home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 967 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 224007 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: GTA - tråd
« Svar #120: 18 Jan 2008, 03:08 »

DAmn, sidder fast nu.. :S

Hvordan kommer man videre fra det med hvor man skal male på væggen? Jeg kan stå og spray i en evighed,men der sker nada? :S

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Thore
Manager

« Svar #121: 18 Jan 2008, 12:26 »

DAmn, sidder fast nu.. :S

Hvordan kommer man videre fra det med hvor man skal male på væggen? Jeg kan stå og spray i en evighed,men der sker nada? :S

Du skal huske at "låse" dig fast på der hvor du skal spraye, det mener jeg i hvert falde man skal til playstation

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 19 Jan 2008, 15:29 »

Du skal huske at "låse" dig fast på der hvor du skal spraye, det mener jeg i hvert falde man skal til playstation

Ja, man skal holde 1R nede og så trykke på ''O''.. Men der sker seriøst ingenting? Kan stå og spray i flere minutter uden jeg kommer videre.. Så prøver jeg at løbe hen til bilen, men den har de låst, så det er helt sikkert det med den spray der er noget galt med.. Hvad kan jeg gøre forkert?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Don Abramovich
Manager

« Svar #123: 19 Jan 2008, 15:36 »

Ja, man skal holde 1R nede og så trykke på ''O''.. Men der sker seriøst ingenting? Kan stå og spray i flere minutter uden jeg kommer videre.. Så prøver jeg at løbe hen til bilen, men den har de låst, så det er helt sikkert det med den spray der er noget galt med.. Hvad kan jeg gøre forkert?

Altså, du har fundet et sted hvor en anden bande har lavet deres spray. Så sigter du og sprayer?  Peace

Thore
Manager

« Svar #124: 19 Jan 2008, 15:46 »

Der er jo også flere steder hvor du skal spraye inden du klare missionen

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 19 Jan 2008, 16:11 »

Ja, lige præcis Smiley Står og sprayer på det som ham manden tidligere stod og skrev på væggen. Men der sker slet ingenting? Medmindre man skal gøre det i over 7-10 minutter? :O Men det kan da ikke være rigtigt..

R.I.P.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 19 Jan 2008, 16:11 »

Der er jo også flere steder hvor du skal spraye inden du klare missionen

Jamen, har klaret missioner før denne her, men føler ikke rigtigt jeg kan komme videre før jeg har sprayet?

R.I.P.

Thore
Manager

« Svar #127: 19 Jan 2008, 16:16 »

Lad os tage det helt fra start af  Smiley
I kommer hen til stedet hvor du skal spraye, der står to medlemmer fra en anden bande der. Du tæver dem og sprayer, er det der du ikk kan komme vidre fra?
For der er jo en 3 andre steder der også skal sprayes før man klare missionen

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 20 Jan 2008, 02:09 »

Der står ikke nogen fra en anden bande.. Først kører mig og min ven fra huset, derefter hen til stedet hvor vi skal gøre det. Så sprayer han lidt og løber derefter over i bilen. Så siger den jeg skal spray, men det virker ikke? Og min ven sidder bare i bilen med døren låst? Og der er ingen modstandere eller noget..

R.I.P.

Thore
Manager

« Svar #129: 20 Jan 2008, 09:38 »

Der står ikke nogen fra en anden bande.. Først kører mig og min ven fra huset, derefter hen til stedet hvor vi skal gøre det. Så sprayer han lidt og løber derefter over i bilen. Så siger den jeg skal spray, men det virker ikke? Og min ven sidder bare i bilen med døren låst? Og der er ingen modstandere eller noget..

Nu er det godt nok lang tid siden jeg har spillet det, men tror du skal gå ned igennem en gyde hvor der så kommer modstander.. er der slet ikk noget mærke på dit kort eller noget?

Thore
Manager

« Svar #130: 23 Jan 2008, 16:08 »

Hva så Flipperen er du kommet vidre?

manchester-01
Gæst

« Svar #131: 23 Jan 2008, 20:43 »

Nogen der lige kan smide et link til hvor man kan San Andreas til PC ? Smiley
- Har fundet det et sted nemlig billigspil.dk, men der var det udsolgt Skuffet

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #132: 23 Jan 2008, 20:47 »

Nogen der lige kan smide et link til hvor man kan San Andreas til PC ? Smiley
- Har fundet det et sted nemlig billigspil.dk, men der var det udsolgt Skuffet

Here you go, boddy.. Wink

Kerm

EDIT: Indlæg nr. 2222

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

manchester-01
Gæst

« Svar #133: 23 Jan 2008, 20:50 »

Mange tak, mester Wink

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #134: 23 Jan 2008, 20:53 »

nogen der står og mangler san andreas til ps2?
jeg vil gerne sælge mit x)

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010