|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Dem der spiller GTA 5 på PS3. Når du kører bil tryk på firkant og gør sådan du ikke har et våben. Tryk derefter på L1.. Det er så fucking fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
Har spillet det en time nu, det er jo mega fedt 
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Dem der spiller GTA 5 på PS3. Når du kører bil tryk på firkant og gør sådan du ikke har et våben. Tryk derefter på L1.. Det er så fucking fedt  Haha fed detalje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Haha fed detalje Har lige lukket playstationen ned. Hvad sker der? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Har lige lukket playstationen ned. Hvad sker der?  Hvis jeg forstår pointen med L1 mens man kører bil ubevæbnet så giver man fingeren ud af vinduet til folk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Fååååååck jeg er misundelig på jer allesammen! :-D Jeg beder til Gud at mit odds holder i aften, så skal jeg fandeme i Bilka, lige så snart de åbner hahahaha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Fååååååck jeg er misundelig på jer allesammen! :-D Jeg beder til Gud at mit odds holder i aften, så skal jeg fandeme i Bilka, lige så snart de åbner hahahaha!
Hvad har du oddset?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Hvad har du oddset? Napoli - DOrtmund over 2,5 Marseille - Arsenal X Chelsea - Basel 0-1 X Wien - Porto 1-0 2 Spillet ud fra ren mavefornemmelse. Den har hjulpet mig før, sååå.. Og når man ikke har NOGLE penge, så må man skyde lidt langskud ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvis jeg forstår pointen med L1 mens man kører bil ubevæbnet så giver man fingeren ud af vinduet til folk  Det er rigtig og det er så awesome 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
Haha ja, det er en fed detalje! :p har spillet det et par timer nu.. Holder pause imens Milan spiller, men derefter skal jeg nok spille lidt mere :p Nogen der ved hvor mange misioner der er/hvor mange timers spil der er? Altså hvis man kigger storyline...
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
|
Magn
|
|
Haha ja, det er en fed detalje! :p har spillet det et par timer nu.. Holder pause imens Milan spiller, men derefter skal jeg nok spille lidt mere :p Nogen der ved hvor mange misioner der er/hvor mange timers spil der er? Altså hvis man kigger storyline...
Jeg mener Thomas Bense sagde det ville tage omkring de 100 timer at gennemføre spillet
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Det tager 30 timer at gennemføre selve storylinen og så er der cirka 70 timers udforskning.
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Gik direkte på stripclub og kneppede en luder ved navn Sapphire. Elsker dette spil.
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Nogen der ved hvad det koster på playstation network??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
Hvor finder man ludere henne?  - og kan man egentlig på en kæreste? 
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|