|
Angel3DG
|
|
Altså tænker i hvert fald sådan at den skal ku kører fm "super" godt men hvis den ku klare spil som wow og sådan noget ville det også være perfekt 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Hejsa  Jeg søger en stationær computer, som der er perfekt til at spille fm på. Er der nogen som ved om sådan en pc kan købes for max 4000kr? Der skal være indbygget trådløs internet modtager i. Håber at der er nogen som der kan hjælpe, på forhånd tak  http://www.medion.com/dk/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+P6635/30014914A1fin maskine - med masser af ram og rigelig med grafikkort - for ca 800 kr mere kan du få en kraftigere intel I5 cpu med i prisen
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Det skal bare være en stationær pc 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Altså tænker i hvert fald sådan at den skal ku kører fm "super" godt men hvis den ku klare spil som wow og sådan noget ville det også være perfekt  er 4000 fast bugdet? 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Den ser ganske god ud Vil dog alligevel høre om det kan gøres lidt billigere?  Er den for resten med trådløs internet modtager?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Aug 2013, 19:54 af fred91 »
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Den ser ganske god ud Vil dog alligevel høre om det kan gøres lidt billigere?  Er den for resten med trådløs internet modtager? ved ikke om der er trådløs sender i den, men det kan du ringe ind og spørge. Det kan godt gøres billigere, men vil sige det er en skam, da du skal ud og købe dele til den når de andre er forældet. Hvis du KUN skal spille fm så kan jeg godt finde en, men igen den bliver noget dårligere.
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
ved ikke om der er trådløs sender i den, men det kan du ringe ind og spørge. Det kan godt gøres billigere, men vil sige det er en skam, da du skal ud og købe dele til den når de andre er forældet. Hvis du KUN skal spille fm så kan jeg godt finde en, men igen den bliver noget dårligere.
Ja det kan jeg godt se. Men tager et kig på den og prøver at kontakte dem  Siger pænt tak fordi du gad at tage dig tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Tak for forslagene DeBuur  men du har ikke nogen modeller som er lidt billigere? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nikovic
|
|
Hey freaks. Efter som min bærbar computer trækker på sidste vers. Har jeg beslutning at jeg vil forkæle mig selv, her inden studiestart.
Det eneste jeg kræver er at:
Hurtig i både FM og når man surfer osv. (Præcis det modsatte af hvad jeg har nu). Skal havde et rimelig grafikkort, da jeg skal til at læse civilingeniør. Derudover må den gerne være let og lækker i designet.
Budget: 6500 og nedaf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Se det link jeg sendte på forrige side eller lign. Den er suveræn 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Tak for forslagene DeBuur  men du har ikke nogen modeller som er lidt billigere?  Hvis du kan leve med I3 cpu så har medion nogle til ca. 4000 kr. Meget billigere bliver det ikke. Men hvis du vælger modeller som dem fra shargme.. eller topdata - så får du god kvalitet hele vejen igennem - og ikke mindst maskiner hvor du ved 100% hvad der er i. Selv på det brugte marked finder du ikke meget til 4000 kr der er værd at overveje. Kan du selv samle din pc kan du måske spare 500 - 1000 kr. hos topdata kan du få en model hvor der er AMD FX4100 cpu - men den ville jeg personlig gå uden om.
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Ja det kan jeg godt se. Men tager et kig på den og prøver at kontakte dem  Siger pænt tak fordi du gad at tage dig tid  så lidt  ved godt du lagde en pris på 4000, og det burde også være nok hvis man bare skulle spille fm, men det vil da være lidt træls ikke at kunne trække nogle andre spil(som kræver lidt).
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
vil overveje en af dem fra sharkgaming eller topdata, Bliver nok den billigste Men siger mange tak for hjælpen Dennislauridsen og DeBuur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|