home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 303032 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: Computer tråden
« Svar #465: 07 Sep 2011, 18:40 »

En der kender en hjemmeside hvor man kan købe computere over måneder uden at skal til at betale meget i overpris?
Dustinhome.dk

Enged
Gæst

« Svar #466: 07 Sep 2011, 19:11 »

Hej kære freaks,
Har et stor problem med min bærbar, som jeg håber nogen kan hjælpe med at løse.
Jeg kan ikke skrive uden at holde t nede, men vis jeg trykker den venstre control ned, kan jeg skrive igen intil jeg trykker t,

Håber nogen kan hjælpe på forhånd mange tak

Har du haft spildt noget ned i tastaturet? Fordi det kunne godt lyde som om, at de lodder der sidder under tastaturet, er gået i stykker, og derfor en løs forbindelse eller noget i den dur. Jeg er ikke sikker, men det lyder bare som det kunne være problemet.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #467: 07 Sep 2011, 19:17 »

Dustinhome.dk

De tager sig da dyrt betalt for det.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #468: 07 Sep 2011, 19:17 »

En der kender en hjemmeside hvor man kan købe computere over måneder uden at skal til at betale meget i overpris?

Gå du en tur i banken det er langt det billigste.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #469: 07 Sep 2011, 20:11 »

De tager sig da dyrt betalt for det.
495,- også er det uden renter

Mp
Ynglingespiller

« Svar #470: 07 Sep 2011, 20:34 »

Har lidt kig på disse to (se links), kan det betale sig at betale de 1300 kr ekstra for en i7 cpu i stedet for i5, de ekstra ram, og 1gb flere ram til grafikkortet. ellers er resten ens?

Kan det betale sig at købe den til 5000 også sætte flere ram i bare? Spiller mest FM og vil gerne spille lidt hitman når det kommer, men ellers tegner jeg en del i Pro/engineer og solidworks så det skal den også kunne.

Den må gerne holde nogle år uden at skulle skiftes ud, den jeg har nu har holdt i 4 år Smiley

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=646451

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=638000

på forhånd tak for hjælpen Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #471: 07 Sep 2011, 20:40 »

Renten på et forbrugslån er som regel relativ lav - men det hjælper ikke noget hvis gebyrerne er høje.
Forlang altid at se de samlede udgifter over hele lånets løbetid - indimellem vil du se at den reelle rente så nærmer sig 20 %

Til sammenligning betaler jeg f.eks 6 % i rente på et billån hvor min bank ikke har pant i mine biler... så banken er ofte billigst.

Mange gange kan du forhandle dig til en lav rente på et bevilget overtræk - jeg betaler f.eks kun 7 % i rente hvor overtrækket så max må være på 2.000.000 kr .

så ned i banken og bed dem komme med et bedre tilbud end det du får hos forhandleren  Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #472: 07 Sep 2011, 20:42 »

Har lidt kig på disse to (se links), kan det betale sig at betale de 1300 kr ekstra for en i7 cpu i stedet for i5, de ekstra ram, og 1gb flere ram til grafikkortet. ellers er resten ens?

Kan det betale sig at købe den til 5000 også sætte flere ram i bare? Spiller mest FM og vil gerne spille lidt hitman når det kommer, men ellers tegner jeg en del i Pro/engineer og solidworks så det skal den også kunne.

Den må gerne holde nogle år uden at skulle skiftes ud, den jeg har nu har holdt i 4 år Smiley

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=646451

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=638000

på forhånd tak for hjælpen Smiley

Jeg ville gå efter denne - kun lidt mere men med meget bedre grafikkort og ikke mindst i full hd

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=635494

YNWA

Mp
Ynglingespiller

« Svar #473: 07 Sep 2011, 20:47 »

Jeg ville gå efter denne - kun lidt mere men med meget bedre grafikkort og ikke mindst i full hd

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=635494
Ja den er endnu bedre Smiley har bare et budget der hedder maks 6500, ellers skal jeg venter endnu længere tid Smiley 1 måned mere altså 2 fra nu af Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #474: 07 Sep 2011, 20:47 »

Ser det ikke udtil udfra når man vælger ind. Ryger omkring 1500 oven i på den vilkårlige pc til 8000 jeg valgte

DeBuur
Manager

« Svar #475: 07 Sep 2011, 21:14 »

Ja den er endnu bedre Smiley har bare et budget der hedder maks 6500, ellers skal jeg venter endnu længere tid Smiley 1 måned mere altså 2 fra nu af Smiley

tålmodigheden vil betale sig  Wink Jeg mener det er et af de bedste tilbud der pt er er - en suveræn maskine hvor skærm og grafik kort giver dig en suveræn oplevelse i spil og ved grafisk arbejde.

men de andre maskiner er nu også ok - har selv arbejdet med den billige - jeg kunne dog ikke leve med den relative laveopløsning på skærmen.

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #476: 07 Sep 2011, 21:16 »

Jeg er på linie med DeBuur man får hvad man betaler for og hellere spare lidt mere op og få noget godt, end noget ragelse man bliver ked af.

Mp
Ynglingespiller

« Svar #477: 07 Sep 2011, 21:17 »

tålmodigheden vil betale sig  Wink Jeg mener det er et af de bedste tilbud der pt er er - en suveræn maskine hvor skærm og grafik kort giver dig en suveræn oplevelse i spil og ved grafisk arbejde.

men de andre maskiner er nu også ok - har selv arbejdet med den billige - jeg kunne dog ikke leve med den relative laveopløsning på skærmen.

Den bærbar jeg har nu kan maks køre en 1280x800, så det gør ikke så meget. Men vil du mene det kan betale sig at betale for en i7 cpu i stedet for i5? Smiley selvom den anden godt nok også tiltaler mig meget, må se om tilbudet er der den 1. okt. når der kommer løn også se om der er er råd til den

N17
Manager

« Svar #478: 07 Sep 2011, 21:19 »

Køb den på afbetaling i Elgiganten, mener de har det nu... De har rentefri betaling, hvor det heller ikke koster noget i oprettelse. Så det skulle bare være den oprindelige pris uden noget - og ja har undersøgt det, men gør det selv Smiley

Og jo det er billigere end banken, i hvert fald da jeg undersøgte det Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DeBuur
Manager

« Svar #479: 07 Sep 2011, 21:35 »

Den bærbar jeg har nu kan maks køre en 1280x800, så det gør ikke så meget. Men vil du mene det kan betale sig at betale for en i7 cpu i stedet for i5? Smiley selvom den anden godt nok også tiltaler mig meget, må se om tilbudet er der den 1. okt. når der kommer løn også se om der er er råd til den

Flere af Intels I5 præsterer tæt på det samme som deres I7 kan ikke lige huske hvordan det er med denne I5..tjek i diverse benchmarktest f.eks her

http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

bærbare bliver sjælden dyrere..med undtagelse af december måned - det gfx kort der er i dine eksempler er faktisk helt godt og kan du lve med skærmen så er det et godt bud på en fin bærbar.

YNWA

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010