home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:36 Broen13 Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132747 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Angriber iscenesættelse..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angriber iscenesættelse..  (Læst 2012 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Angriber iscenesættelse..
« : 05 Apr 2013, 09:17 »

Hej freaks Smiley

Jeg har GODT nok problemer med at få mine angribere fungere i mine taktikker - de spiller egentlig ok - men kan slet ikke få dem til at score kontinuerligt.. Spiller meget 4-3-3/4-5-1 - og mine kanter kommer til flere afslutninger end angriberen gør... Det er så frustrerende. Jeg spiller p.t. med St. Etienne hvor jeg vil mene at Aubameyang bør være en farlig herre (perfekte skarpretter/poach stats), men kan slet ikke iscenesætte ham. Har prøvet alt.
Ændre til fremskudt, dybdeliggende - har ændret fløjene fra kantspillere, til inderste angribere - har haft angriberen som targetman, og forsøgt at lade alle spillere "ramme" ham i indlæg..

Alle med samme billede... I anden sæson (mesterskabssæson), lavede angriberne kun 20% af mine mål..
Og her i tredje sæson, der har 3 angribere ikke scoret i 5 ligakampe.

Hvordan tweaker I jeres taktik til angriber-scoringer??

Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #1: 08 Apr 2013, 08:25 »

Hej freaks Smiley

Jeg har GODT nok problemer med at få mine angribere fungere i mine taktikker - de spiller egentlig ok - men kan slet ikke få dem til at score kontinuerligt.. Spiller meget 4-3-3/4-5-1 - og mine kanter kommer til flere afslutninger end angriberen gør... Det er så frustrerende. Jeg spiller p.t. med St. Etienne hvor jeg vil mene at Aubameyang bør være en farlig herre (perfekte skarpretter/poach stats), men kan slet ikke iscenesætte ham. Har prøvet alt.
Ændre til fremskudt, dybdeliggende - har ændret fløjene fra kantspillere, til inderste angribere - har haft angriberen som targetman, og forsøgt at lade alle spillere "ramme" ham i indlæg..

Alle med samme billede... I anden sæson (mesterskabssæson), lavede angriberne kun 20% af mine mål..
Og her i tredje sæson, der har 3 angribere ikke scoret i 5 ligakampe.

Hvordan tweaker I jeres taktik til angriber-scoringer??



No one?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #2: 08 Apr 2013, 12:42 »

Jeg spiller med Makienok på toppen for Brøndby. Han har scoret 11 mål i 16 kampe indtil videre i sæsonen. Han er nok noget større end dine angribere, så det er nok ikke helt samme måde, de skal serviceres af holdet. Men med en stor angriber, er det i hvert fald vigtigt med en masse indlæg. Samtidig kan din 10'er i en 4-3-3/4-5-1 som du spiller, jo også sættes til at sende en masse stikninger afsted til angriberen.
Men ellers har jeg ikke rigtig nogen ideer.. Smiley
Logged

Aldrig alene!

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #3: 08 Apr 2013, 13:08 »

Jeg spiller næsten altid med 2 angribere. En dybdeliggende angriber og en skarpretter - det fungerer! De sætter hinanden glimrende op.
Spiller du kun med en angriber er jeg nok ikke til den store hjælp.
Logged

Isolation

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #4: 08 Apr 2013, 13:14 »

Jeg spiller næsten altid med 2 angribere. En dybdeliggende angriber og en skarpretter - det fungerer! De sætter hinanden glimrende op.
Spiller du kun med en angriber er jeg nok ikke til den store hjælp.

Jeg har i desperate forsøg, faktisk ændret taktikken til en 4-2-2-2 - med to offensiv kanter..
Og har faktisk også spillet med en dybdeliggende og en skarpretter, men uden den store succes.

Hvordan er din midtbane designet for at iscenesætte de to forreste?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #5: 08 Apr 2013, 13:16 »

Hvis dine kanter er sat til offensiv, har du forsøgt support?
Meget af det kan måske skyldes at din midtbane søger målet i stedet for afleveringen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #6: 08 Apr 2013, 13:27 »

Hvis dine kanter er sat til offensiv, har du forsøgt support?
Meget af det kan måske skyldes at din midtbane søger målet i stedet for afleveringen.

Jep - begge løsninger søgt.. Både på kantspiller, inderste angriber og faktisk også defensiv wing.. Fungerer kun i korte perioder..
Men f.eks., da jeg ændrede fra kantspillere til inderste angriber på begge kanter - så steg min possesion en del.. Men det skabte ikke flere muligheder.. Men minimerer også spillernes langskud i personlige indstillinger..
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #7: 08 Apr 2013, 13:29 »

Har du prøvet at få dine kanter til at søge en mere direkte aflevering? jeg spiller en 4-1-2-2-1 med en Skarpretter og der har jeg sat mine to offensive kanter til at spille mere direkte og så har jeg sat min skarpretter som targetman og så bolde til targetman til ´i Fødderne´

Det kunne måske være en løsning ?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #8: 08 Apr 2013, 13:32 »

Har du prøvet at få dine kanter til at søge en mere direkte aflevering? jeg spiller en 4-1-2-2-1 med en Skarpretter og der har jeg sat mine to offensive kanter til at spille mere direkte og så har jeg sat min skarpretter som targetman og så bolde til targetman til ´i Fødderne´

Det kunne måske være en løsning ?
Mentaliteten på mit hold har været direkte pasninger - så hvad mener du præcist med at de skal være direkte?
Personlige pasningsstil på kanterne og "mere direkte pasninger"?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #9: 08 Apr 2013, 13:33 »

Har du prøvet at få dine kanter til at søge en mere direkte aflevering? jeg spiller en 4-1-2-2-1 med en Skarpretter og der har jeg sat mine to offensive kanter til at spille mere direkte og så har jeg sat min skarpretter som targetman og så bolde til targetman til ´i Fødderne´

Det kunne måske være en løsning ?

EDIT: Og skyder du ikke taktikken i fusserne her? Skarpretteren er jo typisk dybdeløberen med hurtighed.. Ved at spille ham i fødderne - fjerner du så ikke det han er bedst til? Dybdeløb og dybe stikninger væk fra modstander-forsvaret?  Wink
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #10: 08 Apr 2013, 13:39 »

Jamen IF you put it like that! Opstemt men kan da godt se at fra et taktisk syn så virker det ikke som det rigtige at gøre men spiller med Porto med Ishak Belfodil som skarp Retter med disse indstillinger. og han har ind til videre spillet 16 kampe og score 15 mål så kan ikke klage og det virker for mig. Smiley
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Angriber iscenesættelse..
« Svar #11: 08 Apr 2013, 13:47 »

Jamen IF you put it like that! Opstemt men kan da godt se at fra et taktisk syn så virker det ikke som det rigtige at gøre men spiller med Porto med Ishak Belfodil som skarp Retter med disse indstillinger. og han har ind til videre spillet 16 kampe og score 15 mål så kan ikke klage og det virker for mig. Smiley

Det giver god mening IKKE at ændre det så.. Det kunne være jeg skulle forsøge mig på det.. Har primært brugt stikning i dybden som indstilling - det skal klart have et skud..
Tak for tankerne Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010