørder krydret med en lækker dame bliver simpelthen ikke kedeligt! Hvis i ikke har set den, se den!

10/10
- det sjoveste jeg har set.

The Big Bang Theory: Sæson 2
Igen er der ingen tvivl om dette er den fedeste TV serie nogensinde! Jeg glæder mig allerede til at gå i gang med sæson 3 senere i aften eller i morgen! Det er en konge serie!

10/10
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #577: 20 Apr 2012, 20:11 »

The Big Bang Theory: Sæson 2
Igen er der ingen tvivl om dette er den fedeste TV serie nogensinde! Jeg glæder mig allerede til at gå i gang med sæson 3 senere i aften eller i morgen! Det er en konge serie!

10/10
Har du købt DVD boxene? Hvor ser du dem ellers henne? Smiley
Logged

Hala Madrid!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #578: 20 Apr 2012, 20:12 »

The Big Bang Theory: Sæson 2
Igen er der ingen tvivl om dette er den fedeste TV serie nogensinde! Jeg glæder mig allerede til at gå i gang med sæson 3 senere i aften eller i morgen! Det er en konge serie!

10/10

Har du købt DVD boxene? Hvor ser du dem ellers henne? Smiley

Lige mine ord.. Opstemt Ser du dem gratis?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Lavezzi
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #579: 20 Apr 2012, 20:14 »

Mon ikke han ser dem på nettet. Jeg kunne forestille mig at jøden i TheX er stor nok til han ikke gider betale. Forstår dog ikke, at man gider se serier online.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #580: 20 Apr 2012, 20:15 »

Jeg ser dem skam heller ikke online.
Jeg henter dem ned på min computer fra internettet på nogle hjemmesider, hvor en bruger har lagt dem ud.
Jeg er ved at hente 3 sæson lige nu, men mit lorte net er lort og derfor tager det nok resten af natten!
Men ligemeget! Jeg kan vente!

Og Kyle har ret. Jeg betaler kun for ting det er nødvendigt at betale for. Alt andet er overflødige udgifter.
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #581: 20 Apr 2012, 20:16 »

Jeg ser dem skam heller ikke online.
Jeg henter dem ned på min computer fra internettet på nogle hjemmesider, hvor en bruger har lagt dem ud.
Jeg er ved at hente 3 sæson lige nu, men mit lorte net er lort og derfor tager det nok resten af natten!
Men ligemeget! Jeg kan vente!

Og Kyle har ret. Jeg betaler kun for ting det er nødvendigt at betale for. Alt andet er overflødige udgifter.

Du ser dem stadig på din computer? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #582: 20 Apr 2012, 20:17 »

Du ser dem stadig på din computer? Opstemt

Korrekt.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #583: 20 Apr 2012, 20:27 »

TBBT er virkelig genialt.. Jeg hentede også de første 4 sæsoner lovligt, og følger nu med i sæson 5 så snart de bliver udgivet i USA Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #584: 20 Apr 2012, 20:27 »

"Dexter" er stadig en fantastisk serie... Så lige første episode fra sæson 5 igår, og det er jo kun blevet bedre af at Julia Stiles er kommet med Wink
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010