home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302478 gange)
Muffe?
Ynglingespiller

Sv: Computer tråden
« Svar #915: 12 Dec 2012, 16:02 »

Hej,

Siden i morges har min computer sagt, at mit Windows er uægte og at jeg muligvis har fået falsk software. Det er noget den lige er kommet med, og ved ikke hvad jeg skal gøre eller hvad der er galt?
Nogen der kan hjælpe mig? Smiley

Nummer to er bare den første taber.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #916: 12 Dec 2012, 16:28 »

Prøv at gå ind i Windows Update, og opdater hvis muligt.

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #917: 12 Dec 2012, 16:36 »

Har opdateret derinde, alt hvad der opdateres kan. Andre muligheder? Smiley

Nummer to er bare den første taber.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #918: 12 Dec 2012, 17:18 »

Jeg prøver lige via herinde også

Nogle som kan hjælpe mig, er efterhånden desperart  Shockeret

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=35002.0

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #919: 14 Dec 2012, 12:11 »

Jeg prøver lige via herinde også

Nogle som kan hjælpe mig, er efterhånden desperart  Shockeret

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=35002.0

Det lykkes mig ved at afinstallere og installere steam igen at få det til at virke

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #920: 14 Dec 2012, 13:04 »

Hej,

Siden i morges har min computer sagt, at mit Windows er uægte og at jeg muligvis har fået falsk software. Det er noget den lige er kommet med, og ved ikke hvad jeg skal gøre eller hvad der er galt?
Nogen der kan hjælpe mig? Smiley

Køb Windows 8 for cirka 200 kroner  Kys

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #921: 16 Dec 2012, 13:06 »

Ohøj!

Fruen står og mangler en ny computer. Skal primært fungere til studie, men hvis den kan afløse den anden 100%, så vil det være kanon Smiley

Der skal ikke ofres en bondegård på den, da hun i forvejen ejer en ipad og som sagt en anden computer også.

Et budget på 3500-4000, da hun alligevel for det meste bruger sin ipad.
Hvis det helt rigtige byder sig til, så giver jeg gerne lidt mere Smiley
Gerne en høj batterilevetid, og det SKAL være win7.
13-14".

Jeg har selv fundet nogle muligheder:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1016029/Lenovo-IdeaPad-U310-Ultrabook.html - de 2 computere jeg har på job er begge Lenovo, og det spiller umiddelbart meget godt Smiley Bruges vist også primært til arbejde og studie sådan nogle? Smiley
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/628728/Asus-U32URX029V.html

Men skyd løs! Jeg er slet ikke nok inde i computere til at vide om ovenstående er helt OK.

pft.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #922: 16 Dec 2012, 15:05 »

Gå efter den Lenovo model - den cpu der er i Asus modellen er ikke meget værd.

Jeg sidder til dagligt med en Lenovo I5 model med en sdd hd.. super bærbar til studie og kontor arbejde.

Du kan sagtens finde andre modeller der kan mere - men så ender prisen let på over 7000 kr.

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #923: 16 Dec 2012, 15:46 »

Tak for input! Smiley

Giver ikke 7.000 for en computer til hende, når den bare skal være til studieforbrug. Men du har ikke andre idéer i ovenstående prislag?
Ellers så hopper jeg bare på Lenovoen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

cavani
Lilleputspiller
*

« Svar #924: 16 Dec 2012, 16:08 »

Kære freaks.

Jeg har et problem med youtube, og da jeg ikke er det store computerorakel, så går jeg derfor til jer.

Jeg har siden igår ikke kunne se videoer på youtube, jeg har mac, er der andre der har samme problem? og evt. en løsning på dette.

Mvh..

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #925: 16 Dec 2012, 16:17 »

Hej freaks..

Jeg leder efter en bærbar, som allerhelst gerne skulle holde til 3 1/2 år. Skal bruge den til HHX i 3 år og efterskole et halvt år. Derfor skal den selvfølgelig være god til studieforbrug, men jeg kunne også tænke mig at spille lidt på den. Specielt FM hvilket jeg vil spille en del, men nogle gange spiller jeg også ting som Need for Speed og noget Day of Defeat/CS.. Den skal også kunne trække det uden de store problemer.
Derfor skal prisklassen også højt op, og jeg tænker lidt en 7.000..

Jeg har gået og leget med ideen om at købe en Mac, der er lidt dyrere, men jeg synes ikke, at den virkelig har overbevist mig, om hvad den kan..
- Jeg har fået forslag om at gå efter mærket Asus, da de meget tit laver gode computere både til gaming og til studieforbrug.

Hvad tænker i? :-)

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #926: 16 Dec 2012, 16:20 »

Hej freaks..

Jeg leder efter en bærbar, som allerhelst gerne skulle holde til 3 1/2 år. Skal bruge den til HHX i 3 år og efterskole et halvt år. Derfor skal den selvfølgelig være god til studieforbrug, men jeg kunne også tænke mig at spille lidt på den. Specielt FM hvilket jeg vil spille en del, men nogle gange spiller jeg også ting som Need for Speed og noget Day of Defeat/CS.. Den skal også kunne trække det uden de store problemer.
Derfor skal prisklassen også højt op, og jeg tænker lidt en 7.000..

Jeg har gået og leget med ideen om at købe en Mac, der er lidt dyrere, men jeg synes ikke, at den virkelig har overbevist mig, om hvad den kan..
- Jeg har fået forslag om at gå efter mærket Asus, da de meget tit laver gode computere både til gaming og til studieforbrug.

Hvad tænker i? :-)

Uden at skulle gøre mig til ekspert ville jeg mene at de fleste computere til 7.000 kan trække FM, CS osv. uden problemer. Gå efter en i7 processor så er du godt på vej Smiley

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #927: 16 Dec 2012, 16:21 »

Har absolut ingen viden om bærbar eller bare computere i det hele taget, så jeg ved ikke, hvad jeg skal gå efter Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #928: 16 Dec 2012, 16:24 »

Har absolut ingen viden om bærbar eller bare computere i det hele taget, så jeg ved ikke, hvad jeg skal gå efter Peace

Haha, fair nok. Bare kig efter en i7 processor som i den her fx.: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/ACNXM09ED026/acer-aspire-e1-15-6-barbar-computer-571-73638g1tmnks eller http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/ASNXRYKED015/acer-aspire-timeline-15-6-ultrabook-m3-581tg Smiley

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #929: 16 Dec 2012, 16:45 »

Dem vil jeg kigge på.. Tak for hjælpen :-)

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010