home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 223995 gange)
Money
Lilleputspiller
*

Sv: GTA - tråd
« Svar #1395: 13 Okt 2013, 22:15 »

Lige netop. Det er noget andet hvis man snyder i spillet, hvor det kun har effekt på en selv, men når det går ud over andre, så er det noget lort.

Hah, her modsiger du jo dig selv Opstemt. Du har en kæmpe fordel i online, og det påvirker ikke andres onlinespil? Selvfølgelig gør det det, medmindre du ikke helt har fattet hvad ordet 'online' betyder. Måske ikke lige ptrN, men mon ikke han, som Trohde, møder folk som har gjort præcis det samme som dig.

På trods af at det er synd for dem der har kæmpet sig op til høje levels, håber jeg at Rockstar genstarter hele online-delen, for som det ser ud pt., så bliver det ødelagt for alle - undtagen dem der snyder.

Lad os bare se hvad der sker Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #1396: 13 Okt 2013, 22:23 »

Synes altså situationen bliver pustet lige lovlig meget op. Selvfølgelig kan jeg godt se at det på en eller anden måde påvirker andre når det er online, men omvendt må Rockstar også bare få rettet alle de virkelig mange glitches de har lavet, det er jo deres egen skyld i et eller andet omfang. Men rolig nu ptrN, det er jo bare et spil. Du får det til at lyde som om Money og andre der snyder ødelægger dit liv. Smiley

Og det der med at genstarte: tror at folk virkelig langt tid fremover vil finde flere måder at snyde på, så tror ikke det vil kunne betale sig. Smiley

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1397: 13 Okt 2013, 22:29 »

Jeg mener også at have hørt, at man kan købe penge i playstation store?
Hvis man kan det, så kan R* vel ikke bare genstarte serveren, når folk har brugt penge på deres character?

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1398: 13 Okt 2013, 22:38 »

Jeg mener også at have hørt, at man kan købe penge i playstation store?
Hvis man kan det, så kan R* vel ikke bare genstarte serveren, når folk har brugt penge på deres character?

Nej kan man ikke endnu.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1399: 13 Okt 2013, 22:42 »

Når det påvirker andre er det selvfølgelig synd, men pt er det jo Rockstars skyld. Når der er den slags fejl kan man ikke undgå at folk udnytter det, og man kan slet ikke undgå at de udnytter det mod andre uskyldige. Så det nytter ikke noget at hidse sig op, selvom det kan virke enormt provokerende når man læser en snyders indlæg. Man må dog tage hatten af for ærligheden. Pt. må man bare afvente og se hvad Rockstar gør, og så få det bedste ud af sit spil indtil da.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1400: 13 Okt 2013, 22:54 »

Når det påvirker andre er det selvfølgelig synd, men pt er det jo Rockstars skyld. Når der er den slags fejl kan man ikke undgå at folk udnytter det, og man kan slet ikke undgå at de udnytter det mod andre uskyldige. Så det nytter ikke noget at hidse sig op, selvom det kan virke enormt provokerende når man læser en snyders indlæg. Man må dog tage hatten af for ærligheden. Pt. må man bare afvente og se hvad Rockstar gør, og så få det bedste ud af sit spil indtil da.
Enig. Men folk er helt oppe og køre over alt det her.

Til alle som virkelig os har brug for det her skriv gerne.

ptrN
Manager

« Svar #1401: 13 Okt 2013, 23:06 »

Det lader til at folk ikke fatter ens tone når man ikke bruger smiley's. Det kan være jeg burde begynde med det. "Hårdheden" i min måde at skrive på er ment i sjov, men det ændrer ikke på jeg mener når jeg skriver at det er luset at benytte sig af disse glitches blot "fordi man kan". R* har sendt et produkt ud som har mange børnefejl, granted - men man vil altid kunne omgå sådanne ting, uanset hvor bulletproof noget er. Derfor er det stadig ikke, i min optik, i orden at lukrere på glitches og lignende. Og det er egentligt ligegyldigt om det er i et spil, om det er fordi man snyder med togbilletten, boligstøtten eller med sin kørsel i skatteopgørelsen. I alle tre eksempler er det muligt, fordi man ikke kan gardere sig 100 % mod snydere og snyltere; det retfærdiggør dog stadig ikke at man gør det, "bare fordi det er muligt".

Og ja, det er sikkert grelt at sammenligne disse ting, men jeg har aldrig haft nogen tolerance overfor folk der snyder sig til fordele der påvirker andre.

welbz is dat guy

Vinokourov
Manager

« Svar #1402: 14 Okt 2013, 04:00 »

Det lader til at folk ikke fatter ens tone når man ikke bruger smiley's. Det kan være jeg burde begynde med det. "Hårdheden" i min måde at skrive på er ment i sjov, men det ændrer ikke på jeg mener når jeg skriver at det er luset at benytte sig af disse glitches blot "fordi man kan".
Haha - du redder den på ingen måde, min ven! Peace

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ptrN
Manager

« Svar #1403: 14 Okt 2013, 09:23 »

Haha - du redder den på ingen måde, min ven! Peace
Jeg prøver skam ikke på at redde noget. Som jeg skriver så mener jeg alt det jeg skriver, men "at jeg kommer efter ham" er naturligvis ment i sjov. Man skal være debil for at tro andet.

welbz is dat guy

Legenden
Manager

« Svar #1404: 14 Okt 2013, 11:21 »

Heh, min ven, du kan ikke redde den, min ven Peace Peace ;ppPpppPpppPpp

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #1405: 14 Okt 2013, 11:31 »

Hvornår fanden har ptrN været oppe og køre?
Han laver squ da bare en stille og rolig sviner, fordi han ikke synes det er acceptabelt at snyde!

Så drenge hvis I mener ptrN har været oppe og køre, så er det fordi I gerne så han var oppe og køre.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst

« Svar #1406: 14 Okt 2013, 11:42 »

Det lader til at folk ikke fatter ens tone når man ikke bruger smiley's.
"Jeg kan ikke lade være med at krumme tæer. Fy for satan hvor er du en horribel person."

Du har ret, den havde haft en helt anden tone hvis man liiige sætter en smiley bag på. :-D

ptrN
Manager

« Svar #1407: 14 Okt 2013, 11:50 »

Heh, min ven, du kan ikke redde den, min ven Peace Peace ;ppPpppPpppPpp
Dig og Vinokourov forstår sandelig at bidrage med relevante posts.                                                                         Wink

"Jeg kan ikke lade være med at krumme tæer. Fy for satan hvor er du en horribel person."

Du har ret, den havde haft en helt anden tone hvis man liiige sætter en smiley bag på. :-D
Det er jeg glad for du kan se. Her et et par stykker der havde virket ( crazy  Cool  funny  Rullende Øjne  Tunge  Thumbs Up  Grin  Opstemt  Djævel  Hævet Øjenbryn)

welbz is dat guy

JG7
Gæst

« Svar #1408: 14 Okt 2013, 11:55 »

This is just sad.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #1409: 14 Okt 2013, 12:31 »

Jesus fucking christ...

Dårlig stil at snyde når det påvirker andres spil. Vend og drej den som i vil, hvorvidt om hvornår man bliver ramt.
Men det er op til en selv, hvis man synes at det er sjovt.
Snyd bare i singeplayer, hvis det kan tilfredsstille en. Her "går det kun ud over jer selv".

Dog mener jeg at crewet bør gå ind og træde i karakter, ligesom overfor så mange andre ting.
« Seneste Redigering: 14 Okt 2013, 14:01 af -KNM- » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010