home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 235949 gange)
AFC
Gæst

Sv: GTA - tråd
« Svar #795: 12 Jan 2009, 20:31 »

Hey GTA freaks. Er nået til en mission i GTA IV jeg ikke helt forstår. Det er den der mission som hedder Hostile Negotation. Det er den hvor man skal redde Roman i det der Warehouse hvor der er mange mennesker du skal pløkke. Når du har gjort det, kommer man ind til en mand som står og holder Roman om halsen. Så pløkkede jeg ham omme bagved mig, og så pløkkede jeg ham der holdte Roman og han slap fri, men så failede jeg missionen? Så ringede min mobil og så var det Mallorie der tog den. Så sagde han så at han var kommet for sent og at de havde skudt Roman. Så efter der kunne jeg genstarte igen. Hvad skal man helt nøjagtigt i missionen?

Vil meget gerne have et hurtigt svar, da jeg spiller den nu Thumbs Up.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #796: 13 Jan 2009, 16:59 »

Hey GTA freaks. Er nået til en mission i GTA IV jeg ikke helt forstår. Det er den der mission som hedder Hostile Negotation. Det er den hvor man skal redde Roman i det der Warehouse hvor der er mange mennesker du skal pløkke. Når du har gjort det, kommer man ind til en mand som står og holder Roman om halsen. Så pløkkede jeg ham omme bagved mig, og så pløkkede jeg ham der holdte Roman og han slap fri, men så failede jeg missionen? Så ringede min mobil og så var det Mallorie der tog den. Så sagde han så at han var kommet for sent og at de havde skudt Roman. Så efter der kunne jeg genstarte igen. Hvad skal man helt nøjagtigt i missionen?

Vil meget gerne have et hurtigt svar, da jeg spiller den nu Thumbs Up.

Er du helt sikker på at du ikke ramte Roman? Fordi jeg havde også lidt bøvl med netop denne del i missionen.
Til sidst tog jeg dog min sniper frem og skød gidseltageren i hovedet, og det virkede fint. Derefter følger du efter Roman også kører i vist nok hjem til det Safehouse i Bohan.

AFC
Gæst

« Svar #797: 13 Jan 2009, 17:45 »

Jeg fandt ud af, at jeg ikke måtte bruge Aim. Altså hvor jeg holder L2 nede. Måtte kun bruge alm aim. Så skød jeg ham i skallen og gennemførte. Men ellers tak.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #798: 14 Jan 2009, 17:37 »

Okay lyder godt.

AFC
Gæst

« Svar #799: 16 Jan 2009, 16:02 »

Hey gtafreaks. I GTA IV på ps3 er jeg nået til en mission som volder mig problemer. Den hedder Ransom og ikonet er en lille mand af en slags. Så står der man skal gå op på safehousets rooftop og så ved jeg ikke hvad man skal deorppe. Har prøvet alt. Kan i hjælpe mig? Ville være super.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #800: 16 Jan 2009, 19:53 »

Hey gtafreaks. I GTA IV på ps3 er jeg nået til en mission som volder mig problemer. Den hedder Ransom og ikonet er en lille mand af en slags. Så står der man skal gå op på safehousets rooftop og så ved jeg ikke hvad man skal deorppe. Har prøvet alt. Kan i hjælpe mig? Ville være super.

Tror denne hjemmeside kan hjælpe dig:

www.gta4.net

AFC
Gæst

« Svar #801: 16 Jan 2009, 22:18 »

Fredi:

Den side er da genial. mange tak. Nu forstår jeg hvad jeg gør galt. Jeg går for højt op på bygningen. jeg skal ind ad en dør. mange tak.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #802: 16 Jan 2009, 23:25 »

Fredi:

Den side er da genial. mange tak. Nu forstår jeg hvad jeg gør galt. Jeg går for højt op på bygningen. jeg skal ind ad en dør. mange tak.

Det var så lidt, er glad for at du kunne bruge den Wink

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #803: 16 Jan 2009, 23:36 »

er det gta til ps3/xbox? Wink

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #804: 17 Jan 2009, 15:05 »

Snakker du om hjemmesiden eller om AFC's mission?

AFC
Gæst

« Svar #805: 17 Jan 2009, 18:55 »

Lige et spørgsmål.

Jeg kan se i mine stats i GTA IV på PS3 at jeg er nået ca. hen på de 55% i spillet som er gennemført. Jeg er nået til missionen som hedder Catch The Wave som den næste. Så har jeg kigget på www.gta4.net og kigget under Missions for at få inspiration. Så kan jeg se at der ikke er mange missioner tilbage efter den. Kommer spillet så til at slutte efter den sidste bane, eller er der nogle små ekstra ting man skal? F.eks skyde de der høner eller hvad det er der går rundt i byerne?

korzika
Gæst

« Svar #806: 17 Jan 2009, 19:04 »

Lige et spørgsmål.

Jeg kan se i mine stats i GTA IV på PS3 at jeg er nået ca. hen på de 55% i spillet som er gennemført. Jeg er nået til missionen som hedder Catch The Wave som den næste. Så har jeg kigget på www.gta4.net og kigget under Missions for at få inspiration. Så kan jeg se at der ikke er mange missioner tilbage efter den. Kommer spillet så til at slutte efter den sidste bane, eller er der nogle små ekstra ting man skal? F.eks skyde de der høner eller hvad det er der går rundt i byerne?

Ellers kan du prøve at søge på youtube... Wink

et eksempel

AFC
Gæst

« Svar #807: 17 Jan 2009, 19:05 »

Jamen jeg har ikke problemer med missionen. Jeg spørger bare om spillet virkelig slutter efter den sidste mission? For der plejer at være noget ekstra noget. Ellers tak.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #808: 17 Jan 2009, 22:47 »

Spillet slutter ikke, du kan stadig rende rundt osv.
Du kan også klare stunts og en masse andet.
Desuden er der mange missioner efter 'Catch The Wave'

AFC
Gæst

« Svar #809: 17 Jan 2009, 23:12 »

Okay. Var bare helt urolig. For spillet er mega klasse!

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010