home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302189 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #1110: 10 Mar 2013, 00:28 »

Haha, ja.. kan også se at når jeg går ind på den søgemaskine hedder den funmoods eller sådan noget Tunge
Men jeg prøver lige. Og ellers må jeg gøre det utænkelige og gå over til Chrome Skuffet

Jeg droppede Firefox på grund af en række fejl og Chrome er klart mit første valg Thumbs Up

YNWA

Bang
Ynglingespiller

« Svar #1111: 10 Mar 2013, 17:18 »

Kan man køre ældre spil på Windows 7? Her tænker jeg på spil som Roller Coaster Tycoon, som kun er beregnet til XP og tidligere versioner af Windows.

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

DeBuur
Manager

« Svar #1112: 10 Mar 2013, 17:39 »

Kan man køre ældre spil på Windows 7? Her tænker jeg på spil som Roller Coaster Tycoon, som kun er beregnet til XP og tidligere versioner af Windows.

Ja du kan køre dem som xp kompatibel men det er ikke alle spil det fungerer lige godt med - du skulle kunne finde en guide på google

YNWA

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #1113: 10 Mar 2013, 19:35 »

nogle der kender et program som kan vise hvor godt mit grafikkort er??? min pc er nemlig meget langsom til fm13 lige nu....
« Seneste Redigering: 10 Mar 2013, 19:53 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

DeBuur
Manager

« Svar #1114: 10 Mar 2013, 21:06 »

nogle der kender et program som kan vise hvor godt mit grafikkort er??? min pc er nemlig meget langsom til fm13 lige nu....

Hvilket gfx kort har du og hvilken cpu har du ?

YNWA

Pearl
Lilleputspiller
*

« Svar #1115: 18 Mar 2013, 09:37 »

Hejsa folkens. Mit gratis Mcafee antivirus produkt er ved at udløbe, og har ikke lyst til at bruge penge på det, når jeg at man kan få lige så gode antivirus programmer andre steder. Så er der nogle der har nogle de kan anbefale, og eventuelt fungere lidt på samme måde som mcafee ? på forhånd tak :-)

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #1116: 18 Mar 2013, 12:01 »

Hejsa folkens. Mit gratis Mcafee antivirus produkt er ved at udløbe, og har ikke lyst til at bruge penge på det, når jeg at man kan få lige så gode antivirus programmer andre steder. Så er der nogle der har nogle de kan anbefale, og eventuelt fungere lidt på samme måde som mcafee ? på forhånd tak :-)

Prøv og kig på noget der hedder mallware bytes, det er det bedste jeg har haft. det er ikke et program der bare starter af sig selv, men du skal selv ind og sætte det igang, men hvis du så evt. for en virus så fjerner den så også den for dig Smiley

H A L A   M A D R I D!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1117: 18 Mar 2013, 14:51 »

Malwarebytes er godt til at have liggende, hvis computeren er helt ude at skide.
Derimod skal du bruge http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/security-essentials-download, som er et let og hurtigt antivirus program.

Husk inden at du installere, så slet ALT fra mcafee

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1118: 18 Mar 2013, 19:43 »

Jeg bruger absolut intet! Udover det indbyggede (i Windows 8) Microsoft Security Essentials-ting. Og det er nok for mig, sammenlagt med en sund fornuft og skepsis! Men ellers er der vel f.eks. AVG som jeg tidligere har brugt, og, så vidt jeg ved, fungerer fint Smiley

Aldrig alene!

DeBuur
Manager

« Svar #1119: 18 Mar 2013, 20:58 »

Jeg hader virus..jeg hader antivirus programmer... især dem der koster penge Wink

Personligt har jeg brugt Microsoft gratis løsningen og det har ikke givet anledning til de store problemer dog har jeg opdaget at der kommer en del malware ind og i en test fra 2013 klarer MS sig ikke prangende

http://www.pcworld.dk/art/224545/test-saa-elendigt-er-microsofts-antivirus-vaerktoej

Så hvad der er den rigtige løsning.... bum bum tja jeg er selv inde i overvejelser om at bide i det sure æble og så ellers betale for et program og pt tjekker jeg nettet for gode artikler om emnet.

Pas på de gratis programmer - der findes flere lorte programmer som udgiver sig for at sikre din pc... det gør de så bare ikke.... brug fornuften og tjek diverse forum om it sikkerhed!

YNWA

Gungner
Gæst

« Svar #1120: 18 Mar 2013, 21:03 »

Jeg bruger selv Microsoft Security Essentials, og det fungere helt fint for mig.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #1121: 18 Mar 2013, 21:05 »

Jeg bruger altid gratis udgaven af AVG. Fungerer fint. Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #1122: 21 Mar 2013, 16:09 »

Hejsa freaks. Jeg ved godt det ikke er en computer, men jeg har et problem. Vi har hjemme hos mig en Onkyo TX-NR609 hjemme ved mig. Den er tilsluttet til en projektor, et AppleTV og en PS3, jeg ved dog ikke om det har nogen indflydelse. Problemet med den er at den bliver ekstremt varm, også selvom den ikke er i brug. Idag er den ikke blevet brugt, men er stadigvæk ekstremt varm. Den står inde i et skab som desværre er lukket til alle sider, medmindre skabet står åbent. Er der nogle der ved om det er muligt at købe noget blæserværk, eller om det er et generelt problem?
Pft.
- Roxer

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1123: 21 Mar 2013, 16:40 »

Det er vel et generelt problem når den står indelukket. Men prøv at rens den igennem for støv.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #1124: 21 Mar 2013, 16:47 »

Det er vel et generelt problem når den står indelukket. Men prøv at rens den igennem for støv.
Jamen det er også når den ikke har været tændt i længe. Det eneste der hjælpe er at tage strømmen fra den, ellers køler den ikke ned igen.

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010