home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 891 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 301617 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #1515: 16 Dec 2013, 23:08 »

Tak for hjælpen  Thumbs Up Tror jeg er ved at have en ide om, hvad jeg skal have bestilt. Vil lige sove lidt på, om væskekøling er noget for mig. Der kan jo ikke være nogen tvivl om, at væske kan lede mere varme end luft. Men der er et eller andet i mig, der stritter imod, ved tanken om, at lukke væske ind i en computer  Smiley

køling er blevet lidt en religion for mange, men hvis du ikke udfordrer din cpu med overclocking så burde en god kvalitets køler være nok - min klarer i øvrigt fint 4500 mhz har dog også monteret 4 kabinetkølere og en styringsenhed så jeg selv styrer hvor meget flov der skal på... når der er mest effekt på så klager konen over træk 3 meter væk fra min pc Wink

YNWA

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #1516: 17 Dec 2013, 10:22 »

Hej drenge

Skal have en studiecomputer som også skal køre Fm skide hurtigt.. og så skal det være en macbook!

Nogen der har erfaringer med dette, og kan i i så fald sige mig om en MacBook Air ville være fint til dette?

Har dette: http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/MACAIRMD760DK/macbook-air-13-3-md760-core-i5-128gb-ssd-fri-fragt

Er det noget? Smiley
Hey drenge.. i gider ikke lige give mig en hjælpende hånd?  Cool Opstemt Djævel

DeBuur
Manager

« Svar #1517: 17 Dec 2013, 14:34 »

Hey drenge.. i gider ikke lige give mig en hjælpende hånd?  Cool Opstemt Djævel

Jeg kan desværre i hjælpe med de der apple produkter så her må du nok ud og hente hjælp på diverse hardware fora.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #1518: 06 Jan 2014, 23:33 »

Thumbs Up stor tak til mine skønne unger som har givet mig følgende:

http://www.komplett.dk/creative-sound-blaster-zx/770572#!tab:extra som spiller fantastisk og giver lyd til gaming som jeg aldrig før har oplevet - at der så også fulgte en enhed med til at syre hovedtelefonerne det var sgu en bonus af de store  Thumbs Up kan klart anbefales . hvis I skal ud og bygge ny pc så gå efter et MB med en af disse Creative Sound Blaster Z lydkort indbygget - de findes på markedet og koster ikke mere end 300 -400 kr ekstra.

Kan desuden fremhæve følgende hovedtelefoner:

http://www.komplett.dk/pioneer-se-mj751-hovedtelefon/760499 den billige

http://www.komplett.dk/beats-by-drdre-studio/493714 den noget dyre

http://www.komplett.dk/bose-quietcomfort-15/638844 den suveræne

Jeg har desværre kun selv de billige men min datter har modellen fra beats og jeg har haft Bose på lån i julen og hold kæft dem ønsker jeg mig godt nok.

Har desuden fået testet 3 sæt højtalere:

http://www.computercity.dk/product/13894237/-companion-2-multimedia-h-jttalere-serie-iii&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

http://www.computercity.dk/product/2301511/creative-gigaworks-t20-ii?ref=section

http://www.techspot.com/products/speakers/focal-jm-lab-focal-xs-book.82160/ (dem valgte jeg så selv og så fik pigerne de andre testede.

Må sige at jeg er overraskede over alle 3 sæt og hvia jeg skulle vælge mellem Bose og Creative modellen så ville jeg spare pengene og købe de billigere fra Creative.

Mit næste projekt går nu ud på at bygge en ny pc - her tror jeg det bliver baseret på en billig AMD FX 8350 http://www.komplett.dk/amd-fx-8350-black-edition/766047 og et MB fra Gigabyte igen - det gamle ryger så afsted til svigermor som klager over en langsom pc... så kan jeg også game fm når jeg er på weekend besøg der  Wink

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #1519: 07 Feb 2014, 11:59 »

Hey gutter

Jeg sidder med en computer jeg egentlig er okay tilfreds med. Har dog ødelagt min lader (135 W) og har fået en ny som kun er på 90 w. Dette gør computeren markant langsommere hvad angår grafik og lignende. En ny oplader (135 w) koster 750 kroner.

Mit spørgsmål er så, om en 170 W til ca 800 kroner vil gøre grafikken tilsvarende bedre og "hurtigere" i forhold til den normale 135 w, hvis jeg vælger at købe en 170 w??

DeBuur
Manager

« Svar #1520: 07 Feb 2014, 16:32 »

Hey gutter

Jeg sidder med en computer jeg egentlig er okay tilfreds med. Har dog ødelagt min lader (135 W) og har fået en ny som kun er på 90 w. Dette gør computeren markant langsommere hvad angår grafik og lignende. En ny oplader (135 w) koster 750 kroner.

Mit spørgsmål er så, om en 170 W til ca 800 kroner vil gøre grafikken tilsvarende bedre og "hurtigere" i forhold til den normale 135 w, hvis jeg vælger at købe en 170 w??

hmmm tvivler på at din lader har den store betydning - har du været inde i avanceret strømstyrring og tjekke - her kan du sætte indstillingerne således du får optimal strøm til krævende programmer og spil.

Hvis du har en forkert oplader kan den ødelægge dit batteri og den kan være med til at du få kortere batteri tid.

YNWA

22
Landsholdsspiller

« Svar #1521: 10 Feb 2014, 21:57 »

hej.
min pc er fucked helt op... den sagde pludselig 'memory cannot be read' genstartede ultra langsomt, og kan kun logge ind på en 'midlertidig bruger' hvor der næsten ikke er nogen programmer osv. det går også ekstremt langsomt, og næsten uanset hvad jeg gør siger den 'svarer ikke'.

Har prøvet at gendanne og nulstille på 3 forskellige måder, men hver gang kommer der fejlmelding og den siger at en eller anden komponent mangler...
det er en asus ultrabook og den er kun 8 måneder gammel... nogen forslag til hvad jeg kan gøre selv? - og dækker reklamationsretten? har aldrig tabt den eller pillet ved noget Skuffet

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #1522: 10 Feb 2014, 22:00 »

hej.
min pc er fucked helt op... den sagde pludselig 'memory cannot be read' genstartede ultra langsomt, og kan kun logge ind på en 'midlertidig bruger' hvor der næsten ikke er nogen programmer osv. det går også ekstremt langsomt, og næsten uanset hvad jeg gør siger den 'svarer ikke'.

Har prøvet at gendanne og nulstille på 3 forskellige måder, men hver gang kommer der fejlmelding og den siger at en eller anden komponent mangler...
det er en asus ultrabook og den er kun 8 måneder gammel... nogen forslag til hvad jeg kan gøre selv? - og dækker reklamationsretten? har aldrig tabt den eller pillet ved noget Skuffet
Nedern Græder prøv at søg lidt på google Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #1523: 10 Feb 2014, 22:04 »

Har jeg prøvet..? Wink har også spurgt på ekspert.dk men de fatter vidst heller ilke hvad der sker :p

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #1524: 10 Feb 2014, 22:08 »

Har jeg prøvet..? Wink har også spurgt på ekspert.dk men de fatter vidst heller ilke hvad der sker :p
Ret nedern så har jeg ingen ide om hvad du kan gøre dessværre Forlegen

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #1525: 10 Feb 2014, 22:15 »

22 et har du en forsikring ?

2. Er ikke sikker på reklamationen, men vil tro den gælder, men hvis bare de finder den mindste ting, vil de dog bare sige at du selv er ude om det. Men det er ihf. et forsøg værd.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

22
Landsholdsspiller

« Svar #1526: 10 Feb 2014, 23:15 »

Ser ud til at 6. gang er lykkes gang
den er i hvert fald nået op på de 60% uden fejlmelding nu, kan ikke tro hvad jeg sr Opstemt

men har ingen forsikring desværre... kunne være jeg skulle ringe ned til Fona og høre alligevel imorgen. til for hjælpen guys Smiley

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #1527: 10 Feb 2014, 23:18 »

Ser ud til at 6. gang er lykkes gang
den er i hvert fald nået op på de 60% uden fejlmelding nu, kan ikke tro hvad jeg sr Opstemt

men har ingen forsikring desværre... kunne være jeg skulle ringe ned til Fona og høre alligevel imorgen. til for hjælpen guys Smiley
håber det snart kommer til at virke Wink

DeBuur
Manager

« Svar #1528: 10 Feb 2014, 23:34 »

hej.

Det lyder som om at dine ram moduler kan være løse - kontakt Fona support imorgen og hør om du selv må tjekke det - find manualen og se hvor de er placeret og prøv at tjekke om de sidder korrekt - men husk spørg FOna først !

YNWA

22
Landsholdsspiller

« Svar #1529: 10 Feb 2014, 23:38 »

Vil jeg gøre - mange tak! Smiley

Har fået den op at køre nu - skal dog lige genstarte 8 gange af diverse årsager - men synes stadig den er lidt sløv i optrækket, især i forhold til at den lige er blevet fuldstændig geninstalleret... Kunne det være endnu et tegn på 'løse ram'? Shockeret

- tror det funger nogenlunde nu, vijo ;o

får jo helt absti efter FM.. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 10 Feb 2014, 23:40 af 22 » Logged

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010