home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 301874 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Computer tråden
« Svar #1350: 09 Aug 2013, 16:01 »

Hey yo.

Jeg har lånt en bærbar af en ven, her imens min anden er sendt ind for at blive lavet.

Jeg er dog voldsomt træt af, at jeg skal have kabel i for at komme på internettet.
Han har før haft den med herover uden problemer førhen på trådløs internet.
Men denne gang er det slet ikke muligt. Der står den har forbundet til internettet, men der nogle streger hen over forbindelsen nede i højre hjørne, så det virker sådan set ikke. Men det første jeg sætter kabel til, så virker det uden problem.

Hvad kan det skyldes? Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #1351: 09 Aug 2013, 21:09 »

Hvad skal det betyde? (Det må vel være fejlen?  Rullende Øjne )

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1352: 09 Aug 2013, 21:35 »

Har netop købt ny computer. En asus. Der er opstået et lille problem når jeg spiller FM.

Min touchpad virker ikke optimalt inde i FM. Altså jeg kan sagtens bevæge musen, men når jeg trykker på touchpadden sker der ikke rigtig noget. Og det er kun i FM det er et problem. Hvad kan jeg gøre? Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #1353: 11 Aug 2013, 15:30 »

Har netop købt ny computer. En asus. Der er opstået et lille problem når jeg spiller FM.

Min touchpad virker ikke optimalt inde i FM. Altså jeg kan sagtens bevæge musen, men når jeg trykker på touchpadden sker der ikke rigtig noget. Og det er kun i FM det er et problem. Hvad kan jeg gøre? Smiley

Jeg har samme problem på en acer, asus og en hp - jeg tror fejlen ligger i FM - men jeg har aldrig forsøgt at løse det idet jeg altid har en mus med.

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1354: 11 Aug 2013, 20:32 »

Oftest virker det ved at dobbeltklikke, det er dog utrolig frustrerende!

Ramlak
Lilleputspiller
*

« Svar #1355: 12 Aug 2013, 17:17 »

Oftest virker det ved at dobbeltklikke, det er dog utrolig frustrerende!

Oplevede det også på min gamle Asus. Tror det har noget at gøre med, hvordan java spiller sammen med producenters hardware. Håber denne bug bliver fikset i FM14.

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #1356: 17 Aug 2013, 23:28 »

Hej drenge

Min computer kan ikke holde til jeg spiller fm, og dette er resulteret i en flækket skærm.
Derfor skal jeg på market og finde en ny computer. Kravet er vel den skal kunne køre fm på et godt højt niveau. Word og internettet regner jeg med den kan køre på samme tid. Det skal lige siges jeg er helt tosset med at tasteruret har tal over til højre Smiley

Jeg er faldet over denne http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=790146. Er den pengene værd (man er vel en nærrig jyde) Hvis nogen kan klare noget bedre til under 5.000 kr, eller et par hundrede over lyder det godt. Men jo billigere jo bedre så længe den holder niveau

På forhånd tak Smiley   
« Seneste Redigering: 17 Aug 2013, 23:35 af ligemeget » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #1357: 18 Aug 2013, 00:08 »

Hej drenge

Min computer kan ikke holde til jeg spiller fm, og dette er resulteret i en flækket skærm.
Derfor skal jeg på market og finde en ny computer. Kravet er vel den skal kunne køre fm på et godt højt niveau. Word og internettet regner jeg med den kan køre på samme tid. Det skal lige siges jeg er helt tosset med at tasteruret har tal over til højre Smiley

Jeg er faldet over denne http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=790146. Er den pengene værd (man er vel en nærrig jyde) Hvis nogen kan klare noget bedre til under 5.000 kr, eller et par hundrede over lyder det godt. Men jo billigere jo bedre så længe den holder niveau

På forhånd tak Smiley   

tror ikke du får noget der er meget størkere til de penge jeg vil kalde det et godt køb Thumbs Up

YNWA

Risom
Manager

« Svar #1358: 18 Aug 2013, 00:16 »

+1 jeg har selv haft den (overladt den til min bror nu) og den er superb. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #1359: 20 Aug 2013, 21:19 »

Jeg takker for hjælpen drenge. Har nu forhørt mig lidt hos folk, og har fundet ud af valget står mellem den tidligere fremviste Asus og så denne Toshiba http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/computere-og-skaerme/toshiba-15%2c6%22-l855-162/p/100064029?point=2&event=32&facetString=brand:Toshiba.

Hvilken vil i vudere er bedst?
Nogen som har erfaring med Bilkas service?

Tak igen Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #1360: 20 Aug 2013, 22:12 »

Jeg takker for hjælpen drenge. Har nu forhørt mig lidt hos folk, og har fundet ud af valget står mellem den tidligere fremviste Asus og så denne Toshiba http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/computere-og-skaerme/toshiba-15%2c6%22-l855-162/p/100064029?point=2&event=32&facetString=brand:Toshiba.

Hvilken vil i vudere er bedst?
Nogen som har erfaring med Bilkas service?

Tak igen Smiley

Jeg ville vælge Asus fordi den har et gfx kort og rigelig med kræfter i Intel I5 cpuen

YNWA

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #1361: 20 Aug 2013, 22:27 »

Jeg ville vælge Asus fordi den har et gfx kort og rigelig med kræfter i Intel I5 cpuen

Et gfx kort er et grafik kort ikke? Smiley har ikke en skid forstand på det.

Hvor stor en forskel er der såpå de 2 forskellige grafikkort i computeren Smiley?

DeBuur
Manager

« Svar #1362: 21 Aug 2013, 08:37 »

Et gfx kort er et grafik kort ikke? Smiley har ikke en skid forstand på det.

Hvor stor en forskel er der såpå de 2 forskellige grafikkort i computeren Smiley?

I bærbare er der dedikerede grafikkort(gfx kort) med egne ram i asus modellen er det et NVIDIA GeForce GT 740M - 2 GB DDR3 SDRAM og det er et ok kort og alt rigeligt til FM.
At rammene er dedikerede betyder at der ikke bruges løs af de 8 gb ram(system ram) der skal bruges af programmerne til afvikling af FM og windows.

Intel HD 4000 er et såkaldt integreret gfx kort og vil typisk være fint til almindeligt brug men netop fordi det er integreret så bruger det op til 2 gb af dine sytem ram til at afvikle grafik.
Min oplevelse at Intel HD 4000 er at FM grafikken hakker lidt - men jeg sidder også med en Full HD skærm.

Der er ingen tvivl om at en Intel I7 er en suveræn cpu(Processor) men jeg ville alligevel tage modellen med I5 + gfx kort idet jeg mener det er et bedre kompromis.

hvis du går efter en mere mobil bærbar så tjek denne 14" medion

http://www.medion.com/dk/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+S4613+Ultrabook%E2%84%A2+%28MD+98311%29/30015495A1

YNWA

ligemeget
Juniorspiller
**

« Svar #1363: 21 Aug 2013, 11:24 »

I bærbare er der dedikerede grafikkort(gfx kort) med egne ram i asus modellen er det et NVIDIA GeForce GT 740M - 2 GB DDR3 SDRAM og det er et ok kort og alt rigeligt til FM.
At rammene er dedikerede betyder at der ikke bruges løs af de 8 gb ram(system ram) der skal bruges af programmerne til afvikling af FM og windows.

Intel HD 4000 er et såkaldt integreret gfx kort og vil typisk være fint til almindeligt brug men netop fordi det er integreret så bruger det op til 2 gb af dine sytem ram til at afvikle grafik.
Min oplevelse at Intel HD 4000 er at FM grafikken hakker lidt - men jeg sidder også med en Full HD skærm.

Der er ingen tvivl om at en Intel I7 er en suveræn cpu(Processor) men jeg ville alligevel tage modellen med I5 + gfx kort idet jeg mener det er et bedre kompromis.

hvis du går efter en mere mobil bærbar så tjek denne 14" medion

http://www.medion.com/dk/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+S4613+Ultrabook%E2%84%A2+%28MD+98311%29/30015495A1

Der hvor FM bruger mest løs på grafikken er vel under kampe med 3d?

Her skal det måske siges at jeg er utrolig oldschool og spiller i 2d, men det kan selvfølgelig ændre sig

werlauff
Lilleputspiller
*

« Svar #1364: 25 Aug 2013, 15:56 »

Hej Freaks,

Jeg skal have en ny computer - da den gamle Macbook, er blevet træt. Jeg overvejer at købe den nye MacBook Air 11,6 med 256 GB. Hvordan kører FM13 på denne - nogle erfaringer? Og nej en PC er ikke en mulighed :-)

På forhånd tak

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010