home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1051 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 224233 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: GTA - tråd
« Svar #1245: 25 Sep 2013, 10:33 »

Jeg er en stor fed nar, der først har fundet ud af at købe stocks efter jeg har lavet assasinations -.-

+1... Også her...  Skuffet Mega nedern, men så må man jo investere i nogle aktier hos et flyselvskab, og så smadre konkurrentens fly  Wink

It's all, part of the plan.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #1246: 25 Sep 2013, 13:08 »

Hvornår skal jeg sælge mine Gold aktier efter sidste heist? Uanset hvornår jeg kigger falder den.

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #1247: 25 Sep 2013, 13:30 »

+1... Også her...  Skuffet Mega nedern, men så må man jo investere i nogle aktier hos et flyselvskab, og så smadre konkurrentens fly  Wink
Har jeg prøvet, det virker squ ikke Skuffet

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1248: 25 Sep 2013, 13:38 »

Er jeg den eneste der ikke har købt en eneste aktie?

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1249: 25 Sep 2013, 14:05 »

Hvad er det aktie noget overhovedet?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1250: 25 Sep 2013, 14:15 »

jeg har kun prøvet at købe nogle stykker, uden at ane hvad det var jeg købte.. aner ikke hvordan man sælger dem igen eller hvilke der er gode. på ign kan man se en bedre vejledning til det Smiley hvis man havde gjort det i de der missioner så havde man fået en ekstra gevinst.

It's all, part of the plan.

AFC
Manager

« Svar #1251: 25 Sep 2013, 14:17 »

Nej, du er ikke den eneste. Jeg har heller ikke købt en eneste aktie. Gider ikke rigtigt bruge tid på, at tjene pengene gennem den vej til at købe huse, fede biler m.v. før jeg har gennemført story som i øvrigt ikke har ret langt igen før det er et overstået kapitel. Derefter kan det ikke udelukkes, at prøve at få progress op på 100 % gennemført i form af at klare alle sidemissioner, købe alle huse m.v.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #1252: 25 Sep 2013, 15:19 »

Jeg vælger så at løbe 50m og stopper så ved to damer der snakker. Min Trevor er vendt ansigt til ansigt med en af damerne. Jeg rør slet ikke stikket og den ene løber så væk, mens den anden har fået nok, og tilkalder politiet. Politiet kommer og uden overhovedet at spørge hvad der er sket, begynder de at skyde på mig. Jeg går så i dækning (R1), hvilket resulterer i at jeg får 2 stjerner politi efter mig... Det er sgu hårdt at være Trevor i denne verden...

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #1253: 25 Sep 2013, 16:58 »

Jeg har tjent en del på at købe Aktier, jeg køber dem når de ligger rigtig lavt og venter så nogle dage (i spillet), hvor efter jeg sælger dem igen Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #1254: 25 Sep 2013, 17:53 »

Lavede selv omkring 30-35 mio$ til alle 3 karaktere på den sidste Lester mission, så det kan klart anbefales at sætte sig ind i aktiehandlen Smiley

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1255: 25 Sep 2013, 19:01 »

Lavede selv omkring 30-35 mio$ til alle 3 karaktere på den sidste Lester mission, så det kan klart anbefales at sætte sig ind i aktiehandlen Smiley

Forstår ikke helt alt det aktiehandle.

Kunne en lige forklare mig haha?

Zone 43
Manager

« Svar #1256: 25 Sep 2013, 19:43 »

Nope. Kiggede lidt på det tidl. i dag, og det er det. En kort guide om det ville være lækkert.

Er der i øvrigt nogen, der fundet nogle dele af det der brev og ufo gøgl?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #1257: 25 Sep 2013, 19:54 »

Det er sgu ikke rigtig noget jeg går op i, Zone, er snublet over et par stykker ved et tilfælde men ellers bruger jeg ikke tid på det.

Du kan se et kort over de forskellige ting her hvis det er: http://www.ign.com/maps/gta-5/los-santos-blaine-county

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1258: 25 Sep 2013, 21:51 »

Nope. Kiggede lidt på det tidl. i dag, og det er det. En kort guide om det ville være lækkert.

Er der i øvrigt nogen, der fundet nogle dele af det der brev og ufo gøgl?

Jeg har fundet et enkelt brev ved den der ene lift.

Jeg har derudover kun handlet det som Lester sagde (indtil jeg blev træt af at trykke på knappen for at købe én aktie mere - kan man ikke indtaste hvor mange man vil købe på en måde?). Og så fik jeg for $100k i aktier af en eller anden gut der lavede noget organisk dyrefoder eller sådan noget - den aktie stiger rimelig godt..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1259: 25 Sep 2013, 21:54 »

Kan slutte mig til gruppen som har gennemført storymode. Dejligt spil, cirka på linje med San Andreas men langt bedre end GTA IV.

Savner lidt nogle flere muligheder efter story-mode. F.eks. at kunne planlægge flere heists osv.

Online på tirsdag, go go go!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010