home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302344 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller

Sv: Computer tråden
« Svar #1020: 17 Feb 2013, 15:30 »

Hej!
Jeg er på jagt efter en billig GAMER-PC. Det SKAL være en stationær, og den skal primært bruges til Star Wars: The Old Republic som jeg er blevet fuldstændig bidt af. Spillets requirements kan ses her:

What are the system requirements for the game?

Processor:

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:

Windows XP Service Pack 3 or later
RAM:

Windows XP: 1.5GB RAM
Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM
Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.
Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

ATI X1800 or better
nVidia 7800 or better
Intel 4100 Integrated Graphics or better
DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only)
Internet connection required to play.

Jeg har kigget på denne:
http://www.bilka.dk/elektronik/computere/stationaere/acer-aspire-x1470-stationaer--04170100180(purchase_other_ds)

Men har ikke den store forstand på computer-sprog... Ellers andre og billigere forslag? Smiley Det behøver slet ikke at være en computer der kan trække spillet med "best quality graphics", bare det kører fejlfrit så er jeg mere end tilfreds Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

DeBuur
Manager

« Svar #1021: 17 Feb 2013, 18:35 »

Hej!
Jeg er på jagt efter en billig GAMER-PC. Det SKAL være en stationær, og den skal primært bruges til Star Wars: The Old Republic som jeg er blevet fuldstændig bidt af. Spillets requirements kan ses her:

What are the system requirements for the game?

Processor:

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:

Windows XP Service Pack 3 or later
RAM:

Windows XP: 1.5GB RAM
Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM
Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.
Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

ATI X1800 or better
nVidia 7800 or better
Intel 4100 Integrated Graphics or better
DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only)
Internet connection required to play.

Jeg har kigget på denne:
http://www.bilka.dk/elektronik/computere/stationaere/acer-aspire-x1470-stationaer--04170100180(purchase_other_ds)

Men har ikke den store forstand på computer-sprog... Ellers andre og billigere forslag? Smiley Det behøver slet ikke at være en computer der kan trække spillet med "best quality graphics", bare det kører fejlfrit så er jeg mere end tilfreds Smiley

Fin lille pc til meget rimelige penge - gfx kortet er ikke noget at råbe hurra for og den maskine der har et lille problem .... varme idet blæserne er små og der er meget ringe luft gennemstrømme gennem den pc..

jeg smider lige et par alternativer senere

YNWA

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1022: 17 Feb 2013, 18:43 »

DeBuur (eller andre for den sags skyld)

Har du forstand på all in one PC'er? Jeg er brændt varm på idéen med at have en all in one maskine der hjemme - primært for at få mere skærmplads. Jeg er træt af at sidde ved min 13" bærbar. Jeg har overvejet 27" iMac, men er der andre alternativer? Jeg er pænt grøn på området. Udseendet er ikke uden betydning (hvorfor iMac'en også er en god kandidat)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1023: 17 Feb 2013, 20:45 »

Har du forstand på all in one PC'er? Jeg er brændt varm på idéen med at have en all in one maskine der hjemme - primært for at få mere skærmplads. Jeg er træt af at sidde ved min 13" bærbar. Jeg har overvejet 27" iMac, men er der andre alternativer? Jeg er pænt grøn på området. Udseendet er ikke uden betydning (hvorfor iMac'en også er en god kandidat)

Her er en artikel, om hvad man skal tænke over, når man køber en alt-i-en PC, som måske kan hjælpe dig lidt Smiley
http://www.pcworld.dk/art/222052/saadan-vaelger-du-den-bedste-alt-i-n-pc

Aldrig alene!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1024: 17 Feb 2013, 21:44 »

Hvis der er nogen, der leder efter en god bærbar, har jeg lige fundet et ret godt tilbud hos Elgiganten! Jeg sidder selv og bliver lidt fristet! Peace

Aldrig alene!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1025: 17 Feb 2013, 21:47 »

Smid et link så, B4E

DeBuur
Manager

« Svar #1026: 17 Feb 2013, 21:49 »

Hej!
Jeg er på jagt efter en billig GAMER-PC.

Jeg har kigget på denne:

http://www.topdata.dk/product.asp?product=8702 bedre løsning på såvel cpu som på gfx kortet bemærk pris er uden windows

http://www.medion.com/dk/prod/MEDION%C2%AE++AKOYA%C2%AE+E5217+D/910017305

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #1027: 17 Feb 2013, 21:50 »

Beklager her er jeg helt blank  Forlegen

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1028: 17 Feb 2013, 22:05 »

KF. All in one løsningen, kan det ikke bare gøres ved at sætte pc'en under bordet? Dog stadigvæk så den får en masse luft? Du får meget mere for pengene så.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1029: 17 Feb 2013, 22:07 »

KF. All in one løsningen, kan det ikke bare gøres ved at sætte pc'en under bordet? Dog stadigvæk så den får en masse luft? Du får meget mere for pengene så.

Muligvis. All-in-one-løsnignens ene kabel tiltrækker mig dog. Jeg magter ikke det kabel-helvede, som jeg synes en stationær + skærm tit skaber.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1030: 17 Feb 2013, 22:17 »

Aldrig alene!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1031: 17 Feb 2013, 22:36 »

Muligvis. All-in-one-løsnignens ene kabel tiltrækker mig dog. Jeg magter ikke det kabel-helvede, som jeg synes en stationær + skærm tit skaber.
Kabelskjuler gør nu meget Smiley Men kan nu godt se det andet er smart, og hvis ikke den skal bruges til noget mere krævende, så er der ikke det store problem.

DeBuur
Manager

« Svar #1032: 18 Feb 2013, 10:23 »

Jeg overvejer selv om jeg skal prøve at bygge en pc baseret på dette kabinet eller lignede

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=755473

Har har fundet en aluminiums kabelskjuler som sammen med den rette monitor gør at det kommer til at se helt godt ud.

Personligt tror jeg ikke på at de billigste touch skærme er gode nok og slet ikke i sammenligning med Apples skærme.

YNWA

nedzbedin10
Ynglingespiller

« Svar #1033: 18 Feb 2013, 17:17 »

Kan denne bærbar anbefales fra Elgiganten?!
- http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATC850D12P/toshiba-satellite-15-6-barbar-computer-c850d-12p

Eller kan jeg få en bedre en til 3000 - 32000. ? SKÆRM 15,6 !

Drillo
Gæst

« Svar #1034: 18 Feb 2013, 18:29 »

Sidder og skal til at bygge min egen computer, og har fået frit slag af kæresten til at samle lige den jeg vil have Opstemt

Kabinet:
Cooler Master HAF XM

Køler:
Corsair Hydro Series H100 Extreme Performance Liquid CPU Cooler

Lydkork:
ASUS Xonar Essence STX

Ram:
Corsair Dominator 4 x 4 GB

Strømforsyning:
Corsair AX1200i

Harddisk:
Corsair Neutron Series Solid State Disk 240 GB
Seagate SV35 Series ST3000VX000 3 TB

Bundkort:
ASUS Rampage IV Extreme Republic of Gamers

Grafikkort:
GTX670-DC2T-2GD5

Processor:
Core i7 Extreme Edition I7-3970X 15 MB

Udover det skal der købes: (med tiden)

Skærm:
Asus VG278HE

Tastatur:
Logitech G710+

Mus:
Har ikke lagt mig fast på en endnu.
-------------------------------------------------------

Nu er så spørgsmålet, jeg skal jo af med min gamle computer men har ikke helt styr på hvad jeg kan tage for den.

Acer aspire predator

RAM:
12GB DDR3

HARDDISK:
2TB

PROCESSOR:
Intel Core I7 2,7

GRAFIKKORT:
GTX 260...(SKAL NOK SKIFTES UD)

Hvad vil i mene at jeg kan få for den. Har set en magen til på DBA til 8500,-, men vil gerne høre jeres mening.

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010