home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1135 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 224017 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: GTA - tråd
« Svar #1365: 12 Okt 2013, 16:09 »

Selvfølgelig banner de ikke folk når fejlen ligger ved dem og spillet er så nyt. Men det forhindrer dem ikke i at tage deres penge, eller genstarte serverne hvis folk får en for stor fordel for tidligt.
De tager heller ikke deres penge, for som sagt har mange, mange tusinde allerede gjort dette på så mange forskellige måder. Jeg ved ikke om du er klar over hvor mange forskellige glitches der har været ind til videre, og de er alle blevet flittigt brugt. Tror at den der bonus man får er deres plaster på såret, og det er det. Hvis de genstartede det hele ville de penge man får jo ikke give nogle som helst mening, så det er jeg 99.99% sikker på aldrig nogensinde sker.

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1366: 12 Okt 2013, 16:51 »

De tager heller ikke deres penge, for som sagt har mange, mange tusinde allerede gjort dette på så mange forskellige måder. Jeg ved ikke om du er klar over hvor mange forskellige glitches der har været ind til videre, og de er alle blevet flittigt brugt. Tror at den der bonus man får er deres plaster på såret, og det er det. Hvis de genstartede det hele ville de penge man får jo ikke give nogle som helst mening, så det er jeg 99.99% sikker på aldrig nogensinde sker.

Kan ikke være mere enig +1

ptrN
Manager

« Svar #1367: 12 Okt 2013, 17:23 »

Jeg ser det bestemt som en mulighed.

Men det må da også være sjovt at sælge en motorcykel igen og igen imens vi andre klarer missioner og spiller som det er meningen.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #1368: 12 Okt 2013, 17:27 »

OG hvad så? Ingen bliver banned af det. Det er Rockstars egen fejl at der er så mange glitch i spillet.
Derfor retfærdiggør det da ikke at du og andre udnytter fejlene. Man kan også snyde med sin skatteopgørelse, er det så også i orden?

welbz is dat guy

Alfster
Blogmester

« Svar #1369: 12 Okt 2013, 20:57 »

Nu har jeg lavet et crew på hjemmesiden, og har logget på i GTA Online. Men hvordan kommer man ind i sit eget Crew og hvordan får jeg Friends med ind?

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1370: 12 Okt 2013, 21:25 »

Derfor retfærdiggør det da ikke at du og andre udnytter fejlene. Man kan også snyde med sin skatteopgørelse, er det så også i orden?

Hehe. Dette er et spil min ven.

Anyway siger det bare lige ud til dig. Der er folk som har tjent over 20+ millioner på alt disse glitch så nej. Jeg er ikke den eneste.

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #1371: 12 Okt 2013, 21:39 »

Sååe med andre ord..

"Fordi andre gør det, må jeg også"?

Er egentligt bare enig med ptrN... hvad sjovt er der ved at snyde Smiley
« Seneste Redigering: 12 Okt 2013, 21:41 af dalle112 » Logged

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1372: 12 Okt 2013, 21:46 »

Sååe med andre ord..

"Fordi andre gør det, må jeg også"?

Er egentligt bare enig med ptrN... hvad sjovt er der ved at snyde Smiley

Ja self.
Smid en besked til mig så sender jeg linket Smiley

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1373: 12 Okt 2013, 22:07 »

Nu har jeg lavet et crew på hjemmesiden, og har logget på i GTA Online. Men hvordan kommer man ind i sit eget Crew og hvordan får jeg Friends med ind?

Har du linket din ps3/xbox account til din bruger inde på Social club?

ptrN
Manager

« Svar #1374: 12 Okt 2013, 22:16 »

Hehe. Dette er et spil min ven.

Anyway siger det bare lige ud til dig. Der er folk som har tjent over 20+ millioner på alt disse glitch så nej. Jeg er ikke den eneste.
Jeg er ikke din ven. Det er en svag indstilling at have, sådan at undskylde med; "alle andre gør det".

welbz is dat guy

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1375: 12 Okt 2013, 22:37 »

Jeg er ikke din ven. Det er en svag indstilling at have, sådan at undskylde med; "alle andre gør det".

Ved ikke hvad dit problem er. Men er lidt ligeglad. Hvis det er metoden du vil have sender du bare en besked til mig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1376: 12 Okt 2013, 23:05 »

Det er vel lidt ligesom snydekoder.. Hvis folk vil bruge dem og dermed ødelægge spiloplevelsen, så er det deres eget problem. Her er det jo så bare et større problem, da det også ødelægger andres spiloplevelse, da ens modstandere jo selvfølgelig bliver det sværere i online delen. Synes også det er noget pjat, men jeg er jo også regelrytter.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #1377: 13 Okt 2013, 13:12 »

Er der nogen der ved, hvornår man kan lave kup/heists? Eller om det overhovedet kommer Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1378: 13 Okt 2013, 13:57 »

Har en ven der sad 30 timer oppe i træk for bare at tjene 25 mill.
That's the saddest thing I've ever heard.

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1379: 13 Okt 2013, 14:23 »

Er der nogen der ved, hvornår man kan lave kup/heists? Eller om det overhovedet kommer Smiley

Tror nok det kommer på torsdag Smiley

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010