home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302897 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller

Sv: Computer tråden
« Svar #585: 14 Apr 2012, 03:38 »

Hey Guys..

Står her skal snart købe en stationær som bare skal kunne kører PokerStars og noget kaldet Hold'em Manager.  Og evt 2 skærme så der kan spilles mellem 6-20 border ad gangen Wink

,,

DeBuur
Manager

« Svar #586: 14 Apr 2012, 09:12 »

Hey Guys..

Står her skal snart købe en stationær som bare skal kunne kører PokerStars og noget kaldet Hold'em Manager.  Og evt 2 skærme så der kan spilles mellem 6-20 border ad gangen Wink

CPU = Intel I3, I5 eller I7
(--16 gb ramm
Gfx kort i middelklassen f.ek gt 550 ti og derover

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10494 et godt sted at starte - du kan selv konfigurere indmaden jeg ville gå efter en sdd hd på 120 gb til win 7 og dit kort spil også smide en almindelig hd i som lager.

YNWA

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #587: 14 Apr 2012, 14:40 »

Hey, jeg skal have købt mig en bærbar - noget som jeg næsten ingen forstand har på... Derfor vil jeg gerne spørge jer, om i kan anbefale nogle mærker eller endnu bedre nogle specifikke computere Smiley

Mine krav går på, at den skal kunne køre Football Manager(helst uden de store problemer) og ellers bare skolearbejde, og så må den også gerne være nogenlunde let at transportere Smiley

Mit budget ligger på 5-6.000 maks Smiley

Jeg har set et tilbud i Bilka på en Packard Bell med 15,6'' LED-skærm. Den har desuden: Intel Pentium B960(2,2 GHz) Dual Core. 8 GB DDR3 RAM. 750 GB harddisk. Op til 2 GB GeForce 610M grafik (1 GB dedikeret) med HDMI.

Tak for hjælpen på forhånd Smiley

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #588: 14 Apr 2012, 15:05 »

Hey, jeg skal have købt mig en bærbar - noget som jeg næsten ingen forstand har på... Derfor vil jeg gerne spørge jer, om i kan anbefale nogle mærker eller endnu bedre nogle specifikke computere Smiley

Mine krav går på, at den skal kunne køre Football Manager(helst uden de store problemer) og ellers bare skolearbejde, og så må den også gerne være nogenlunde let at transportere Smiley

Mit budget ligger på 5-6.000 maks Smiley

Jeg har set et tilbud i Bilka på en Packard Bell med 15,6'' LED-skærm. Den har desuden: Intel Pentium B960(2,2 GHz) Dual Core. 8 GB DDR3 RAM. 750 GB harddisk. Op til 2 GB GeForce 610M grafik (1 GB dedikeret) med HDMI.

Tak for hjælpen på forhånd Smiley

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=648060#extra

Kan godt se den er over dit budget - men det er en god og lækker computer til FM og skolearbejde, og den vejer ikke det store Opstemt

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #589: 14 Apr 2012, 15:07 »

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=648060#extra

Kan godt se den er over dit budget - men det er en god og lækker computer til FM og skolearbejde, og den vejer ikke det store Opstemt
Tak for budet, men synes ikke jeg vil give 7000, hvis skærmen er så lille  Wink

DeBuur
Manager

« Svar #590: 15 Apr 2012, 14:49 »

YNWA

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #591: 15 Apr 2012, 16:25 »

Swizz CataR
Manager

« Svar #592: 15 Apr 2012, 16:44 »

Hey, tak skal du have - men er medion'en virkelig 2000 mere værd end Acer'eren? I forhold til at jeg kun skal bruge den til FM, internet og office-programmer? Smiley

You can't deny class Wink Dermed ikke sagt at nogen af dem er über-gode, men man bliver jo som fyr bare ekstra vild med en endnu bedre computer Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager

« Svar #593: 15 Apr 2012, 20:17 »

Hey, tak skal du have - men er medion'en virkelig 2000 mere værd end Acer'eren? I forhold til at jeg kun skal bruge den til FM, internet og office-programmer? Smiley

Det er sgu et rigtigt godt spørgsmål - svaret er måske

Den dyre har en noget mere ydende cpu men den billige er sgu også fin
gfx kortet i den billige yder rigitgt godt og i den dyre vil du alligevel ikke få et gfx kort der gør det ud for et almindeligt middelclass kort i en stationær.

8 gb ramm er bedre end 6..men omvendt man kan også købe en ramblok på 4 gb og selv smide dem i den billige og så eller ende på 8 gb i begge bærbare.

Men samlet set så er der bare lidt mere lir i den dyre og jeg syntes den er prisen vær - du skal bare gøre det op med dig selv om du vil ofre så mange penge eller smide de resterende i banken også have dem når du trænger til en ny bærbar om 3 år.

Begge kan køre FM og alt det skole arbejde du får brug for.... at vælge er at leve og det er ikke let...held og lykke med købet.

PS: hvis du gider så kig efter en Asus bærbar... så får du lige lidt mere kvalitet men pt syntes jeg de er for dyre

YNWA

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #594: 15 Apr 2012, 20:27 »

Mange tak skal du have. Det har været en stor hjælp, og jeg tror også jeg vil kigge lidt på nogle Asus, da jeg har et godt øje til dem Smiley

Og ja.. Livet er fuld af valg! Wink

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #595: 19 Apr 2012, 10:02 »

Hej drenge. Jeg har efterhånden brugt levetiden på min bærbar, så jeg skal anskaffe mig en ny.
Budgettet lyder på 5-6k og den skal ikke kunne det vilde. Den skal bruges til skolearbejde, måske lidt spil i ny og næ (Ikke Call of Duty eller Battlefield inspirerede spil). Derfor skal batterilevetiden være god, og det kunne være fedt med en god processor, samt et lækkert look. Budgettet må gerne overskrides hvis der er gode argumenter Smiley. Desuden skal det ikke være et kæmpe monster!

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #596: 24 Apr 2012, 13:43 »

Hej drenge. Jeg har efterhånden brugt levetiden på min bærbar, så jeg skal anskaffe mig en ny.
Budgettet lyder på 5-6k og den skal ikke kunne det vilde. Den skal bruges til skolearbejde, måske lidt spil i ny og næ (Ikke Call of Duty eller Battlefield inspirerede spil). Derfor skal batterilevetiden være god, og det kunne være fedt med en god processor, samt et lækkert look. Budgettet må gerne overskrides hvis der er gode argumenter Smiley. Desuden skal det ikke være et kæmpe monster!

Ingen hjælp?

Swizz CataR
Manager

« Svar #597: 24 Apr 2012, 15:44 »

Se dig om efter en Asus Wink Gerne på komplett.dk eller lignende. Min kæreste har lige investeret i en Asus for en måned siden. De nye modeller er lavet i børstet aluminium (tror jeg) i stil med Macbooks, omend de ser lidt anderledes ud. Hendes kunne formentlig godt klare dine krav, og har samtidig en batterilevetid på omkring 10 timer Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #598: 25 Apr 2012, 12:50 »

Se dig om efter en Asus Wink Gerne på komplett.dk eller lignende. Min kæreste har lige investeret i en Asus for en måned siden. De nye modeller er lavet i børstet aluminium (tror jeg) i stil med Macbooks, omend de ser lidt anderledes ud. Hendes kunne formentlig godt klare dine krav, og har samtidig en batterilevetid på omkring 10 timer Smiley

Mange tak! Jeg har selv kigget lidt på en ASUS UX21/UX31 Smiley - Dog er prisen lidt kras, men det gør ikke så meget. Jeg synes bare det er så skide ærgerligt, at der kun er integreret grafik deri. Men ellers kanont bud Wink

DeBuur
Manager

« Svar #599: 25 Apr 2012, 21:20 »

Mange tak! Jeg har selv kigget lidt på en ASUS UX21/UX31 Smiley - Dog er prisen lidt kras, men det gør ikke så meget. Jeg synes bare det er så skide ærgerligt, at der kun er integreret grafik deri. Men ellers kanont bud Wink

Den er ikke køn, men fin cpu og godt med ram sdd hd og op til 9 timers batteri tid og et fint gfx kort

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746302#extra

YNWA

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010