home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 303204 gange)
AndersOlsen
Lilleputspiller
*

Sv: Computer tråden
« Svar #300: 14 Jan 2011, 15:33 »

Så bør du spare dem op istedet for at købe noget tvivlsomt nu og her.
Det er jo blot en skolecomputer jeg ønsker og ikke en gamer computer. Kan sådanne pc'er ikke erhverves for under 2600 kr ?

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #301: 17 Jan 2011, 18:45 »

Hej Freaks.

Jeg skal bruge noget hjælp til en ny bærbar, da min gamle dell er ved at stå af.
Jeg har nogle kriterier jeg gerne ser opfyldt.

- Højst 5000 kr.
- Batteri tid på mindst 6 timer.
- God holdbarhed(magter ikke en computer der skal til reperation hver måned)
- Skal kunne køre FM til perfektion Peace
- En effektiv og hurtig computer med rimelig kapacitet(min. 340 gb)

Håber i kan være mig hjælpsomme. Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 29 Jan 2011, 14:16 »

Har fået bestilt fullrate net i dag, og skulle have haft 2071 forbindelse men de kunne kun måle 10/1.

Er 10/1 rigeligt til at spille online og se videoer osv.?
Også til brug af PS3 online?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #303: 29 Jan 2011, 15:03 »

Nogen der har et par gode råd til hvordan man kan forhindre ens computer i at blive usansynligt varm. Min HP bærbare har her på det sidste været uudholdelig at være i nærheden af, pga. varme. Er der noget man kan gøre?

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Thore
Manager

« Svar #304: 29 Jan 2011, 15:25 »

Har fået bestilt fullrate net i dag, og skulle have haft 2071 forbindelse men de kunne kun måle 10/1.

Er 10/1 rigeligt til at spille online og se videoer osv.?
Også til brug af PS3 online?

Helt bestemt. Hvis det kun er dig der bruger linjen til krævende ting som download og spil online, så er der ingen problemer  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #305: 29 Jan 2011, 15:40 »

Nogen der har et par gode råd til hvordan man kan forhindre ens computer i at blive usansynligt varm. Min HP bærbare har her på det sidste været uudholdelig at være i nærheden af, pga. varme. Er der noget man kan gøre?
Til at starte med, kan du gøre din blæser rent. Det kan du gøre ved at skille computeren ad, og puste med luft, det må ikke være direkte fra en kompressor, så køb en dåse som denne: http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=75115&type=0
og/ellers kan du købe en Notebook køler fx denne: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=488206

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #306: 01 Feb 2011, 08:22 »

Hey guys!
Jeg skal ud at have en ny computer i slutningen af denne uge, men jeg ved ikke hvilken computer det skal være.
Kravet er at jeg skal kunne spille FM på den uden den skal være pisse langsom hver gang jeg spiller, og der må godt være en masse plads på den + at den skal være forholdsvis hurtig på nettet.
Har i nogle bud på hvilken computer det kan være? Smiley

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #307: 01 Feb 2011, 21:47 »

Jeg er så skide heldig at min HP Envy m.m er blevet stjålet her til aften. Nogle der ved om der sidder et sporingsapperat i disse? Og hvad med Sony Vaio og Macbooks? Sproingsenhed som standart i nogle af disse?

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #308: 02 Feb 2011, 18:46 »

Hey guys, min router er dårlig, den skal hele tiden nulstilles og rækkevidden er blevet dårlig. Vil gerne have en ny der kan give net i HELE huset og som har en stabil og hurtig forbindelse. Og så vil jeg rigtig gerne have min PS3 sluttet til nettet, for den vil ikke tilslutte nettet... Skuffet Så hvad skal man købe? Skal jeg bare gå ind i TDC og hører dem ad? Smiley

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #309: 16 Feb 2011, 21:09 »

Hey Freaks,

Jeg har en gammel stationær computer, som jeg skal have smidt ud. Da der ligger en del personfølsomme data på den, vil jeg gerne have harddisken formateret, inden jeg smider den på genbrugsstationen. Er der nogen, der kan komme med en hurtig guide til, hvordan man laver sådan en formatering uden en windows cd?? Styresystemet er Windows XP sp 2.

DeBuur
Manager

« Svar #310: 16 Feb 2011, 21:20 »

Hey Freaks,

Jeg har en gammel stationær computer, som jeg skal have smidt ud. Da der ligger en del personfølsomme data på den, vil jeg gerne have harddisken formateret, inden jeg smider den på genbrugsstationen. Er der nogen, der kan komme med en hurtig guide til, hvordan man laver sådan en formatering uden en windows cd?? Styresystemet er Windows XP sp 2.

Der findes gratisk programmer som kan slette disken..men kan ikke huske hvad de hedder..søg evt. på nettet.
Jeg formaterer selv via xp cd og så får HD sgu lige et par 7 tommer søm også smider jeg aldrig HD ud samtidig med resten af min gamle pc.... paranoid..tja måske

http://www.it-artikler.dk/2009/05/11/slet-formatere-harddisk-totalt/

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=13&tid=541401
« Seneste Redigering: 16 Feb 2011, 21:25 af DeBuur » Logged

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #311: 16 Feb 2011, 21:26 »

Her er måske lidt mere hjælp til at formatere din hd

http://forum.edbpriser.dk/forums/t/109199.aspx

YNWA

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #312: 16 Feb 2011, 21:36 »

Her er måske lidt mere hjælp til at formatere din hd

http://forum.edbpriser.dk/forums/t/109199.aspx

Tak for hjælpen DeBuur.. Nu har jeg lidt at gå i krig med Smiley

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #313: 26 Feb 2011, 22:35 »

Nu er den så begyndt bare at slukke, uden varsel. Er det noget der kan have med overophedning at gøre?

btw. hvordan virker en notebook køler, skal den sidde under notebooken eller hvad?
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 22:37 af mgk-99 » Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Gungner
Gæst

« Svar #314: 26 Feb 2011, 22:37 »

Nu er den så begyndt bare at slukke, uden varsel. Er det noget der kan have med overophedning at gøre?

Havde selv det problem for et halvt års tid siden... Det viste at det var mine RAM der var brændt sammen. Fik dem skiftet og det løste problemet. Det kan ikke skade at få tjekket dine RAM Smiley

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010