home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302754 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #705: 20 Maj 2012, 22:09 »

Ud fra dine argumenter vælger jeg nok den Medion du har linket til Wink

Hvad er Addons?

Personligt køber jeg aldrig en pc på en søndag idet komplett og Topdata tit smider gode tilbud op om tirsdagen..

addons ? her må jeg melde plads hvor finder du det hende ? kunne forestille mig at det er nogle tilvalgsmuligheder

YNWA

Caluna
Ynglingespiller

« Svar #706: 20 Maj 2012, 22:11 »

Helt enig med DeBuur. Skal det ABSOLUT være lige nu, så er den Medion en fin løsning. Men du burde hellere spare til noget ordentligt Wink

Addons (tilføjelsesprogramm er), er små irriterende ting der følger med når man installerer vigtige programmer som Java, Flash Player, drivere osv. på sin PC. Man kan vælge dem fra i installationen, men mange mennesker gør det ikke, og får så deres PC fyldt op med små irriterende programmer der starter op sammen med computeren, hvilket er stærkt medvirkende til at den bliver langsommere og langsommere, og ældes hurtigt.

Men tilbage til det vigtige, jeg kan kun anbefale dig at spare og købe kvalitet. Kvalitetsindmad er der ofte lang garanti på, og det holder længere. Ud fra egen erfaring har jeg oplevet at en PC med kvalitetshardware holder langt længere end en af de billige. Min egen PC er hjemmebygget med kvalitetsindmad, og den bliver 6 år til efteråret. Den fungerer stadig upåklageligt og kører stadig de nyeste spil. Til sammenligning havde jeg før den en gammel HP, den blev smidt ud efter under 2 år. Den kunne simpelthen ikke mere.

DeBuur
Manager

« Svar #707: 20 Maj 2012, 22:12 »

Okay - Jeg har intet arbejde pt, og jeg skriver fra en lånebærbar.. Jeg regner med at investere i en bærbar når jeg nu engang skal begynde på gymnasiet, men jeg går kun i 8. Klasse på nuværende tidspunkt. Har i desuden erfaringer med at købe computerskærme på dba?

Tja kender flere som har oplevet at blive snydt så kig dig godt for og ofte sælges brugt it udstyr alt for dyrt.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=7976 topdata har dette komplette tilbud.. men det er så uden win 7

YNWA

Caluna
Ynglingespiller

« Svar #708: 20 Maj 2012, 22:14 »

Du kan finde en nogenlunde skærm fra ny for 800-900 kr. Det kan ikke betale sig at risikere et defekt købt på DBA og lignende.

Enzo
Manager

« Svar #709: 20 Maj 2012, 22:17 »

Tak for jeres hjælp, men jeg har ikke noget arbejde i øjeblikket.. Så det bliver nok den Medion og så min reserveskærm a.k.a. LG Flatron 1730sf

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DeBuur
Manager

« Svar #710: 20 Maj 2012, 22:33 »

Tak for jeres hjælp, men jeg har ikke noget arbejde i øjeblikket.. Så det bliver nok den Medion og så min reserveskærm a.k.a. LG Flatron 1730sf

hvis du vil ofre lidt mere end 5000 så er her en bærbar som kun koster 5700 kr og som jo så betyder at du ikke skal ud og købe skærm

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=744870

men held og lykke med købet

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #711: 22 Maj 2012, 20:41 »

Min bærbare computer er begyndt at blive meget langsom. Det gælder alt, spil, internet, lang tid om at tænde.

Den er efterhånden snart to år gammel. Derfor dækker garantien endnu. Men kan den sendes ind, så den bliver fixet?

Eller hvad skal jeg gøre?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #712: 22 Maj 2012, 20:43 »

Det er næppe noget der hører under garanti. Du skal formentligt blot geninstallere den, så alt snavset der er kommet ind i de 2 år kommer væk.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #713: 22 Maj 2012, 20:44 »

Hvad skal jeg tage højde for inden jeg gør dette?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #714: 22 Maj 2012, 20:45 »

At du skal sikre dig de ting du vil gemme, så som billeder dokumenter, save games etc.

DeBuur
Manager

« Svar #715: 22 Maj 2012, 20:51 »

Min bærbare computer er begyndt at blive meget langsom. Det gælder alt, spil, internet, lang tid om at tænde.

Den er efterhånden snart to år gammel. Derfor dækker garantien endnu. Men kan den sendes ind, så den bliver fixet?

Eller hvad skal jeg gøre?

Det kan du godt men - men garantien dækker ikke software fejl - men jeg tror ikke den er i stykker  Thumbs Up

Det du trænger til er at få den formateret og at få installeret windows igen - har lige været igennem samme tur med en 2 årig HP af de dyre modeller - efter 3-4 timers arbejde var den som ny igen - nu bare uden alle de lede HP programmer der var installeret fra start.

1. tag back up af alt du vil gemme på en ekstern HD
2. tjek om du har alle driver ellers er det ind og hente dem på nettet
3. tjek dit key nr så du kan installere windows igen
4. lær hvordan du du går ind i bios og ændrer din bærbar så du booter på dvd drevet
5. find en online guide omkring installation af windows de er herre let selv for en nybegynder
6. smid din windows dvd i maskinen
7. installer windows
8. installerer alle driver

er du heldig har du alt på en dvd men eller kan man som regel finde det hele på nettet

når det er gjort så har du en ny og super hurtig bærbar igen.... jeg formaterer selv mine pc og bærbare hver år..det er som en hovedrengøring.  Wink

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #716: 22 Maj 2012, 20:53 »

Av, av, av..
Fatter hat..Wink

DeBuur
Manager

« Svar #717: 22 Maj 2012, 20:59 »

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #718: 22 Maj 2012, 21:02 »

Alt hardware i din bærbare har drivere der hører til netop den del.

DVD drevet har drivere
Netkortet
USB stk
GFX kort
Lydkort

Da du købte din bærbare hørte der muligvis nogle dvd med hvor der er en driver recovery alternativer er at søge på nettet efter drivere til netop din bærbare her skal du gå ind på producentens hjemmeside og der søge f.eks på serie nummeret som typisk står på bagsiden hvor du som regel også kan se din windows key

YNWA

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #719: 25 Maj 2012, 22:56 »

Kom lige til at købe ny PC-skærm i dag. Så vil da lige anbefale den til jer andre, skulle I være på udkig efter ny skærm.

Der er tale om Samung SyncMaster S23A700D.

23", 1920x1080, 120Hz, Glossy.

Lækker lækker skærm! Hvis man er til glossy skærme og er ude efter 120hz-skærm er dette et kanon valg!

http://www.edbpriser.dk/skaerm/samsung-syncmaster-s23a700d-sort-hoejglans-id-6567076.aspx

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010