home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1069 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 224384 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: GTA - tråd
« Svar #315: 28 Apr 2008, 18:52 »

Hmm...
Kan være man skal ud og investere i en PS3 eller Xbox. Har desværre altid spillet GTA på PC, så håber det også engang udkommer til PC.
En ting er i hvert fald sikkert, dette bliver årets spil.

Ja, jeg har også altid spillet det på PC, men jeg er i tvivl om det bliver udgivet til PC denne gang, og jeg gider ikke at vente ret længe på det, når det ser så fedt ud. Derfor har jeg bestilt både GTA IV og en XboX Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #316: 28 Apr 2008, 18:54 »

wuuhuu GTA i morgen det bliver så mega fedt!!!

Gosser
Manager

« Svar #317: 28 Apr 2008, 19:32 »

Hmm...
Kan være man skal ud og investere i en PS3 eller Xbox. Har desværre altid spillet GTA på PC, så håber det også engang udkommer til PC.
En ting er i hvert fald sikkert, dette bliver årets spil.

Det er desværre (efter hvad jeg har hørt, over de seneste par dage), 99% sikkert at GTA IV ikke kommer til PC.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #318: 28 Apr 2008, 20:59 »

Ja, det har de også til mig. Problemet er bare at min XboX først bliver sendt onsdag, så jeg kan først få den fredag... Skuffet

Yay, godt nyt! Jeg har lige hørt at min XboX, mod forventning, er blevet sendt i dag, så jeg skulle gerne få den og GTA IV i morgen, og så er jeg i gang med at game - Jeg har, tilfældigvis, også fri i morgen, så det bliver gamenight!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #319: 28 Apr 2008, 22:18 »

Kender i det, at man får det spil i morgen, som er anmeldt til at være den bedste spiludgivelse nogensinde, og så har man TERMINSPRØVE fredag, lørdag og søndag, som skal bestås før, at man kan komme til eksamen til sommer. Sur Så ingen GTA-gaming til mig før mandag  Græder

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #320: 28 Apr 2008, 22:19 »

Kender i det, at man får det spil i morgen, som er anmeldt til at være den bedste spiludgivelse nogensinde, og så har man TERMINSPRØVE fredag, lørdag og søndag, som skal bestås før, at man kan komme til eksamen til sommer. Sur Så ingen GTA-gaming til mig før mandag  Græder

Nej, jeg har fri i morgen når jeg får det, fri torsdag, så er der fest lørdag, og så har jeg fri igen søndag og tirsdag.. Ergo meget GTA til mig Opstemt

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #321: 28 Apr 2008, 22:24 »

Nej, jeg har fri i morgen når jeg får det, fri torsdag, så er der fest lørdag, og så har jeg fri igen søndag og tirsdag.. Ergo meget GTA til mig Opstemt

Synes selv det er lidt bittert!! Pensum er på omkring 1200 sider, og jeg har vel fået læst omkring 12, så har rimelig travlt Opstemt Må vel nøjes med at læse, hvor vildt i andre synes det er til at starte med  Skuffet

absalonsen
Gæst

« Svar #322: 28 Apr 2008, 22:29 »

Jeg får helt lyst til at købe spillet, når man nu sidder her og læser om det og bare hører så meget om det. Har desværre ingen Xbox 360 eller Play Station 3. :-(
Kommer det slet ikke til pc?!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #323: 28 Apr 2008, 22:31 »

Jeg får helt lyst til at købe spillet, når man nu sidder her og læser om det og bare hører så meget om det. Har desværre ingen Xbox 360 eller Play Station 3. :-(
Kommer det slet ikke til pc?!

Som du kan læse, så gør det højest sansynligt ikke... Jeg køber også XboX 360 alene pga spillet Opstemt Og jeg er ikke den eneste....

absalonsen
Gæst

« Svar #324: 28 Apr 2008, 22:33 »

Hvor meget kan man få en Xbox for i dag?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #325: 28 Apr 2008, 22:36 »

Du kan få en Arcade til ca. 1500 og en Premium til ca. 2000

Niko
Gæst

« Svar #326: 28 Apr 2008, 22:36 »

Butikkerne er altså lukkede..

Gosser
Manager

« Svar #327: 28 Apr 2008, 22:37 »

Som Hawk skriver, så koster en Premium ca. 2000,- og det er sådan en laban, du skal have fat i imo.

absalonsen
Gæst

« Svar #328: 28 Apr 2008, 22:39 »

Butikkerne er altså lukkede..

Hahahah?

Som Hawk skriver, så koster en Premium ca. 2000,- og det er sådan en laban, du skal have fat i imo.

Du kan få en Arcade til ca. 1500 og en Premium til ca. 2000

Tja.. Det' jo mange penge. Må vidst lige tænke over det.  Tunge

Gosser
Manager

« Svar #329: 28 Apr 2008, 22:45 »

Hahahah?

Tja.. Det' jo mange penge. Må vidst lige tænke over det.  Tunge

Du skal ikke komme og sige dét er mange penge, når jeg har en fornemmelse af hvor meget du bruger, på alt muligt andet! Grin

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010