home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  TeamTalk
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: TeamTalk  (Læst 880 gange)
Mart
Ynglingespiller

TeamTalk
« : 24 Okt 2006, 19:17 »

Jeg synes sgu jeg har rimelig styr på TeamTalk
Men men det mener nogle af mine spillere ikke.Nu er sådan at han kommer ud åbenlyst og kritiserer min måde at snakke med spillerene.
Jeg kan se at under halvlegens teamtalk han er forvirret og sur.

I 90% af tilfældne får jeg NOTHING SPECIFIC NOTED ud for alle spillerene.
Og jeg siger f.eks no pressure og de vinder 5-0 og siger efter kampen at det var sensational får jeg ingen response

Hvad siger I?

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: TeamTalk
« Svar #1: 24 Okt 2006, 19:25 »

Jeg bruger ikke så meget den med senstationel, jeg siger mere godt gået ol. altså ikke for store ord, hvis du kan følge mig? Smiley - Dette har virket indtil videre, hvor jeg ikke har fået nogle sure mellinnger.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #2: 24 Okt 2006, 19:30 »

Jeg kan sagtens følge dig men når jeg vinder 2-0, 3-1 osv og siger WELL DONE et par kampe senere vinder 5-0 som ovenstående syntes jeg det kræver lidt ekstra.Det jeg deriomod ikke siger er at sådan skal de spille hver uge.

Jeg mener bare der er tre muligheder i Pre Match for en personlig meddelse og lige meget hvad jeg vælger bliver den pågældene spiller sur.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3: 24 Okt 2006, 19:33 »

Tja, hvem er det? Det skulle vel aldrig være Zlatan, den krukke, vel? Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4: 24 Okt 2006, 19:33 »

Jeg vil gerne rose mine spillere hvis de virkelig har gjort det godt, men jeg lægger heller ikke fingre imellem hvis de gør det af røv. F.eks. Morten Cramer stod så sindssygt ringe, og ham gav jeg personlig besked om at han var skuffende og pinlig, mens resten af holdet fik en lidt mere positiv besked. Mine spillere har et meget højere bundniveau end i starten, men okay. Der skulle heller ikke meget til.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 24 Okt 2006, 20:34 »

Tja, få din ass.manager til at sørge for hold talerne Wink

Practise makes Perfect!

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 25 Okt 2006, 09:08 »

Tjaa.. Jeg synes nu at Teamtalks mere eller mindre giver sig selv.. Hvis du er favorit siger du prematch at de kan vinde kampen, hvis du fører ved halvlegen kan du erklære dig tilfreds og prøve at motivere enkelte spillere.. Hvis du er bagud kan du sympatisere eller være sur, og igen motivere enkelte spillere.. Også giver det nok meget sig selv efter kampen.. Ros ved sejr, sympatiser ved nederlag, medmindre holdet har været urimeligt ringe.. Smiley
Og igen ros enkelte spillere, hvis du mener der er behov for det Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 25 Okt 2006, 09:13 »

Tjaa.. Jeg synes nu at Teamtalks mere eller mindre giver sig selv.. Hvis du er favorit siger du prematch at de kan vinde kampen, hvis du fører ved halvlegen kan du erklære dig tilfreds og prøve at motivere enkelte spillere.. Hvis du er bagud kan du sympatisere eller være sur, og igen motivere enkelte spillere.. Også giver det nok meget sig selv efter kampen.. Ros ved sejr, sympatiser ved nederlag, medmindre holdet har været urimeligt ringe.. Smiley
Og igen ros enkelte spillere, hvis du mener der er behov for det Smiley

Ikke så langt fra hvad jeg gør, går dog meget ud fra de enkelte spilleres karakter, når jeg taler i pausen eller efter kampen.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8: 25 Okt 2006, 10:37 »

Hvis I er i tvivl, så kan I jo se guiden om TeamTalk HER, den er godt nok til FM '06, men burde stadig virke.
Men hvad angår mig selv, så går jeg også meget op i at give en "karakter" til den enkelte spiller. Sensationel bruger jeg kun ved en storsejr, eller hvis jeg vinder over en af rivalerne! Hvis det er over rivalerne, så sviner jeg gerne deres træner efter kampen Peace

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #9: 25 Okt 2006, 11:39 »

Jeg tillader mig lige at kopiere hvad wwfan skrev på SI forummet omkring FM07 team-talk. Det er nogenlunde den måde jeg selv gør det på:

Team Talks

Finally, here is a short guide to team talks (half-time and full-time only)

Home Team Talks

I would suggest pleased when winning by 2-3 clear goals at home and encourage at 1-0 or 0-0 but in control. Disappointing for a 0-0 when you are performing below expectations and angry when losing unless commentary says 'Your team is unlucky to be behind' when you should employ the 'we can win this option'. Thrilled when 4-0 up.

At full-time 'good result' for any home win of less than 4 clear goals. 4-0 or above 'fantastic'. 0-0 disappointed and for a loss 'angry' or 'disappointed' depending on performance. Sympathise if you were outclassed.

N.B. Occasionally, your team will not play to expectations at home and your attacking tactic will get picked apart. You should be able to see this happening very early on in the game via the match stats screen or highlights. Revert to your most defensive system to minimise first half damage. B*ll*ck the team at half-time! Start the second half with your attacking formation and you should see a massively improved level of performance.

Away Team Talks

Pleased when winning 1 or 2-0. Delighted at 3-0. Encourage/we can win this at 0-0 or 0-1 if you are playing well. Disappointing for the same score lines if playing badly. Angry at 2-0 down.

At full-time pleased for a 1-0, 2-0 win or a draw against a quality side. Disappointed for a loss and average performance. Angry for a loss and dreadful performance. Fantastic for a 3-0 win and above.

NB: These options should be reassessed when used against high-performing and low-performing opposition. Obviously a 0-0 draw away to a top 3 team is a good result, whereas away to a bottom three team should be regarded as a disappointment. Tweak the options slightly depending on opposition and quality of your team.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #10: 25 Okt 2006, 12:07 »

Jeg er godt nok alt for gode ved mine spillere i team-talks i følge den guide, men syntes det virker at være lidt positiv, så den stil tror jeg, jeg holder fast i Smiley
« Seneste Redigering: 25 Okt 2006, 12:12 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #11: 25 Okt 2006, 12:11 »

Ja jeg er selv også lidt mere positivt orienteret, men som han også skriver skal guiden tilpasses i forhold til den trup man har, den klub man arbejder med og det hold man spiller imod. Det er en vurderingssag i hver enkelt kamp.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #12: 25 Okt 2006, 17:58 »

Tja, hvem er det? Det skulle vel aldrig være Zlatan, den krukke, vel? Wink

Kerm
Nej det er desværre DIDA som har req. transfer har fået det og er røget på 2. andetholdet!

U-4-E
Manager

« Svar #13: 25 Okt 2006, 18:06 »

Før kampen har jeg haft stor succes med at sige "Du tror på det". Omkring 8/11 gnm. bliver glade af det, og har aldrig at de er blevet sure. Spiller med Atlético, så ved ikke om det virker anderledes med andre hold.. Desuden er den også nogle gange god i pausen..

Mart
Ynglingespiller

« Svar #14: 25 Okt 2006, 18:21 »

Hvad siger i så i prematch hvor i er favoritter?

Kan skære alle over en kam og sige som Heavil "You can win" men hvis man vil sige noget mere personligt.

Hvad ville i så vælge imellem "You have faith" , "No pressure" eller "You expect a performanve"

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010