home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Råd til landsholdet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Råd til landsholdet  (Læst 1270 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Råd til landsholdet
« : 15 Apr 2013, 15:30 »

Jeg kunne godt tænke mig råd til landsholdet. Jeg forventer ikke at vinde VM i 2014 eller noget, bare en taktik der vil give respektable resultater  Smiley 

Hvad skal jeg gå op i? Kontra angreb, offensiv, defensiv, og hvilke formationer skal jeg bruge?


- På forhånd tak.

PS. Det er det danske landshold vi er i Wink
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Råd til landsholdet
« Svar #1: 22 Apr 2013, 20:52 »

Alt andet en Morten Olsens taktik, vil sikkert virke.......
« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 14:13 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Råd til landsholdet
« Svar #2: 24 Apr 2013, 12:45 »

Find en taktik der gør brug af det de bedste danske spillere er gode til. Altså en taktik hvor Christian eriksen ligger som AMC og er boldfordelende, hvor vi kan bruge vores teknisk dygtige kanter og fokuser på standard sitiuationer. Brug her Agger og Kjær til at lave nogle "nemme" mål.
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Råd til landsholdet
« Svar #3: 25 Apr 2013, 09:34 »

Tak romeo. Vi fik også en dejlig udarjgort over italien, men mit forsvar dur ikke. hvordan skal man bruge, juelsgård, ager, kjær og jackobsen?
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Råd til landsholdet
« Svar #4: 31 Maj 2013, 11:33 »

agger ville være god boldspillende, han er godt med i offensiven, evt brug kjær som stopper?
mht. dine backs ville det være rart at vide hvilken formation du spiller med.
Kunne forstille mig du er ude i noget 4-3-1-2 eller 4-2-3-1? Hvis det er tilfældet ville jeg bruge fullback support.
BTW: hvis din defensiv halter, så skal du nok ikke sætte agger som boldvindene, var bare hvad der formentligt ville passe ham godt.
Det du bør gøre er at gå ind og kigge på HVAD der går galt, står de for højt? for dybt? presser de ikke modstanderne nok? Er det måske en boldvindene midtbane du har brug for, måske endda en ankermand?
Du kan evt. hvis du spiller med 3 midtbaner sætte zimling el. op, og i spiller instruktioner få ham til ALTID at blive tilbage.

Hvis jeg var dig, tror jeg faktisk jeg ville spille en 4-1-2-2-1 med Cornelius eller Makienok som kompletangriber(support) med bolde til hovedet.
Det er den formation jeg spiller med brøndby, hvis du så bruger Tobias mikkelsen og Nikolaj Jørgensen på kanterne, som er sat til Wing(support), 1 fremskudt angriber(support), 1 dybdeliggende(support) - den defensive som ankermand/dybdeliggende. (support)
og så en boldvindene, og en normal CB, og to fullback support.
Var formentligt den måde jeg ville spille på Smiley får helt lyst til at starte et spil Wink
EDIT: Der er snak om spil med højt pres, flydene og kontra i indstillinger, men højtpres, bredt spil, normalt tempo, og direkte spil.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2013, 11:34 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010