home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 303195 gange)
Thore
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #345: 12 Mar 2011, 14:05 »

Her er et udemærket alternativ til maskinen fra Topdata.

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10458

Jeg har selv haft kigget på lige netop den der, hvordan vil du vurdere den sammenlignet med:
http://www.fcomputer.dk/Computer/Foeniks_AMD_MediO_Gamer_III

Fordelen ved fcomputer, er at deres fysiske butik kun er 20 min kørsel fra min bopæl, så vil jo spare fragten, og det er jo altid dejligt  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #346: 12 Mar 2011, 14:08 »

Hvor kan man se hvad den koster på den side du har linket til?  crazy

Nederst på siden. Der er nogle valgmuligheder hvor man vælger styresystem og eventuelt tilbehør til computeren. Med Windows 7 Home Premium vil den koste 9500,- men så får du til gengæld også en vild bærbar Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DeBuur
Manager

« Svar #347: 13 Mar 2011, 11:13 »

Jeg har selv haft kigget på lige netop den der, hvordan vil du vurdere den sammenlignet med:
http://www.fcomputer.dk/Computer/Foeniks_AMD_MediO_Gamer_III

Fordelen ved fcomputer, er at deres fysiske butik kun er 20 min kørsel fra min bopæl, så vil jo spare fragten, og det er jo altid dejligt  Smiley

Hos Føniks får du en maskine med et hurtigere grafik kort... se sammenligning her http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Hos Føniks får du en pc med en AMD cpu modsat en Intel.... jeg har selv en AMD Phenom II quad core 965...den kører stabilt men skal køles grundigt...derfor har jeg købt et gamer kabinet med en kraftig blæser idet min pc er tændt mange timer...den er ikke lydløs... men da jeg er halv døv så generer det mig ikke.

Se sammenligning på cpu er: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

Som du kan se så hører AMD Phenom II quad core 955 ikke til de nyeste og hurtigste men omvendt det gør intel I5 760 heller ikke men den er dog stærkere end AMD modellen...tror dog ikke det er noget du kan mærke.

Prisforskellen på de to modeller er ca 650 kr. idet I5 er dyrest.

Her er et alternativ til den pc du selv linket til hos Føniks.. bare med en lidt hurtigere cpu dobbelt op på ram samme gfx kort noget billigere kabinet men med en markant bedre cpu køler... så er der sparret på strømforsyningen... det burde være nok med 750 w..men spørg i butikken.

http://www.fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=100828

YNWA

Thore
Manager

« Svar #348: 13 Mar 2011, 14:09 »

Jeg vil da lige starte med at sige tak for info og hjælpen  Thumbs Up
Det er lidt en jungle og rode rundt i  Smiley

Men den sidste du linker til er lige udenfor min prisklasse. Jeg har dog selv 4 GB ram herhjemme, som jeg kan smide i, så behøves ikke en computer der allerede har 8GB.
Den du linker til fra topdata, er der plads på det bundkort til ekstra ram, eller skal man så vælge et af de andre bundkort?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DeBuur
Manager

« Svar #349: 13 Mar 2011, 16:12 »

Jeg vil da lige starte med at sige tak for info og hjælpen  Thumbs Up
Det er lidt en jungle og rode rundt i  Smiley

Men den sidste du linker til er lige udenfor min prisklasse. Jeg har dog selv 4 GB ram herhjemme, som jeg kan smide i, så behøves ikke en computer der allerede har 8GB.
Den du linker til fra topdata, er der plads på det bundkort til ekstra ram, eller skal man så vælge et af de andre bundkort?

http://fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=100848 denne er nu konfigureret til 4 gb så er den billigere end den du har vist fra Phoenix

Billigere alternativ med et lidt ringere gfx kort.. men absolut i den gode ende 1 tb hd

http://fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=100851

Tilbud fra Topdata http://topdata.dk/product.asp?product=7417 her får du meget for under 5200 kr... jeg ville dog opgradere den med en bedre cpu køler og Tjek hos Sune fra Topdata han er flink til at svare tilbage på mail... tjek dog lige om dine "gamle" ram blokke kan bruges ellers må du spendere de 675 kr 4 gb koster ekstra hos Topdata.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #350: 13 Mar 2011, 16:24 »

Hej Thore

Hvis du have et billig alternativ fra Føniks så har jeg prøvet at konfigurere denne Intel I5 som så ender på 6561 kr

http://fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=100854

Igen skal du sikre dig at dine gamle ram kan bruges eller om du skal have nogle nye.. den køler jeg har foreslået har jeg selv prøvet i 2 år og det virker.

Held og lykke med købet

YNWA

Thore
Manager

« Svar #351: 13 Mar 2011, 20:09 »

Jeg takker for hjælpen  Thumbs Up

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #352: 19 Mar 2011, 18:53 »

Jeg står med et rimeligt stor problem.

Når jeg eksempelvis spiller Just Cause 2 Demoen fra Steam går skærm helt i sort. Selve computeren er stadig tændt men min skærm går i sort og der står "Entering Power Save Mode." Hvad skal jeg gøre? Jeg har virkelig ingen anelse om hvad jeg skal gøre...

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #353: 25 Mar 2011, 14:32 »

nogen der har købt inde på siden www.g2play.net? Det er billigt og mange siger at det ikke er en snyde side Opstemt

oi oi pippo segna per noi

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #354: 25 Mar 2011, 19:48 »

Hej, jeg har hermed fået et problem med min Acer 5943G, som lige pludselig ikke gider starte, den tager mig til skærmen, hvor jeg skal vælge, om jeg vil:
Reperere Computeren (anbefales)
eller
Starte den normalt

Ved reperation sker det, at den tager mig til en sort skærm og bliver der og fryser fast.
Hvis jeg starter den normalt tager den mig til "Starter Windows" og fryser derefter fast.

Nogen der ved, hvad jeg kan gøre for at undgå dette og min computer kan starte op, normalt?

Naah.

Drillo
Gæst

« Svar #355: 25 Mar 2011, 21:57 »

geninstaller windows ? 

Enzo
Manager

« Svar #356: 28 Mar 2011, 20:01 »

Er havnet i en krise, hvor jeg ikke kan spille FM frem til Maj, og først der kan jeg få købt mig en ny computer. Men problemet er at jeg ikke ved om det skal være en bærbar eller stationær, og at jeg ikke ved hvilken computer det skulle være. Budgetet er mellem 2.500 kr, og 4.500 kr.
Hjælp Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #357: 28 Mar 2011, 20:27 »

Det er vel også i denne tråd, man kan hælde vand ud af ørerne, og brokke sig over et kæmpe fejlkøb.

I dag har min computer præsteret, uprovokeret, at gå ud 2 gange. Først gang hev jeg lige ledningen ud (det skal siges det er en bærbar), og så gik den bare ud, men jeg kunne tænde den da jeg satte ledningen i igen. Anden gang sad den i ledningen, og den havde sådan set også fået luft nok, og så gik den bare ud. Jeg kunne ikke tænde den i 4 timer ca. og var efterhånden blevet ret nervøs for mit skolearbejde. Men efter utallige forsøg på at tænde den, og lidt vold, så kunne den igen. Nej hvor har jeg mange problemer med den!!!

If you can't join them, beat them.

Drillo
Gæst

« Svar #358: 28 Mar 2011, 20:37 »

Det kunne godt lyde som om at din bærbar ikke bliver kølet nok af.
Havde selv sammen problem med min gamle bærbar, og det var fordi at den blæser der sad i den holdte op med at virke rigtigt.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #359: 29 Mar 2011, 10:57 »

Det er vel også i denne tråd, man kan hælde vand ud af ørerne, og brokke sig over et kæmpe fejlkøb.

I dag har min computer præsteret, uprovokeret, at gå ud 2 gange. Først gang hev jeg lige ledningen ud (det skal siges det er en bærbar), og så gik den bare ud, men jeg kunne tænde den da jeg satte ledningen i igen. Anden gang sad den i ledningen, og den havde sådan set også fået luft nok, og så gik den bare ud. Jeg kunne ikke tænde den i 4 timer ca. og var efterhånden blevet ret nervøs for mit skolearbejde. Men efter utallige forsøg på at tænde den, og lidt vold, så kunne den igen. Nej hvor har jeg mange problemer med den!!!

Den formåede at gøre det endnu engang efter jeg postede min vrede, og den bliver inleveret til reparation i dag.

If you can't join them, beat them.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010