home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 281521 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Computer tråden
« : 08 Jun 2010, 12:40 »

Grundet det triste servernedbrud som har medført sletning af forhenværende indlæg, opretter jeg hermed en ny computertråd ligesom den var sidst vi så den.

Kom igang! Smiley
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1: 08 Jun 2010, 13:06 »

Så kan jeg starte med at ligge ud. Overvejer at skifte mit valg af webbrowser, men hvad bør jeg vælge og har det overhovedet en fordel i det hele taget?

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #2: 08 Jun 2010, 13:08 »

Hvilken browser har du nu? Men jeg ville anbefale dig at bruge Firefox Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #3: 08 Jun 2010, 13:10 »

Jeg har også lige et spørgsmål. Gemmer en computer automatisk billeder, som er på de hjemmesider man besøger, eller er det noget man kan sætte den til at gøre?.. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #4: 08 Jun 2010, 13:10 »

Hvilken har du nu?

Men jeg kan da starte med at fortælle at jeg tidligere har haft samme spørgsmål. Dengang havde jeg Internet Explorer og jeg fandt ud af at IE bruger flere ressourcer end Google Chrome, Firefox, Safari og Opera etc. Jeg valgte derfor at gå over til Google Chrome efter at have prøvet Firefox et stykke tid. Jeg mener at Chrome og Firefox er de to hurtigste browsere på markedet og der er også anderledes downloadmetoder end på IE. På IE kan du jo enten vælge ''Kør'' eller Gem'', mens du på Chrome får din egen Downloadfolder i Dokumenter hvor setupsne ligger og gemmer sig. Firefox har nogenlunde samme downloadmetode - bare ikke med Downloadmappen i Dokumenter.

Så mit personlige valg ville være Google Chrome eftersom jeg selv bruger den og har ikke haft problemer overhovedet! Enten den eller Mozilla Firefox.
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #5: 08 Jun 2010, 13:15 »

Hvilken har du nu?

Men jeg kan da starte med at fortælle at jeg tidligere har haft samme spørgsmål. Dengang havde jeg Internet Explorer og jeg fandt ud af at IE bruger flere ressourcer end Google Chrome, Firefox, Safari og Opera etc. Jeg valgte derfor at gå over til Google Chrome efter at have prøvet Firefox et stykke tid. Jeg mener at Chrome og Firefox er de to hurtigste browsere på markedet og der er også anderledes downloadmetoder end på IE. På IE kan du jo enten vælge ''Kør'' eller Gem'', mens du på Chrome får din egen Downloadfolder i Dokumenter hvor setupsne ligger og gemmer sig. Firefox har nogenlunde samme downloadmetode - bare ikke med Downloadmappen i Dokumenter.

Så mit personlige valg ville være Google Chrome eftersom jeg selv bruger den og har ikke haft problemer overhovedet! Enten den eller Mozilla Firefox.
Jeg kører IE i øjeblikket og har altid gjort det. Er der større sikkerhedsmæssige grunde til Chrome og Firefox? Mener at have hørt noget om at IE skulle være den dårligste rent sikkerhedsæssigt men kan tage fejl, og det er absolut en af grundene til jeg overvejer at skifte. Et andet er at hvis de 2 andre som du nævner er hurtigere, så gør det jo bare endnu mere oplagt at skifte.  Smiley
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #6: 08 Jun 2010, 13:34 »

Hej alle
Da jeg ikke selv har særlig meget forstand på computer ville jeg høre om det er muligt at forbedre ens CPU Speed?
Jeg er åben for både gratis og ikke gratis ideer.

På forhånd tak for hjælpen
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #7: 08 Jun 2010, 13:44 »

Giver Chrome et forsøg et lille måneds tid. Man kan vel godt beholde IE ved siden af ikke?
Og er det muligt at få Chrome på dansk?
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #8: 08 Jun 2010, 14:16 »

Prøver Chrome nu og det er virkelig fedt, kan især godt lide at man kan hente Temaer og nogen ret så fede adds. Har lige hentet Cooliris som gør det til en rent 3D oplevelse.  Thumbs Up

Hvordan er firefox, er det også med temaer etc.?
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #9: 08 Jun 2010, 14:20 »

Ja du kan godt bruge teamaer der. bruger personligt et Miami Dolphins team lige nu!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #10: 08 Jun 2010, 15:02 »

Giver Chrome et forsøg et lille måneds tid. Man kan vel godt beholde IE ved siden af ikke?
Og er det muligt at få Chrome på dansk?
Du kan sagtens beholde IE ved siden af også. Du skal bare vælge hvad for en browser du vil have som din standard Smiley.
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #11: 08 Jun 2010, 15:11 »

Du kan sagtens beholde IE ved siden af også. Du skal bare vælge hvad for en browser du vil have som din standard Smiley.
Ok. har valgt at beholde både Chrome og Firefox. Tak for hjælpen Thumbs Up
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #12: 08 Jun 2010, 20:00 »

Efter at have opdateret min Browser i dag så kunne det være fedt at gøre noget liret ud af ens Windows 7. Så tænkte på om folk skulle ligge inde med nogen sider mht. temaer?

Nævn gerne nogen fede addons henholdsvis til Google Chrome og Firefox hvis I har lyst. har indtil videre kun den Cooliris som tilgengæld er rigtig sej.  Cool
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #13: 08 Jun 2010, 20:07 »

Hej alle
Da jeg ikke selv har særlig meget forstand på computer ville jeg høre om det er muligt at forbedre ens CPU Speed?
Jeg er åben for både gratis og ikke gratis ideer.

På forhånd tak for hjælpen

Du kan sagtens overclocke din CPU..... meeeen det kræver at du sætter dig ind i hvad der betyder for netop din cpu især med hensyn til varme udvikling der findes masser af danske sites om emnet og der er flere muligheder for at overclocke.´forvent dog ikke mirakler en 5 r gammel cpu kommer ikke til at yde som en sprit ny super cpu.
Logged

YNWA

m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #14: 09 Jun 2010, 15:55 »

Så låner jeg også lige tråden til at få noget IT-support  Wink

Jeg står og mangler en stationær computer, men har ikke selv den store forstand på de-dersens-dimser, så jeg ville høre om folk havde bud på gode stationære til en god pris.

◦ Den skal have Windows 7
◦ Den skal være hurtig!
◦ Den skal have udemærket grafik (minimum god nok til eks. Pro Cycling Manager)
◦ Den skal være driftsikker
◦ Prisen spiller ikke den store rolle, men helst ikke meget mere end 8.000,-

Håber folk kan komme med nogle gode forslag, og evt. gode argumenter for og imod  Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010